[Dit bericht is gewijzigd door cohen op 26-01-2004 17:10]
en helemaal alleen in the middel of nowhere ook niet echt eigenlijk..
quote:hetzelfde, en ook niet levend worden opgegeten (door een wild beest)
Op maandag 26 januari 2004 17:12 schreef Aventura het volgende:
Verbranden, verdrinken, verhongeren, bevriezen, met veel pijn door een erge ziekte, eh..Eigenlijk wil ik helemaal niet dood.
hier iemand in de buurt is paar maanden terug met zn auto tegen een boom gereden en toen in de brand gevlogen (had gedronken) ze vonden em half uit zn auto hangend.... Hij heeft dus geprobeerd om eruit te komen.... dat lijkt me echt erg..
verdrinken schijnt niet zo erg te zijn. vooral niet als t water erg koud is.
binnen 5 min ben je bevangen door de kouw en maakt het je allemaal niet meer zo uit... (ervaring van collega brandweerduiker)
quote:Lijkt me toch niet echt fijn als je weet dat je niet meer boven komt..
Op maandag 26 januari 2004 17:16 schreef DeWaasheid het volgende:
Verdrinken schijnt niet zo erg te zijn...
Alles wat langzaam gaat is niet aan mij besteedt.
Een erge manier van sterven lijkt me ook door marteling, of door een lustmoordenaar.
als ik op sterven lig in de armen van mijn vriendin en haar nog ffies zie en dan haar in tranen zie (als ze huilt uiteraard) en dan dood gaan.
maar ja, heb het niet voor het kiezen... hoop dat het niet een van de bovenstaande manieren is, dan ben ik allang blij
ikke wil niet dood
quote:Dat schijnt juist heel relaxt te zijn... zodra je longen zich hebben gevult met water word je high geloof ik...serieus
Op maandag 26 januari 2004 17:09 schreef cohen het volgende:
verdrinken lijkt me kut
quote:Volgens mij krijg je door je ademnood juist zo'n druk op je kop dat je een instant-migraine hebt. Plus dat er paniek is omdat je natuurlijk naar lucht snakt...
Op maandag 26 januari 2004 17:50 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Dat schijnt juist heel relaxt te zijn... zodra je longen zich hebben gevult met water word je high geloof ik...serieus
verdrinken/ademnoord is niet te erg volgens mij.
verbranden is ook wel pijnlijk denk ik.
Verdrinken of verbranden lijkt me echt erg...
Of een pijnlijke ziekte ofzo...
quote:Maar ik denk dat ik eerst helemaal gek wordt...
Op maandag 26 januari 2004 17:50 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Dat schijnt juist heel relaxt te zijn... zodra je longen zich hebben gevult met water word je high geloof ik...serieus
Ook niet doordat ik in een bak met chocolade kom, waarin je niet kun zwemmen... Ik wil ook niet dood door bamboe dat door m'n lichaam heen groeit. Ik wil niet dood doordat iemand m'n endeldarm aan m'n mond naait waardoor ik constante recycling moet doen en uiteindelijk dood ga aan een overdosis afvalstoffen in m'n lichaam.
Ook niet door duizend sneetjes van een scheermes, niet door accuzuur wat eerst in m'n ogen wordt gegoten en daarna tot in m'n hersens brand. Ik wil ook niet met een touw achter een auto worden gebonden waardoor ik zo lang over het wegdek slijt dat ik de pijp uit ga.
Ook niet doordat ze een compressor op m'n mond zetten waardoor m'n longen uit elkaar klappen. Ook niet door amputatie van m'n lichaamsdelen en dan in een kooi met leeuwen worden gegooit. Ik wil ook niet dood door de Chinese waterdruppel methode...
Ik wil ook niet dat iemand me in een boomversnipperaar duwt met m'n voeten eerst zodat de rest van m'n lichaam er doorheen wordt getrokken.
Ow en ik wil ook niet dood doordat iemand m'n keel opensnijdt zodat er een vrije toegang naar m'n luchtpijp is en dat dat gat dan helemaal vol wordt gegooit met peper...
Het is trouwens ook niet leuk om dagenlang in een bak met speeksel te moeten hangen waardoor je lichaam gewoon langzaam verteert...
en nu ben ik nog een heleboel manieren vergeten...
lijkt me helemaal niks doodsangsten voor je gaat
quote:Niet per se. Bij een normale woningbrand wel, maar als je zo in een grote oven wordt geduwd, voel je de vlammen wel hoor. En je kunt ook nog overlijden aan de verwondingen die je tijdens een brand oploopt..
Op maandag 26 januari 2004 17:13 schreef LoveHenk het volgende:
of opgegeten door rattenverdrinken voel je niets van, je raakt buiten bewustzijn. branden ook,
Je ziet er trouwens heel smerig uit als je omkomt door een brand, helemaal zwart enzo...
Dingen zoals gemarteld worden noem ik niet, aangezien dat in NL zelden voorkomt
quote:wow, dar heb je over nagedacht
Op maandag 26 januari 2004 18:10 schreef Chup het volgende:
heel verhaal
Dit lijkt mij verschrikkelijk. Helaas is het voor heel veel mensen pure werkelijkheid.
* marbe gruwelt bij het vooruitzicht.
Lijkt me geen aangename manier om te sterven
quote:brrr
Op maandag 26 januari 2004 18:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Judas CradleLijkt me geen aangename manier om te sterven
quote:Damn 't wordt ook echt nog gebruikt
Op maandag 26 januari 2004 18:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Judas CradleLijkt me geen aangename manier om te sterven
Ondersteboven aan 2 palen opgeknoopt worden en met een hele grote ruwe zaag langzaam doormidden gezaagd worden. Begin is tussen je benen dus...
In een oven gestopt worden. Langzaam verpletterd worden door een tank bijv. Door de tandarts.
Drijfzand. Het idee dat je langzaam de dood inzakt, de paniek erbij.
quote:Ah, Edgar Allen Poe geloof ik. Inderdaad, stel je eens voor dat je 's avonds moe en voldaan naar bed gaat, lekker nog eventjes onder het matras woelt voordat je heerlijk wegglijdt in een diepe slaap.
Op maandag 26 januari 2004 17:09 schreef LoveHenk het volgende:
Levend in een doodskist begraven. Aub niet!
Opeens schrikt je wakker. Het is pikkedonker en je voelt dat je in een kist opgesloten zit.
Bleek dus dat je schijndood was geweest en je naaste familie je te hebben begraven. Brrrr.
Ik denk dat ik maar snel in mijn begrafenispolis de optie laat veranderen in cremeren. Hoewel, dan moet ik niet in de oven weer tot leven komen...
Wel:
* In één keer (boem! ...dood)
* Als ik héél oud ben in mijn slaap
* In de armen van mijn geliefde, lekker dramatisch.
quote:In die lijst kan ik me wel vinden.
Op maandag 26 januari 2004 19:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Niet:Tergend langzaam (kanker, aids, spierziekte) Verdrinken Stikken Verhongeren Levend begraven Doodbloedend na ongeluk oid Wel:
In één keer (boem! ...dood) Als ik héél oud ben in mijn slaap In de armen van mijn geliefde, lekker dramatisch.
Tja...een korte, slopende ziekte...klinkt luguber maar je hebt de tijd om afscheid te nemen, anderen zien het aankomen, jij zelf ziet het aankomen, je kunt nog dingen uitpraten, je kunt dingen regelen, etc.
Het lijkt mij dus verschrikkelijk om te gaan slapen en dan niet meer wakker te worden,,,voor mezelf misschien wel net zo fijn, maar voor de nabestaanden vreselijk natuurlijk!
Ik heb een groot voorstellingsvermogen en zie dat helemaal voor me...
vriend wordt wakker, ik beweeg niet, ik ben koud...hij in paniek, mijn ouders bellen, Hysterie, verdriet, paniek...de hond die vergeten wordt, vreselijk lijkt me dat!
Dan nog liever met de auto tegen een boom (als ik er maar redelijk uitzie, wel zo fijn voor de nabestaanden...)
Ik studeer momenteel voor uitvaartbegeleider en zal straks de meest rampzalige dingen meemaken, daardoor lijkt mij afscheid nemen (bewust) en zo heel belangrijk...voor jezelf en voor de nabestaanden!
Je kunt tegenwoordig gewoon zeggen dat je geen behandeling meer wilt en een euthanesieverklaring tekenen...kom je een heel eind mee!
(waar gebeurd, mijn opa is zo de pijp uit gegaan)
quote:Jakkes...
Op maandag 26 januari 2004 20:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
Gestikt in mijn eigen kots op het toilet en dan een dag later pas gevonden worden omdat mijn partner te dement en in de war is om het door te hebben of de politie ofzo te bellen.(waar gebeurd, mijn opa is zo de pijp uit gegaan)
quote:en dan slaap je in, en ga je vreedzaam dood
Op maandag 26 januari 2004 19:34 schreef Lexie het volgende:
Doodbloeden is ook wel lullig, als je het tussen je vingers door voelt sprietsen en langzaam wordt je steeds zwakker.
quote:je voelt er niets van hooguit de eerste drie slokken en dan bewusteloos.
Op maandag 26 januari 2004 19:36 schreef sunbloem het volgende:
verdrinkenNo thanks
quote:Dat dacht ik ook, maar is dat wel zo? Als je doodbloedt, komt er dus na verloop van tijd steeds minder bloed in je hersenen. Slaap je dan rustig in, of niet?
Op maandag 26 januari 2004 21:15 schreef LoveHenk het volgende:[..]
en dan slaap je in, en ga je vreedzaam dood
quote:ja, duuuh.
Op maandag 26 januari 2004 21:16 schreef Disorder het volgende:[..]
Dat dacht ik ook, maar is dat wel zo? Als je doodbloedt, komt er dus na verloop van tijd steeds minder bloed in je hersenen. Slaap je dan rustig in, of niet?
quote:Als je het zo goed weet kun je het ook wel even uitleggen.
Op maandag 26 januari 2004 21:20 schreef LoveHenk het volgende:[..]
ja, duuuh.
Gr ¤°¨ÅñЮê㨰¤
quote:mee eens!!!!
Op maandag 26 januari 2004 21:10 schreef BVO het volgende:
verdrinkend...of dat ik schijndood ben en in me kist wakker word
quote:Agree.
Op maandag 26 januari 2004 17:10 schreef ch0c0 het volgende:
Alleen
Verder lijkt stikken en levend verbranden me erg en uiteraard graag geen heel pijnlijke dood. Toen ik laatst maar weer hoorde over een meid die verkracht en vermoord was met messteken e.d. bedacht ik me maar weer dat ik toch goed op mezelf moet passen wat betreft alleen over straat gaan enzo. Dat lijkt me echt een afschuwelijke manier waarop er er einde aan je leven gemaakt kan worden.
Het liefst zou ik denk ik gewoon in het bijzijn van de mensen waar ik om geef vredig inslapen na een kort ziektebed zonder al te veel lijden. Ow, maar voorlopig nog niet graag.
[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 27-01-2004 13:33]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |