dat kost klauwen met geld, geld dat je veel beter kan besteden.
Ik snap niet dat men het geld op zijn/haar rug heeft groeien hoor.
Ik heb ezlf geen kinderen en wil ze ook niet maar toch vind ik wel dat men erg makkelijk doet over opvang. ja dat doet familie wel.
Als kinderen naar school gaan vind ik het al anders en vanaf een jaar of 12 mag fulltime ook geen probleem zijn... Ik denk gewoon dat als baby's/peuters zich toch ook het prettigst voelen bin hun eigen pappa & mamma.
quote:Daarom, ik heb een oppaskindje gehad, s'morgens werd ze gebracht en om 5 uur weer opgehaald, 5 dagen in de week voor 2 jaar lang
Op maandag 26 januari 2004 10:43 schreef Nmgn70 het volgende:
Ik denk dat er idd een groot verschil is in het aantal uren. Kan me niet voorstellen dat je je baby naar de opvang brengt en allebei fulltime(of 32 uur, nog teveel) aan de slag gaat.Als kinderen naar school gaan vind ik het al anders en vanaf een jaar of 12 mag fulltime ook geen probleem zijn... Ik denk gewoon dat als baby's/peuters zich toch ook het prettigst voelen bin hun eigen pappa & mamma.
Ik zie daarin geen enkel probleem. En geld. Ik zeg altijd ik ben op gevoed in een gezin met alleen een wao-uitkering, daar was nooit veel geld en eigenlijk heb ik daar nooit onder te lijden gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |