Nu zoek ik met google :
Solar Stone
Zie ik deze site:
http://www.solarstone.org.uk/ (nej geen spam)
En als ik dan ff klik op buy zie ik een aantal mixen te koop staan van ze zoals : Young Parisians - U write the rules.
Alleen, ze zijn alleen te koop als vynilplaat.
Ja ok, ik heb er al wel wat op de mix-cd's van tiesto staan(Nyana en ISOS 3) maar hebben ze zo niet hun eigen albums? Bij frs en al die andere soort winkels is niks te vinden en laat staan te koop.
Kortom:
Weet iemand wat meer over Solar Stone en hun albums?
Er komt namelijk supermuziek vandaan
Tevens oproep als schop
quote:solarstone zijn 2 producers uit Engeland. Geen albums hun nummer Solarstone - Seven Cities is geloof ik wel op CDM / CDS te krijgen
Op maandag 26 januari 2004 16:11 schreef thiamat het volgende:
Nu ik eens een paar liedjes van hen (zijn het er meerdere?solar stone dus) heb gehoord wil ik wel eens weten of er cd's van hun te koop zijn.
Nu zoek ik met google :
Solar StoneZie ik deze site:
http://www.solarstone.org.uk/ (nej geen spam)En als ik dan ff klik op buy zie ik een aantal mixen te koop staan van ze zoals : Young Parisians - U write the rules.
Alleen, ze zijn alleen te koop als vynilplaat.
Ja ok, ik heb er al wel wat op de mix-cd's van tiesto staan(Nyana en ISOS 3) maar hebben ze zo niet hun eigen albums? Bij frs en al die andere soort winkels is niks te vinden en laat staan te koop.Kortom:
Weet iemand wat meer over Solar Stone en hun albums?
Er komt namelijk supermuziek vandaan
mooiste nummers van hun vind ik zelf
Solarstone - Solarcoaster
Solarstone vs Scott Bond - 3rd Earth
Solarstone - Seven Cities (V-On's Living Cities Mix / Atlantis Mix)
Solarstone presents Elizabeth - Speak in Sympathy
Hun nieuwe nummer naked angel vind ik nie echt geweldig
Lost Language: Exhibition
album mixed by Solarstone and Ben Lost 2003
en Chilled Out Euphoria
Digitally Mixed By Solar Stone 2001
die moeten te vinden zijn
Ik heb LOST LANGUAGE;EXHIBITION net gekocht...echt een van mijn beste trance-albums nu al. Ben Lost heeft CD 2 gemixt en voor wie wel eens naar A State of Trance luistert..Ben Lost draaide afgelopen donderdag na Armin in de XXL uitzending!
De CHILL OUT EUPHORIA cd is een heel andere stijl, maar minstens zo goed...heerlijke lounge/chill cd met ambient en wat loungy tracks.
Aanraders!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |