abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16709089
Thx Rewimo!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 14:03:25 #177
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_16714681
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 08:36 schreef LadyS het volgende:
(..)
En Daan? Die had toch ook waterpokken?
Daan heeft geen last meer van de waterpokken. Je kunt nog wel zien waar ze gezeten hebben, maar ze jeuken niet meer. Hij heeft er ook niet zo heel veel last van gehad. Hij is deze week alweer naar de peuterspeelzaal geweest.
Nu moeten we nog afwachten of Judith ze nog krijgt... Op dit moment heeft ze nog niets.

Over de kiezen: Daan heeft nog steeds niet alle kiezen (hij moet er nog 2, geloof ik) en wordt binnenkort 3 jaar. Hij heeft er momenteel ook wat last van.

"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_16728848
Blij toe dat Daan weer beter is

Hoe is het nu met Bo ??

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  FOK!fossiel vrijdag 30 januari 2004 @ 23:56:05 #179
2628 Karin
pi_16729332
Bram heeft het waarschijnlijk helaas ook.
Zagen vanavond wat rode vlekjes op zijn hoofd verschijnen en dat ik hem even later ging verkleden zag ik er ook een paar in zijn liezen en op zijn romp/rug. Hij lijkt er nog niet echt veel last van te hebben maar wou net niet zijn laatste fles drinken. Hij voelde wel iets warm aan maar niet echt koorts volgens mij. Weet ik dus meteen waar het hangerige van de laatste dagen vandaan komt, het begon dus inderdaad met een verkoudheid.
We gaan zo nog even de vlekjes bekijken, ik hoop dat het zich niet al te erg heeft uitgebreid.
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 23:59:06 #180
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16729408
o jee, weer een nieuw slachtoffer.
hopelijk krijgt hij er niet zo veel last van
pi_16729426
Gelukkig is het bij Daan bijna over

En Bram heeft het ook...
Ik zag Ailani vandaag en die had inderdaad een paar rode vlekjes in haar gezicht. Ze leek zich wel goed te voelen, dus het is nog even afwachten...

pi_16734784
He Bram ook al. Hopelijk krijgt hij het niet zo erg Karin. voor Bram.

Bij Bo zijn ze nu goed aan het indrogen. Ze voelt zich beter, heeft nu alleen een rothoest, maar dat zal er wel niet mee te maken hebben.
Vanacht heeft ze eindelijk lekker geslapen (bij mij in bed, Geer had de nacht ) En ik dus ook een keer (tot Janneke om 5:30 wakker werd )

Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel zaterdag 31 januari 2004 @ 09:16:09 #183
2628 Karin
pi_16734834
De vlekjes komen op waar je bijstaat lijkt wel. Hij zit nu lekker onder en het worden er steeds meer. Ook heeft hij een beetje koorts (38.2) en is duidelijk niet in zijn hum. Ik heb hem gelukkig nog niet zien krabben.
Net maar even de huisartsenpost gebeld (en ik had zowaar een aardige mevrouw aan de telefoon, had me al helemaal schrap gezet door alle verhalen maar ze was echt heel aardig). Hoef niet langs te komen, is echt waterpokken. Als hij last van jeuk krijgt kan ik wat bij de apotheek halen en voor de rest gewoon uitzieken. Nouja duidelijk.

Fijn dat het met Bo alweer wat beter gaat!

† In Memoriam † zaterdag 31 januari 2004 @ 09:29:54 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16734904
fijn dat het met bo weer beter gaat jessie

beterschap voor bram karin!

pi_16735755
Ah gos, Bram ook al... Sterkte!!
Lekker dat Bo er minder last van heeft en dat je weer even een beetje hebt kunnen slapen Jessie!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 januari 2004 @ 14:34:56 #186
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16740379
Hè, gelukkig dat het met Bo nu weer wat beter gaat

En nu is Bram dus aan de beurt, het kan echt niet meer missen dat het Ballorig-pokjes zijn hoor Beterschap Bram!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fossiel zaterdag 31 januari 2004 @ 14:55:47 #187
2628 Karin
pi_16740865

en toen was de camera leeg, dus geen foto van de voorkant en zijn gezichtje, helaas zitten er daar ook een paar

Net even in een zemelenbadje geweest, dat vond hij wel erg lekker. De koorts valt gelukkig mee, ook zijn eetlust doet het nog prima. Alleen is hij toch vreselijk snel geirriteerd, nou dat zou ik ook zijn als ik de waterpokken had.

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 januari 2004 @ 15:01:45 #188
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16741034
Ojee, ja onmiskenbaar Karin. Die dingen komen gigantisch snel op hè. Arme Bram, slecht humeurtje is verklaarbaar hoor.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16742021
Ach gossie, ja heel herkenbaar die pokken. Ik hoop dat het niet echt meer word en dat hij zich er een beetje doorheen kan slaan. En jullie ook
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 31 januari 2004 @ 16:28:40 #190
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_16743283
ach nee,nu ook al een bram met de waterpokken. Hopelijk heeft bram er veel minder last van dan bo.

En bo, nog ff goed uitzieken, dan kun je misschien maandag wel naar de psz, ik zal voor je duimen.

Een voordeel, bij de volgende meeting hebben ze bijna allemaal de waterpokken gehad, en worden ze dus niet meer aangestoken.

imagination is more important than knowledge
pi_16744134
Hahahahah inderdaad Akkien dan zijn ze gewoon lekker snotverkouden ofzo We moeten de traditie wel in ere houden natuurlijk he
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 31 januari 2004 @ 17:14:34 #192
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_16744472
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:58 schreef jessie het volgende:
Hahahahah inderdaad Akkien dan zijn ze gewoon lekker snotverkouden ofzo We moeten de traditie wel in ere houden natuurlijk he
of gewoon weer een andere kinderziekte, hebben ze die ook maar alvast gehad
imagination is more important than knowledge
  zaterdag 31 januari 2004 @ 20:51:19 #193
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16749771
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:58 schreef jessie het volgende:
traditie? Wat ging er dan rond na de meeting in lelystad?
patat ftw :)
  zaterdag 31 januari 2004 @ 22:20:01 #194
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_16752331
En Judith heeft nu ook waterpokken. Ik zag vanavond zomaar een waterpok achter haar oortje zitten. Ze heeft er ook een op haar buik en twee op haar arm.
Ze ligt nu lekker te slapen. Ik ben benieuwd hoe ze er morgen uitziet...
pi_16756694
Ach gossie Grijs. En ze is nog zo klein he. Het is natuurlijk ook bijna niet te omzeilen, maar ik hoop echt van harte dat ze heel weinig pokjes krijgt verder hoor. En jullie ook weer sterkte rmee he. Zit er nu precies 2 weken tussen Daan en Judith met die pokjes? Dan weet ik een beetje waneer ik Janneke kan verwachten.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16764292
Och jee nog meer kindjes met waterpokken
Iedereen beterschap.

Hopelijk krijgt Janneke het niet jessie maar zo te horen is het zeer besmettelijk.

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  FOK!fossiel zondag 1 februari 2004 @ 15:09:52 #197
2628 Karin
pi_16776586
Aggossie arme Judith ookal de waterpokken. Ik hoop dat ze er niet zo heel veel last van krijgt.

Bij Bram blijven ze erbij komen. En af en toe heeft hij flinke koorts. We hadden hem gisteravond een paracetamolletje gegeven voor het slapen gaan en na een uurtje werd hij weer wakker en kreeg een enorme opleving Hij heeft toen nog 1,5 uur beneden gezeten en eindelijk na zijn laatste fles is hij gelukkig toch in slaap gevallen.
Hij hangt enorm aan me, niets is leuk langer dan 5 minuten dus we hebben bij Eva een Teletubbies DVD geleend, kon ie tenminste even rustig zitten. En als we hem verschonen, wat we nu erg regelmatig doen, urine op zijn pokkies lijkt me niet prettig, ligt ie helemaal te schurken op het aankleedkussen

pi_16777568
Ach gossie Bram krijgt er ook al zo veel. Karin waarom koop je dat spul niet wat ik voor Bo had (ik wou dat ik het de 1e dag al had gekocht) Het droogt de pokjes heel snel uit. De pokjes die er als laatste bijgekomen waren, zijn niet ontwikkelt tot van die grote pokken omdat we toen met dat spul aan de gang gingen.

Bij Bo zijn ze allemaal ingedroogd dus die kan mrogen gewoon gezellig met korstjes voor het eerst naar de peuterspeelzaal

Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel zondag 1 februari 2004 @ 15:45:15 #199
2628 Karin
pi_16777950
Het zemelenbadje helpt volgens mij ook heel goed tegen de jeuk. En ik heb Calendulanemulsie gekocht, schijnt ook heel goed te helpen tegen de jeuk maar ik heb het er nog niet opgesmeerd. Ik weet altijd van mijzelf dat als de plekjes nog niet jeuken je er beter ook niet aan kan komen want dan begint het juist. En tot vanmiddag heb ik hem nog niet zien jeuken.
Als hij straks wakker wordt ga ik maar even flink aan de smeer.

Fijn dat Bo lekker naar de speelzaal kan morgen!

zondag 1 februari 2004 @ 16:22:51 #200
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_16779597
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 23:44 schreef jessie het volgende:
Ach gossie Grijs. En ze is nog zo klein he. Het is natuurlijk ook bijna niet te omzeilen, maar ik hoop echt van harte dat ze heel weinig pokjes krijgt verder hoor. En jullie ook weer sterkte rmee he. Zit er nu precies 2 weken tussen Daan en Judith met die pokjes? Dan weet ik een beetje waneer ik Janneke kan verwachten.
Gelukkig heeft ze er weinig last van. Ze voelt niet warm aan en is niet vervelend. Ze slaapt alleen wat meer, volgens mij.
Op een dag na zitten er twee weken tussen de uitbraak van de eerste waterpokken. Daarvoor was ze al wel verkouden.
Ik had voor Daan mentholpoeder gebruikt, maar dat is niet geschikt voor kinderen t/m 1 jaar. Ik heb gisteravond dus maar gelijk een vriendin gebeld of zij nog iets had tegen waterpokken. Gelukkig had zij nog Calendulan-emulsie staan (nog een paar maanden houdbaar) en dat heeft ze gelijk even gebracht (ze woont bij mij in de straat). Hoewel ik het nog niet echt nodig heb, vind ik het wel een lekker idee. Ik heb het er ook al opgesmeerd.

Fijn dat Bo morgen gewoon naar de peuterspeelzaal kan.
Ik had voor Judith een afspraak met het consultatiebureau voor a.s. dinsdag. Ik had het er met Arjan over dat ik morgen niet moest vergeten dat af te bellen. Zegt hij dat we een brief hadden gehad dat de afspraak niet doorging. Ik had dat dus helemaal niet gezien, dus had ik even die brief opgezocht. Blijkt dat i.v.m. ziekte van de arts(!) nooit bij stil gestaan dat die mensen ook ziek kunnen worden de afspraak niet doorgaat. Ik word vanzelf gebeld voor een nieuwe afspraak .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')