Tja...een korte, slopende ziekte...klinkt luguber maar je hebt de tijd om afscheid te nemen, anderen zien het aankomen, jij zelf ziet het aankomen, je kunt nog dingen uitpraten, je kunt dingen regelen, etc.
Het lijkt mij dus verschrikkelijk om te gaan slapen en dan niet meer wakker te worden,,,voor mezelf misschien wel net zo fijn, maar voor de nabestaanden vreselijk natuurlijk!
Ik heb een groot voorstellingsvermogen en zie dat helemaal voor me...
vriend wordt wakker, ik beweeg niet, ik ben koud...hij in paniek, mijn ouders bellen, Hysterie, verdriet, paniek...de hond die vergeten wordt, vreselijk lijkt me dat!
Dan nog liever met de auto tegen een boom (als ik er maar redelijk uitzie, wel zo fijn voor de nabestaanden...)
Ik studeer momenteel voor uitvaartbegeleider en zal straks de meest rampzalige dingen meemaken, daardoor lijkt mij afscheid nemen (bewust) en zo heel belangrijk...voor jezelf en voor de nabestaanden!
Je kunt tegenwoordig gewoon zeggen dat je geen behandeling meer wilt en een euthanesieverklaring tekenen...kom je een heel eind mee!
(waar gebeurd, mijn opa is zo de pijp uit gegaan)
quote:Jakkes...
Op maandag 26 januari 2004 20:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
Gestikt in mijn eigen kots op het toilet en dan een dag later pas gevonden worden omdat mijn partner te dement en in de war is om het door te hebben of de politie ofzo te bellen.(waar gebeurd, mijn opa is zo de pijp uit gegaan)
quote:en dan slaap je in, en ga je vreedzaam dood
Op maandag 26 januari 2004 19:34 schreef Lexie het volgende:
Doodbloeden is ook wel lullig, als je het tussen je vingers door voelt sprietsen en langzaam wordt je steeds zwakker.
quote:je voelt er niets van hooguit de eerste drie slokken en dan bewusteloos.
Op maandag 26 januari 2004 19:36 schreef sunbloem het volgende:
verdrinkenNo thanks
quote:Dat dacht ik ook, maar is dat wel zo? Als je doodbloedt, komt er dus na verloop van tijd steeds minder bloed in je hersenen. Slaap je dan rustig in, of niet?
Op maandag 26 januari 2004 21:15 schreef LoveHenk het volgende:[..]
en dan slaap je in, en ga je vreedzaam dood
quote:ja, duuuh.
Op maandag 26 januari 2004 21:16 schreef Disorder het volgende:[..]
Dat dacht ik ook, maar is dat wel zo? Als je doodbloedt, komt er dus na verloop van tijd steeds minder bloed in je hersenen. Slaap je dan rustig in, of niet?
quote:Als je het zo goed weet kun je het ook wel even uitleggen.
Op maandag 26 januari 2004 21:20 schreef LoveHenk het volgende:[..]
ja, duuuh.
Gr ¤°¨ÅñЮê㨰¤
quote:mee eens!!!!
Op maandag 26 januari 2004 21:10 schreef BVO het volgende:
verdrinkend...of dat ik schijndood ben en in me kist wakker word
quote:Agree.
Op maandag 26 januari 2004 17:10 schreef ch0c0 het volgende:
Alleen
Verder lijkt stikken en levend verbranden me erg en uiteraard graag geen heel pijnlijke dood. Toen ik laatst maar weer hoorde over een meid die verkracht en vermoord was met messteken e.d. bedacht ik me maar weer dat ik toch goed op mezelf moet passen wat betreft alleen over straat gaan enzo. Dat lijkt me echt een afschuwelijke manier waarop er er einde aan je leven gemaakt kan worden.
Het liefst zou ik denk ik gewoon in het bijzijn van de mensen waar ik om geef vredig inslapen na een kort ziektebed zonder al te veel lijden. Ow, maar voorlopig nog niet graag.
[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 27-01-2004 13:33]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |