Ook niet doordat ik in een bak met chocolade kom, waarin je niet kun zwemmen... Ik wil ook niet dood door bamboe dat door m'n lichaam heen groeit. Ik wil niet dood doordat iemand m'n endeldarm aan m'n mond naait waardoor ik constante recycling moet doen en uiteindelijk dood ga aan een overdosis afvalstoffen in m'n lichaam.
Ook niet door duizend sneetjes van een scheermes, niet door accuzuur wat eerst in m'n ogen wordt gegoten en daarna tot in m'n hersens brand. Ik wil ook niet met een touw achter een auto worden gebonden waardoor ik zo lang over het wegdek slijt dat ik de pijp uit ga.
Ook niet doordat ze een compressor op m'n mond zetten waardoor m'n longen uit elkaar klappen. Ook niet door amputatie van m'n lichaamsdelen en dan in een kooi met leeuwen worden gegooit. Ik wil ook niet dood door de Chinese waterdruppel methode...
Ik wil ook niet dat iemand me in een boomversnipperaar duwt met m'n voeten eerst zodat de rest van m'n lichaam er doorheen wordt getrokken.
Ow en ik wil ook niet dood doordat iemand m'n keel opensnijdt zodat er een vrije toegang naar m'n luchtpijp is en dat dat gat dan helemaal vol wordt gegooit met peper...
Het is trouwens ook niet leuk om dagenlang in een bak met speeksel te moeten hangen waardoor je lichaam gewoon langzaam verteert...
en nu ben ik nog een heleboel manieren vergeten...
lijkt me helemaal niks doodsangsten voor je gaat
quote:Niet per se. Bij een normale woningbrand wel, maar als je zo in een grote oven wordt geduwd, voel je de vlammen wel hoor. En je kunt ook nog overlijden aan de verwondingen die je tijdens een brand oploopt..
Op maandag 26 januari 2004 17:13 schreef LoveHenk het volgende:
of opgegeten door rattenverdrinken voel je niets van, je raakt buiten bewustzijn. branden ook,
Je ziet er trouwens heel smerig uit als je omkomt door een brand, helemaal zwart enzo...
Dingen zoals gemarteld worden noem ik niet, aangezien dat in NL zelden voorkomt
quote:wow, dar heb je over nagedacht
Op maandag 26 januari 2004 18:10 schreef Chup het volgende:
heel verhaal
Dit lijkt mij verschrikkelijk. Helaas is het voor heel veel mensen pure werkelijkheid.
* marbe gruwelt bij het vooruitzicht.
Lijkt me geen aangename manier om te sterven
quote:brrr
Op maandag 26 januari 2004 18:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Judas CradleLijkt me geen aangename manier om te sterven
quote:Damn 't wordt ook echt nog gebruikt
Op maandag 26 januari 2004 18:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Judas CradleLijkt me geen aangename manier om te sterven
Ondersteboven aan 2 palen opgeknoopt worden en met een hele grote ruwe zaag langzaam doormidden gezaagd worden. Begin is tussen je benen dus...
In een oven gestopt worden. Langzaam verpletterd worden door een tank bijv. Door de tandarts.
Drijfzand. Het idee dat je langzaam de dood inzakt, de paniek erbij.
quote:Ah, Edgar Allen Poe geloof ik. Inderdaad, stel je eens voor dat je 's avonds moe en voldaan naar bed gaat, lekker nog eventjes onder het matras woelt voordat je heerlijk wegglijdt in een diepe slaap.
Op maandag 26 januari 2004 17:09 schreef LoveHenk het volgende:
Levend in een doodskist begraven. Aub niet!
Opeens schrikt je wakker. Het is pikkedonker en je voelt dat je in een kist opgesloten zit.
Bleek dus dat je schijndood was geweest en je naaste familie je te hebben begraven. Brrrr.
Ik denk dat ik maar snel in mijn begrafenispolis de optie laat veranderen in cremeren. Hoewel, dan moet ik niet in de oven weer tot leven komen...
Wel:
* In één keer (boem! ...dood)
* Als ik héél oud ben in mijn slaap
* In de armen van mijn geliefde, lekker dramatisch.
quote:In die lijst kan ik me wel vinden.
Op maandag 26 januari 2004 19:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Niet:Tergend langzaam (kanker, aids, spierziekte) Verdrinken Stikken Verhongeren Levend begraven Doodbloedend na ongeluk oid Wel:
In één keer (boem! ...dood) Als ik héél oud ben in mijn slaap In de armen van mijn geliefde, lekker dramatisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |