abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16587828
Ik weet nog niet of ik kinderen wil, maar wat ik wel weet is dat ik m'n carrière er niet voor wil opgeven. Ik hoop dus een man te vinden die de verzorging en huishoudelijke taken op zich wil nemen zodat ik gewoon fulltime kan werken.
  maandag 26 januari 2004 @ 09:44:07 #52
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_16588416
waarom is het opeenes vanzelfsprekend dat het kindje naar de crash, opbvang gaat?

dat kost klauwen met geld, geld dat je veel beter kan besteden.

Ik snap niet dat men het geld op zijn/haar rug heeft groeien hoor.

Ik heb ezlf geen kinderen en wil ze ook niet maar toch vind ik wel dat men erg makkelijk doet over opvang. ja dat doet familie wel.

pi_16589463
Ik denk dat er idd een groot verschil is in het aantal uren. Kan me niet voorstellen dat je je baby naar de opvang brengt en allebei fulltime(of 32 uur, nog teveel) aan de slag gaat.

Als kinderen naar school gaan vind ik het al anders en vanaf een jaar of 12 mag fulltime ook geen probleem zijn... Ik denk gewoon dat als baby's/peuters zich toch ook het prettigst voelen bin hun eigen pappa & mamma.

Moet hier wat staan ofzo?? staat er nu toch.....
  maandag 26 januari 2004 @ 16:08:58 #54
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16599122
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:43 schreef Nmgn70 het volgende:
Ik denk dat er idd een groot verschil is in het aantal uren. Kan me niet voorstellen dat je je baby naar de opvang brengt en allebei fulltime(of 32 uur, nog teveel) aan de slag gaat.

Als kinderen naar school gaan vind ik het al anders en vanaf een jaar of 12 mag fulltime ook geen probleem zijn... Ik denk gewoon dat als baby's/peuters zich toch ook het prettigst voelen bin hun eigen pappa & mamma.

Daarom, ik heb een oppaskindje gehad, s'morgens werd ze gebracht en om 5 uur weer opgehaald, 5 dagen in de week voor 2 jaar lang
Dat kindje noemde mij mama en wilde dus echt niet naar huis.
Nu pas ik niet meer op omdat ze op school zit en tussen de midag overblijft op school.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 26 januari 2004 @ 17:26:19 #55
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16602034
Ik ben sinds bijna 4 jaar huisvrouw. Het woord klinkt een beetje oubollig maar ik vind het zelf een behoorlijk hippe baan.
Toen ik net zwanger was van de eerste sloot de winkel waar ik werkte zijn deuren en met een dikke buik kwam ik nergens meer aan de bak. Toen ons kindje geboren was wilde ik wel weer gaan werken maar omdat we om ons heen niemand hebben die op kon passen, ik ons kind niet naar een vreemde oppas wilde brengen en kinderdagverblijf onbetaalbaar was, besloten we dat ik dan net zo goed zelf thuis kon blijven.
Financieel is het geen vetpot maar zolang we allemaal nog kunnen eten en kleding aan onze reet hebben vinden we het wel prima zo.
Overigens was het toen onze eerste net geboren was, ook zo dat vaders op zaterdag zo de deur uit liep om boodschappen te doen en ik, als ik weg wilde, aan hem moest vragen of ik de kleine bij hem achter kon laten.
Nu we twee kinderen hebben ben ik ook wel wat makkelijker geworden en ga op zaterdag gewoon de deur uit als hij thuis is. Zaterdag is een beetje zijn dag met de kinderen.
Overigens wil ik wel weer gaan werken als de kinderen groter zijn. Ik heb er geen zin in om thuis te zitten als de kinderen op school zijn.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 26 januari 2004 @ 17:28:49 #56
77460 Zwelgje85
Schat,Love you...
pi_16602122
Ik vind ook dat je je kinderen zelf moet opvoeden , je kan het toch niet dagenlang aan anderen overlaten??
Dan krijg je geen goeie band met je kind en je kind raakt gewend aan andere mensen en das echt niet goed...
pi_16606252
We hebben nog geen kinderen maar ...
ik ben het over eens dat iemand thuis moet blijven voor de kinderen. In mijn situatie zou ik dit zijn. Dit omdat ik heel graag thuis zou willen blijven en iets anders wil gaan doen in plaats van mijn huidige baan. Ik wil namelijk bij ons in het dorp in de gemeenteraad. Kost me een aantal avonden per week en af en toe een overdag. Ik krijg toch een bijdrage. En ik ben er overdag voor mijn kind. Op de avonden als ik weg ben is er nog altijd mijn man natuurlijk.

Ik zie daarin geen enkel probleem. En geld. Ik zeg altijd ik ben op gevoed in een gezin met alleen een wao-uitkering, daar was nooit veel geld en eigenlijk heb ik daar nooit onder te lijden gehad.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')