quote:Koop er gewoon een GC bij, kost toch geen drol meer. Kun je meteen RE spelen!
Op maandag 26 januari 2004 11:13 schreef Maud_Dib het volgende:
Kijk, kwijl
en huil
dat hij alleen op de Gamecube uit komt
quote:Dat zijn inderdaad de betere prijzen. Maar goed, ze hadden ze ook niet full-price kunnen uitbrengen aangezien deze games voor de PS2 al overal worden afgeprijst.
Op maandag 26 januari 2004 10:48 schreef Chevalric het volgende:
Beyond Good & Evil gaat maar 29,99 euro kosten en Prince of Persia maar 44,99 euro!! En als je ze pre-ordered heb je twee geweldige spellen voor de prijs van een "normaal" xbox spel... Had ik nou maar geld
quote:
Battlefield 2 for PS2, XboxIGN has learned that the success of Electronic Arts' Battlefield: 1942 has given the Redwood City, Ca.-based publisher a good idea -- to bring Battlefield to the consoles. Why not bring IGN's 2002 game of the year to the PS2 and Xbox? They're online, right? You bet they are. Our sources tell us that EA is endeavoring to bring a new console-specific game, NOT a port of Battlefield: 1942, to PlayStation 2 and Xbox as early as this fall. It's called Battlefield 2. Supposedly the game can field as many as 16 players, but the developers are still testing what works best. The company also plans to bring a more substantial single-player mode to the consoles too. We'll have more as soon as humanly possible.
bron: IGN
quote:Tja, ik heb geen PS2, dus ik vind het wel zo prettig... Ik heb de demo's gespeeld van allebei de spellen (op de PC) en voor mij horen ze nu al bij de top 10 van 2004...
Op maandag 26 januari 2004 11:39 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat zijn inderdaad de betere prijzen. Maar goed, ze hadden ze ook niet full-price kunnen uitbrengen aangezien deze games voor de PS2 al overal worden afgeprijst.
quote:Hmm, kan nog best wel es een slap aftreksel gaan worden dan ben ik bang. Maar goed, volgend jaar horen we wel weer meer
Op maandag 26 januari 2004 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
Geen port maar een sequel!
[..]
quote:Ik hoop eigenlijk meer op een combinatie van BF1942 en de diverse expension packs (road to rome, secret weapons).
Op maandag 26 januari 2004 11:56 schreef Bastard het volgende:
Hmm, kan nog best wel es een slap aftreksel gaan worden dan ben ik bang. Maar goed, volgend jaar horen we wel weer meer
quote:Nee.. lekker orgineel houden dan.
Op maandag 26 januari 2004 11:57 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik hoop eigenlijk meer op een combinatie van BF1942 en de diverse expension packs (road to rome, secret weapons).
quote:Of ze maken meteen een port van Battlefield: Vietnam.
Op maandag 26 januari 2004 11:58 schreef Bastard het volgende:
Nee.. lekker orgineel houden dan.
quote:Vraag eens hoe het met de onderhandelingen tussen EA en Microsoft zit wat XBox Live betreft.
Op maandag 26 januari 2004 12:03 schreef Godlike het volgende:
Spel wordt aangekondigd @ E3 en ja er komt een spel naar de Xbox, PS2 weet ik niet. (dat is leuk als je de CEO van de maker van Battlefield kent)
quote:Is gcshop.nl een beetje betrouwbaar? Dat bestel ik ze straks ook even.
Op maandag 26 januari 2004 12:07 schreef Chocobo het volgende:
*PoP en BG&E gepreordered heeft*
quote:Vraag eens voorzichtig naar een datum dan als je wilt. Oh en wil je hem ff pijpen van me, spel is heel goed
Op maandag 26 januari 2004 12:03 schreef Godlike het volgende:
Spel wordt aangekondigd @ E3 en ja er komt een spel naar de Xbox, PS2 weet ik niet. (dat is leuk als je de CEO van de maker van Battlefield kent)
quote:2 games daar besteld en 2x goed geleverd
Op maandag 26 januari 2004 12:08 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Is gcshop.nl een beetje betrouwbaar? Dat bestel ik ze straks ook even.
quote:HEEEEL netjes zeg
Op maandag 26 januari 2004 12:10 schreef Bastard het volgende:
Oh.. wat denk je dan.. mag ik M$soft even helemaal bedanken. Ze hebben zojuist het verkeerde spel opgehaald.. en dan komen ze van de week het juiste spel brengen. Maar wat blijkt.. ik kreeg vandaag voor 55 euro aan waardebonnen, te besteden bij de mediamarkt. KIJK, dat noem ik nog eens klantvriendelijkheid!!
quote:Dus je krijg en je spel terug én 55 euro aan waardebonnen? Netjes!
Oh.. wat denk je dan.. mag ik M$soft even helemaal bedanken. Ze hebben zojuist het verkeerde spel opgehaald.. en dan komen ze van de week het juiste spel brengen. Maar wat blijkt.. ik kreeg vandaag voor 55 euro aan waardebonnen, te besteden bij de mediamarkt. KIJK, dat noem ik nog eens klantvriendelijkheid!!
quote:Cool.
quote:Yep!
Op maandag 26 januari 2004 12:13 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dus je krijg en je spel terug én 55 euro aan waardebonnen? Netjes!
Dusss.. XBOX
quote:Geweldige service inderdaad! Weet je al wat je voor die waardebonnen gaat halen?
Op maandag 26 januari 2004 12:23 schreef Bastard het volgende:
Yep!Dusss.. XBOX
quote:Euh nee, geen idee nog..
Op maandag 26 januari 2004 12:24 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Geweldige service inderdaad! Weet je al wat je voor die waardebonnen gaat halen?
quote:PoP over 3 weken
Op maandag 26 januari 2004 12:25 schreef Bastard het volgende:[..]
Euh nee, geen idee nog..
quote:Mja.. zou maar zo kunnen.. ik weet het nog niet of ik die haal
Op maandag 26 januari 2004 12:29 schreef Chocobo het volgende:[..]
PoP over 3 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |