abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16593001
de laatste maand / 2 maanden betrap ik mezelf erop dat ik toch steeds meer naar de melodieën van The Ataris zit te luisten, vooral de nummers in this diary, Boys of summer. the hero dies in this one en all you can ever learn is what you allready know.

ik vroeg me af of er hier nog meer mensen zijn die ze kennen / luisteren. en of iemand weet of ze niet toevallig eens richting ons kikkerlandje komen:)

maandag 26 januari 2004 @ 12:55:33 #2
75976 Stuiterbal.nl
I hope I won't forget you
pi_16593135
The Ataris zijn zeker vet
lekkere muziek, niet echt bekend nee!
ACWW friendcode 3307-7774-7436
Town: vdaal name: jasper
pi_16593212
heb ze op pukkelpop gezien, vond ze verassend goed!
pi_16593281
Ik ken ze al een jaar of drie... in ieder geval waren het leuke nummers voor de beginnende gitarist
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
pi_16593475
Ja is erg goede band.. je meot eens naar de 1e cd luisteren.. anywhere but here.. dies zeker erg goed.. nieuwe cd is ok. maar de oude shit is gewoon het beste van hun.. jammer dat daarvan de sound neit zo goed was.. maarjah er is een nieuwe release (remastered) en dies al stuk beterder.. heb ze ook in adam + lowlands + waterfront gezien..
Listen to people... they can be right, Don't obay people... they can be wrong, www.50percentoff.nl
pi_16596475
*meldt

Eén van m'n favoriete bands! Enorm leuke, feel-goodpunkrock. Vond het optreden op Lowlands wel een beetje tam, maar ja, ze waren de eerste, dan heb je dat vaker.

Persoonlijke favoriet: Summer '79

The Ataris - So Long, Astoria: "Life is only as good, as the memories we make"
pi_16596752
heb ze op lowlands gezien, en vond het wel oke klinken
*iets met rechterhand*
pi_16598035
In het weekend van 20/21 februari spelen ze in de Astoria in London. Toevallig zit in dan ivm een paar voetbalwedstrijden ook in die buurt.

Dus ik neig erna om er naar toe te gaan.

Toch nog maar eens een cd'tje kopen van ze

pi_16599511
Ja erg leuke band Ligt goed in de oren enzo. So Long, Astoria was zeker geen miskoop
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 28 maart 2004 @ 14:43:54 #10
11066 punksquad
-------------
pi_18020970
vond ze btw wel een beetje een kut additude hebben van alles kapotslaan enz btw, echt zo van wij zijn rocksterren, en ze kwamen beetje naar over.. voor de rest wel lekkere gasten uiteraard
Listen to people... they can be right, Don't obay people... they can be wrong, www.50percentoff.nl
pi_18049978
voor 't eerst gezien in w2 vond ze een beetje te lief/saai maar wel catchy nummers.. op lowlands viel 't optreden tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')