abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16602986
Door een kaasschaaf
  maandag 26 januari 2004 @ 18:10:00 #52
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_16603337
Door een stoomwals die ingesteld staat op 10 centimeter per uur... Door verbranding, door uitdroging omdat m'n hele huid er is afgehaald en iemand me door het zout heeft gerold, door ophanging maar degene die me wou ophangen was zo dom om de knoop achter m'n nek te doen in plaats van ervoor waardoor m'n nek niet breekt maar ik langzaam stik.

Ook niet doordat ik in een bak met chocolade kom, waarin je niet kun zwemmen... Ik wil ook niet dood door bamboe dat door m'n lichaam heen groeit. Ik wil niet dood doordat iemand m'n endeldarm aan m'n mond naait waardoor ik constante recycling moet doen en uiteindelijk dood ga aan een overdosis afvalstoffen in m'n lichaam.

Ook niet door duizend sneetjes van een scheermes, niet door accuzuur wat eerst in m'n ogen wordt gegoten en daarna tot in m'n hersens brand. Ik wil ook niet met een touw achter een auto worden gebonden waardoor ik zo lang over het wegdek slijt dat ik de pijp uit ga.

Ook niet doordat ze een compressor op m'n mond zetten waardoor m'n longen uit elkaar klappen. Ook niet door amputatie van m'n lichaamsdelen en dan in een kooi met leeuwen worden gegooit. Ik wil ook niet dood door de Chinese waterdruppel methode...

Ik wil ook niet dat iemand me in een boomversnipperaar duwt met m'n voeten eerst zodat de rest van m'n lichaam er doorheen wordt getrokken.

Ow en ik wil ook niet dood doordat iemand m'n keel opensnijdt zodat er een vrije toegang naar m'n luchtpijp is en dat dat gat dan helemaal vol wordt gegooit met peper...

Het is trouwens ook niet leuk om dagenlang in een bak met speeksel te moeten hangen waardoor je lichaam gewoon langzaam verteert...

en nu ben ik nog een heleboel manieren vergeten...

mijn wereld is jouw wereld
pi_16603476
Dingen waardoor je langzaam stikt dus verdrinken, luchtdicht zoals een (graf)kist

lijkt me helemaal niks doodsangsten voor je gaat

pi_16603587
quote:
Op maandag 26 januari 2004 17:13 schreef LoveHenk het volgende:
of opgegeten door ratten

verdrinken voel je niets van, je raakt buiten bewustzijn. branden ook,

Niet per se. Bij een normale woningbrand wel, maar als je zo in een grote oven wordt geduwd, voel je de vlammen wel hoor. En je kunt ook nog overlijden aan de verwondingen die je tijdens een brand oploopt..

Je ziet er trouwens heel smerig uit als je omkomt door een brand, helemaal zwart enzo...

maandag 26 januari 2004 @ 18:25:20 #55
52280 FraGGo
Mr. Niceguy
pi_16603765
M'n pik laten afsnijden en samen opeten met een 42-jarige duitser en hem daarna me maar helemaal laten opkanen....

"Helpen doet geen pijn" - Eek the Cat 1999
pi_16603802
Ik denk dat stikken (onder het ijs, door de rook met brand, koolstofmonoöxide, longaandoening etc) het ergste is.

Dingen zoals gemarteld worden noem ik niet, aangezien dat in NL zelden voorkomt

pi_16603871
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:10 schreef Chup het volgende:
heel verhaal
wow, dar heb je over nagedacht
pi_16603923
Verdrinken... lijkt me afschuwelijk!
pi_16604192
Als je oud en bejaard vegeterend in een verpleeghuis ligt waar je 1 keer in de week een keer gewassen word en de rest van de dag in je eigen urine en ontlasting ligt. Wachtend tot je dood gaat. Je ademhaling wordt steeds minder, je bent benauwd en loopt te roggelen. En je kinderen ( eventueel) komen niet meer want die zijn druk met hun eigen leven.

Dit lijkt mij verschrikkelijk. Helaas is het voor heel veel mensen pure werkelijkheid.

* marbe gruwelt bij het vooruitzicht.

Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_16604245
Stikken lijkt me vrij klote!
Uhm...
  maandag 26 januari 2004 @ 18:45:18 #61
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_16604355
Langzaam,'t valt me net in.Als je dat lettelijk neemt doen we dat nou nèt wel allemaal
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 26 januari 2004 @ 18:47:07 #62
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_16604420
Aan kanker.
  maandag 26 januari 2004 @ 18:52:14 #63
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_16604548
The Judas Cradle

Lijkt me geen aangename manier om te sterven

The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 26 januari 2004 @ 18:54:22 #64
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_16604607
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Judas Cradle

brrr
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_16604710
Een langzame ziekte. Krijg je al die medelijden en onzin. Dan pleeg ik liever sepuku.
Sold my Soul to Sony
pi_16604772
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Judas Cradle

Damn 't wordt ook echt nog gebruikt Die breaking with the wheel lijkt me bijkans nog kutter.
Sold my Soul to Sony
  maandag 26 januari 2004 @ 19:02:34 #67
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_16604841
in een fiat of alfa.
pi_16604939
Onlangs in het Torture museum gezien in Amsterdam ;

Ondersteboven aan 2 palen opgeknoopt worden en met een hele grote ruwe zaag langzaam doormidden gezaagd worden. Begin is tussen je benen dus...

In een oven gestopt worden. Langzaam verpletterd worden door een tank bijv. Door de tandarts.

Drijfzand. Het idee dat je langzaam de dood inzakt, de paniek erbij.

pi_16605173
quote:
Op maandag 26 januari 2004 17:09 schreef LoveHenk het volgende:
Levend in een doodskist begraven. Aub niet!
Ah, Edgar Allen Poe geloof ik. Inderdaad, stel je eens voor dat je 's avonds moe en voldaan naar bed gaat, lekker nog eventjes onder het matras woelt voordat je heerlijk wegglijdt in een diepe slaap.

Opeens schrikt je wakker. Het is pikkedonker en je voelt dat je in een kist opgesloten zit.
Bleek dus dat je schijndood was geweest en je naaste familie je te hebben begraven. Brrrr.

Ik denk dat ik maar snel in mijn begrafenispolis de optie laat veranderen in cremeren. Hoewel, dan moet ik niet in de oven weer tot leven komen...

pi_16605301
alleen...
pi_16605411
Door een vliegtuigongeluk
pi_16605417
Door de meatgrinder, verbranden, stikken onder water, door elektrocutie, en ga zo maar door. Ik kan wel honderden manieren verzinnen hoe ik dus niet dood wil gaan.
  maandag 26 januari 2004 @ 19:20:34 #73
46511 Linz
held der helden
pi_16605438
opgegeten worden door een roofdier: leeuw, haai etc...
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_16605640
Niet:
* Tergend langzaam (kanker, aids, spierziekte)
* Verdrinken
* Stikken
* Verhongeren
* Levend begraven
* Doodbloedend na ongeluk oid

Wel:
* In één keer (boem! ...dood)
* Als ik héél oud ben in mijn slaap
* In de armen van mijn geliefde, lekker dramatisch.

pi_16605721
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Niet:
  • Tergend langzaam (kanker, aids, spierziekte)
  • Verdrinken
  • Stikken
  • Verhongeren
  • Levend begraven
  • Doodbloedend na ongeluk oid
  • Wel:

• In één keer (boem! ...dood)
  • Als ik héél oud ben in mijn slaap
  • In de armen van mijn geliefde, lekker dramatisch.

• In die lijst kan ik me wel vinden.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')