quote:Daan heeft geen last meer van de waterpokken. Je kunt nog wel zien waar ze gezeten hebben, maar ze jeuken niet meer. Hij heeft er ook niet zo heel veel last van gehad. Hij is deze week alweer naar de peuterspeelzaal geweest.
Op vrijdag 30 januari 2004 08:36 schreef LadyS het volgende:
(..)
En Daan? Die had toch ook waterpokken?
Over de kiezen: Daan heeft nog steeds niet alle kiezen (hij moet er nog 2, geloof ik) en wordt binnenkort 3 jaar. Hij heeft er momenteel ook wat last van.
En Bram heeft het ook...
![]()
Ik zag Ailani vandaag en die had inderdaad een paar rode vlekjes in haar gezicht. Ze leek zich wel goed te voelen, dus het is nog even afwachten...
Bij Bo zijn ze nu goed aan het indrogen. Ze voelt zich beter, heeft nu alleen een rothoest, maar dat zal er wel niet mee te maken hebben.
Vanacht heeft ze eindelijk lekker geslapen (bij mij in bed, Geer had de nacht
) En ik dus ook een keer (tot Janneke om 5:30 wakker werd
)
Fijn dat het met Bo alweer wat beter gaat!
En nu is Bram dus aan de beurt, het kan echt niet meer missen dat het Ballorig-pokjes zijn hoor
Beterschap Bram!
en toen was de camera leeg, dus geen foto van de voorkant en zijn gezichtje, helaas zitten er daar ook een paar
Net even in een zemelenbadje geweest, dat vond hij wel erg lekker. De koorts valt gelukkig mee, ook zijn eetlust doet het nog prima. Alleen is hij toch vreselijk snel geirriteerd, nou dat zou ik ook zijn als ik de waterpokken had.
En bo, nog ff goed uitzieken, dan kun je misschien maandag wel naar de psz, ik zal voor je duimen.
Een voordeel, bij de volgende meeting hebben ze bijna allemaal de waterpokken gehad, en worden ze dus niet meer aangestoken.
quote:of gewoon weer een andere kinderziekte, hebben ze die ook maar alvast gehad
Op zaterdag 31 januari 2004 16:58 schreef jessie het volgende:
Hahahahah inderdaad Akkien dan zijn ze gewoon lekker snotverkouden ofzoWe moeten de traditie wel in ere houden natuurlijk he
quote:traditie? Wat ging er dan rond na de meeting in lelystad?
Op zaterdag 31 januari 2004 16:58 schreef jessie het volgende:
Hahahahah inderdaad Akkien dan zijn ze gewoon lekker snotverkouden ofzoWe moeten de traditie wel in ere houden natuurlijk he
Hopelijk krijgt Janneke het niet jessie maar zo te horen is het zeer besmettelijk.
Bij Bram blijven ze erbij komen. En af en toe heeft hij flinke koorts. We hadden hem gisteravond een paracetamolletje gegeven voor het slapen gaan en na een uurtje werd hij weer wakker en kreeg een enorme opleving
Hij heeft toen nog 1,5 uur beneden gezeten en eindelijk na zijn laatste fles is hij gelukkig toch in slaap gevallen.
Hij hangt enorm aan me, niets is leuk langer dan 5 minuten dus we hebben bij Eva een Teletubbies DVD geleend, kon ie tenminste even rustig zitten. En als we hem verschonen, wat we nu erg regelmatig doen, urine op zijn pokkies lijkt me niet prettig, ligt ie helemaal te schurken op het aankleedkussen
Bij Bo zijn ze allemaal ingedroogd dus die kan mrogen gewoon gezellig met korstjes voor het eerst naar de peuterspeelzaal
Fijn dat Bo lekker naar de speelzaal kan morgen!
quote:Gelukkig heeft ze er weinig last van. Ze voelt niet warm aan en is niet vervelend. Ze slaapt alleen wat meer, volgens mij.
Op zaterdag 31 januari 2004 23:44 schreef jessie het volgende:
Ach gossie Grijs. En ze is nog zo klein he. Het is natuurlijk ook bijna niet te omzeilen, maar ik hoop echt van harte dat ze heel weinig pokjes krijgt verder hoor. En jullie ook weer sterkte rmee he. Zit er nu precies 2 weken tussen Daan en Judith met die pokjes? Dan weet ik een beetje waneer ik Janneke kan verwachten.
Fijn dat Bo morgen gewoon naar de peuterspeelzaal kan.
Ik had voor Judith een afspraak met het consultatiebureau voor a.s. dinsdag. Ik had het er met Arjan over dat ik morgen niet moest vergeten dat af te bellen. Zegt hij dat we een brief hadden gehad dat de afspraak niet doorging. Ik had dat dus helemaal niet gezien, dus had ik even die brief opgezocht. Blijkt dat i.v.m. ziekte van de arts(!) nooit bij stil gestaan dat die mensen ook ziek kunnen worden
de afspraak niet doorgaat. Ik word vanzelf gebeld voor een nieuwe afspraak
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |