Nog wakker, reden met een vriend beetje lopen lullen, zuipen en gamen
Na 1,5 uur pielen eindelijk kunnen spelen online, krijg ik na een uur tankjes bouwen een mismatch error.
Maar ik was anders waarschijnlijk toch wel wakker geweest.
Ik zat laatst Animal Planet te kijken en daar lieten ze een leeuw zien, die beesten slapen 18 uur per dag. De verklaring was dat ze geen energie verspillen, nou, ik verspil nog minder als het ff kan.
quote:Mhh laat me raden..... je werkt in de security? (of als schoonmaker
Op maandag 26 januari 2004 05:42 schreef DaMook het volgende:
ik ben nog wakker omdat ik aan het werk ben.. Lekker heel de nacht fokken
Reden: mn vriendin moet zo naar het station en ik breng er even er rijden hier nog geen bussen... dus het was vroeg op staan of ze moest gister weg. Dan is de keuze snel gemaak
quote:hou het dan maar op security
Op maandag 26 januari 2004 05:44 schreef mg794613 het volgende:[..]
Mhh laat me raden..... je werkt in de security? (of als schoonmaker
)
quote:Als dit tijden zijn sinds wanneer we wakker zijn moet ik helaas 11:45 neerzetten
Op maandag 26 januari 2004 06:01 schreef Libris het volgende:[..]
13:01
quote:nee, GMT + 8
Op maandag 26 januari 2004 06:09 schreef B00STER het volgende:[..]
Als dit tijden zijn sinds wanneer we wakker zijn moet ik helaas 11:45 neerzetten
quote:Hahaha ok nou sorry, zie vorige post als reden cq smoes voor die blonde opmerking
Op maandag 26 januari 2004 06:10 schreef Libris het volgende:[..]
nee, GMT + 8
quote:Je hart is weer ok?
Op maandag 26 januari 2004 06:14 schreef B00STER het volgende:[..]
Hahaha ok nou sorry, zie vorige post als reden cq smoes voor die blonde opmerking
Het is wel een lekker tijdsverschil, niet te groot en niet te klein..
quote:Nouja om dan even offtopic en klein beetje in slowchat te gaan. Niet echt .. zoeken ze nog uit is iets niet goed mee, daarom schrok ik er ook van denk ik .. self fulfilling prophecy ... en dan lees je ook nog dat er een 24-jarige voetballer is omgevallen daardoor als je vrolijk op FOK! komt. Maaaaar ik hou op met klagen, ik neem een lekker bakkie koffie en wees een MAN!
Op maandag 26 januari 2004 06:18 schreef Libris het volgende:[..]
Je hart is weer ok?
Het is wel een lekker tijdsverschil, niet te groot en niet te klein..
of zoiets
quote:nog veel moeten uitleggen?
Op maandag 26 januari 2004 06:17 schreef marbe het volgende:
Nog steeds wakker............ de reden........... werk!
ik ga nu koffie zetten en pleitte
quote:Niet echt tof nee. Lijkt me best angstig. Laat de koffie je smaken, mij smaakte ie net niet, Singaporezen houden teveel van zoet en dat weerspiegelt zich in de koffie. Je krijgt al gaatjes in je tanden als je eraan ruikt..
Op maandag 26 januari 2004 06:20 schreef B00STER het volgende:[..]
Nouja om dan even offtopic en klein beetje in slowchat te gaan. Niet echt .. zoeken ze nog uit is iets niet goed mee, daarom schrok ik er ook van denk ik .. self fulfilling prophecy ... en dan lees je ook nog dat er een 24-jarige voetballer is omgevallen daardoor als je vrolijk op FOK! komt. Maaaaar ik hou op met klagen, ik neem een lekker bakkie koffie en wees een MAN!
of zoiets
Nog niet, eerst nog ff opruimen en rond 8 uur even douchen en dan naar me werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |