Ik ga 1 febr tijdens de Live uitzending, kijken of ik mezelf kan spotten op de video
De danseressen tijdens Soulvation waren trouwens errug leuk
De opening met Willeke Alberti en dan overgaand naar (keihard) Fontane. Inderdaad verrassend.
Erg goed was ook Beef. Zeker met Guus Meeuwis samen "is dit alles" van Doe Maar zingend. En Trijntje, Rob, Blof, eigenlijk alles was top! We waren het er met z'n 11'en over eens dat-ie dit jaar nog beter was als vorig jaar en dat we volgend jaar weer gaan!
Ik ga zondag ook. Als ik het snel genoeg red van A'dam naar R'dam na Ajax - Ado
Voor de rest was het wel leuk
Ga wel eens kijken. Is altijd wel een grappig feest en op de site zien de sfeerbeelden er al erg mooi uit
Ze hebben er weer een groter show van gemaakt t.o.v. vorig jaar
quote:Hij gaat in ieder geval Jimmy nog zingen...
Op zondag 1 februari 2004 22:00 schreef FritsFlits het volgende:
Wat gaat Boudewijn nog meer zingen op 'Het Land van Maas en Waal' na? 'Avond' toevallig?
Vorige week zaterdag geweest, was errug gaaf!!
quote:Nee Avond niet. Ik weet niet hoe het liedje heet dat ie nog meer zingt maar dat gaat zo:
Op zondag 1 februari 2004 22:00 schreef FritsFlits het volgende:
Wat gaat Boudewijn nog meer zingen op 'Het Land van Maas en Waal' na? 'Avond' toevallig?
Maar liever dat nog, dan een bord voor z'n kop van de zakenman, want daar wordt ie alleen maar slechter van.
quote:Jimmyyyyyyyyyy
Op zondag 1 februari 2004 22:16 schreef Svensational het volgende:[..]
Nee Avond niet. Ik weet niet hoe het liedje heet dat ie nog meer zingt maar dat gaat zo:
Maar liever dat nog, dan een bord voor z'n kop van de zakenman, want daar wordt ie alleen maar slechter van.
quote:heheh, hij zingt "avond" dus wel. Samen met Trijntje
Op zondag 1 februari 2004 22:21 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Jimmyyyyyyyyyy
quote:jan hendriks wel volgens mij
Op zondag 1 februari 2004 23:08 schreef Nicole22 het volgende:
Huh? Ik zet hem net op en zie ik het nou goed of zie ik twee leden van Doe Maar? (Ernst Jansz achter de piano en Jan Hendriks)
quote:Lag aan die band
Op zondag 1 februari 2004 23:08 schreef DJ_Fritz het volgende:
Begin van Boudewijn de Groot was heel erg vals...
quote:
Op zondag 1 februari 2004 23:11 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Lag aan die band
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |