hier iemand in de buurt is paar maanden terug met zn auto tegen een boom gereden en toen in de brand gevlogen (had gedronken) ze vonden em half uit zn auto hangend.... Hij heeft dus geprobeerd om eruit te komen.... dat lijkt me echt erg..
verdrinken schijnt niet zo erg te zijn. vooral niet als t water erg koud is.
binnen 5 min ben je bevangen door de kouw en maakt het je allemaal niet meer zo uit... (ervaring van collega brandweerduiker)
quote:Lijkt me toch niet echt fijn als je weet dat je niet meer boven komt..
Op maandag 26 januari 2004 17:16 schreef DeWaasheid het volgende:
Verdrinken schijnt niet zo erg te zijn...
Alles wat langzaam gaat is niet aan mij besteedt.
Een erge manier van sterven lijkt me ook door marteling, of door een lustmoordenaar.
als ik op sterven lig in de armen van mijn vriendin en haar nog ffies zie en dan haar in tranen zie (als ze huilt uiteraard) en dan dood gaan.
maar ja, heb het niet voor het kiezen... hoop dat het niet een van de bovenstaande manieren is, dan ben ik allang blij
ikke wil niet dood
quote:Dat schijnt juist heel relaxt te zijn... zodra je longen zich hebben gevult met water word je high geloof ik...serieus
Op maandag 26 januari 2004 17:09 schreef cohen het volgende:
verdrinken lijkt me kut
quote:Volgens mij krijg je door je ademnood juist zo'n druk op je kop dat je een instant-migraine hebt. Plus dat er paniek is omdat je natuurlijk naar lucht snakt...
Op maandag 26 januari 2004 17:50 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Dat schijnt juist heel relaxt te zijn... zodra je longen zich hebben gevult met water word je high geloof ik...serieus
verdrinken/ademnoord is niet te erg volgens mij.
verbranden is ook wel pijnlijk denk ik.
Verdrinken of verbranden lijkt me echt erg...
Of een pijnlijke ziekte ofzo...
quote:Maar ik denk dat ik eerst helemaal gek wordt...
Op maandag 26 januari 2004 17:50 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Dat schijnt juist heel relaxt te zijn... zodra je longen zich hebben gevult met water word je high geloof ik...serieus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |