Er wordt met niets minder dan het kampioenschap genoegen genomen.
En zo mag ik het graag horen. Beetje om de vijfde plaats spelen zeg, je schaamde je bijna om aanhanger van de beste club van Nederland te zijn.
PSV here we come.
quote:I knew it.
Op donderdag 05 juli 2001 21:53 schreef PingPong het volgende:
Onzin voor je leven!
Werd tijd voor een discussie op het sportforum.
quote:Hoezo ? We hebben Chivu, en straks Knoppert die omgeschoold zal worden tot laatste man, en Tobiassen is weer terug. En onderschat Pasanen niet.
Op donderdag 05 juli 2001 21:54 schreef menjo het volgende:
Ik ben echt enorm vergeetachtig, dus verfris mn geheugen ff.. welke verdedigers heeft ajax eik gekocht?
quote:Hè, weer es wat anders....
Op donderdag 05 juli 2001 21:51 schreef tong80 het volgende:
Er wordt met niets minder dan het kampioenschap genoegen genomen.
quote:Da's inderdaad niet veel.
Op donderdag 05 juli 2001 21:56 schreef CAZZO het volgende:
kan der maar 1 ding over zeggen :
Maar wie het laatst lacht...
Ajax heeft een paar prachtige voetballers: Galasek, Chivu, Van der Gun, Van der Vaart. De rest is middelmaat. Wat ik me afvraag: als Co de 1e 5 wedstrijden verliest, moet ie dan ook naar Haarlem?
Juist nu met nieuwe (weer buitenlandse ) spelers zal juist ervaring de doorslaggevende factor worden ...
quote:Je vergeet juist de beste en meest ervaren spelers ...
Op donderdag 05 juli 2001 22:33 schreef PingPong het volgende:
Ajax heeft een paar prachtige voetballers: Galasek, Chivu, Van der Gun, Van der Vaart. De rest is middelmaat.
maarja, zolang schoolmeestertje spelen nog steeds tot Co's favoriete hobbies blijkt te behoren zullen wij ook dit seizoen deze twee weinig tot niet zien spelen.
Jaja, zo gaat Ajax met zijn vedettes om ...
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 22:56 schreef Myster_E het volgende:
versterkt met Vennegoor of Hesselink
Jij houdt wel van een grapje he ?
quote:Vooral z'n snelheid wordt geroemd.
Op donderdag 05 juli 2001 22:56 schreef Myster_E het volgende:
en hebben zich versterkt met Vennegoor of Hesselink
quote:Nu de daden nog.
Op donderdag 05 juli 2001 23:06 schreef the_undertaker het volgende:
NIETS IS MOOIER DAN DAT ENE WOORD, FEYENOORD!!!!
Ajax kan alleen maar DROMEN over een kampioenschap, iedereen weet namelijk al dat onze rood witte jongens van PSV het het volgend seizoen weer gaan flikken.
quote:Yoko Ono in de spits bij Feijenoord, John Lennon draait zich om in z'n graf.
Op donderdag 05 juli 2001 23:24 schreef speknek het volgende:
Het hangt er vanaf of ze VoH opstellen of niet.
Voor de rest wordt Feyenoord het natuurlijk met Ono en Pi-Air
Nee, het is leuk iedereen in Eindhoven in maart al "Van voor, naar achter, naar links, naar rechts" mag roepen met rood/witte balonnetjes. Plezier om naar voetbal te kijken merk ik bij de so-called supporters niet zo gauw. Zeg nou eens eerlijk mensen? Welke wedstrijden maken meer emoties bij je los? Wedstrijden waarbij een team met 7-1 de pan wordt ingehakt, en jij, als winnende supporter, zit te balen dat de tegenstander een doelpunt heeft gescoord? Of een 2-2 stand, vijf minuten voor tijd, en één van beide partijen (random pick) maakt de winnende goal in die minuten? Volgens mij zijn we het punt verloren waar het om gaat in voetbal: Je 'liefde' voor het spel uiten door achter je eigen club te staan, in plaats van het belachelijk maken van je tegenstanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |