abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16599200
Nu ik eens een paar liedjes van hen (zijn het er meerdere?solar stone dus ) heb gehoord wil ik wel eens weten of er cd's van hun te koop zijn.

Nu zoek ik met google :
Solar Stone

Zie ik deze site:
http://www.solarstone.org.uk/ (nej geen spam)

En als ik dan ff klik op buy zie ik een aantal mixen te koop staan van ze zoals : Young Parisians - U write the rules.

Alleen, ze zijn alleen te koop als vynilplaat.
Ja ok, ik heb er al wel wat op de mix-cd's van tiesto staan(Nyana en ISOS 3) maar hebben ze zo niet hun eigen albums? Bij frs en al die andere soort winkels is niks te vinden en laat staan te koop.

Kortom:
Weet iemand wat meer over Solar Stone en hun albums?
Er komt namelijk supermuziek vandaan

Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_16600117
Met nu minstens 80 views zonder reactie mag ik toch wel veronderstellen dat als ik nu niks doe dit topic naar de verdoemenis gaat?

Tevens oproep als schop

Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  maandag 26 januari 2004 @ 17:37:30 #3
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_16602414
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:11 schreef thiamat het volgende:
Nu ik eens een paar liedjes van hen (zijn het er meerdere?solar stone dus ) heb gehoord wil ik wel eens weten of er cd's van hun te koop zijn.

Nu zoek ik met google :
Solar Stone

Zie ik deze site:
http://www.solarstone.org.uk/ (nej geen spam)

En als ik dan ff klik op buy zie ik een aantal mixen te koop staan van ze zoals : Young Parisians - U write the rules.

Alleen, ze zijn alleen te koop als vynilplaat.
Ja ok, ik heb er al wel wat op de mix-cd's van tiesto staan(Nyana en ISOS 3) maar hebben ze zo niet hun eigen albums? Bij frs en al die andere soort winkels is niks te vinden en laat staan te koop.

Kortom:
Weet iemand wat meer over Solar Stone en hun albums?
Er komt namelijk supermuziek vandaan

solarstone zijn 2 producers uit Engeland. Geen albums hun nummer Solarstone - Seven Cities is geloof ik wel op CDM / CDS te krijgen

mooiste nummers van hun vind ik zelf

Solarstone - Solarcoaster
Solarstone vs Scott Bond - 3rd Earth
Solarstone - Seven Cities (V-On's Living Cities Mix / Atlantis Mix)
Solarstone presents Elizabeth - Speak in Sympathy

Hun nieuwe nummer naked angel vind ik nie echt geweldig

Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 26 januari 2004 @ 17:46:48 #4
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_16602678
maareh ze hebben 2 cd's mixed door solarstone mischien is dat wat

Lost Language: Exhibition
album mixed by Solarstone and Ben Lost 2003

en Chilled Out Euphoria
Digitally Mixed By Solar Stone 2001

die moeten te vinden zijn

Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 26 januari 2004 @ 21:46:12 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_16610077
Heel vaak die naam al voorbij horen komen in danceland maar het is er nooit van gekomen het te checken. Toch maar eens doen.
pi_17008723
Allebei geweldige cd's!

Ik heb LOST LANGUAGE;EXHIBITION net gekocht...echt een van mijn beste trance-albums nu al. Ben Lost heeft CD 2 gemixt en voor wie wel eens naar A State of Trance luistert..Ben Lost draaide afgelopen donderdag na Armin in de XXL uitzending!

De CHILL OUT EUPHORIA cd is een heel andere stijl, maar minstens zo goed...heerlijke lounge/chill cd met ambient en wat loungy tracks.

Aanraders!

pi_17009827
Moet de eerste slechte remix/productie van de heren van Solar Stone nog tegenkomen. Solar Stone staat voor kwaliteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')