Ik kan bijna niets van Styles of Beyond vinden. Maar 2 liedjes en de liedjes op de Need for Speed Most Wanted soundtrack.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:04 schreef Collaborator het volgende:
Ze zijn bezig met de nieuwe site. Deze word stukje voor stukje opgebouwd. Beetje misterieus dat wel.
Reanimation blijf ik geniaal vinden. de 5.1 DVD-A is werkelijk te geil voor woorden.
Na de zomer komt het nieuwe album uit, ze zijn nu ruim over de helft van het maken er van.
Wel erg goed nieuws dat ze nu veel meer creative vrijheid kregen want bij Don Gilmore (de producer van de vorige 2 albums) moesten ze alles net zolang herschrijven tot het zo simpel was dat je het in 1x kon onthouden, en het ook elke keer even leuk bleef voor alle leeftijden (de demo van In The end is echt stukken beter, afwisselender)
Deze keer Rick Rubin met Mike Shinoda zelf als co-producer (dat vind ik heeel goed nieuws gezien zijn huidige werk (reanimation, fort minor, collision course, Lupe Fiasco and Styles of Beyond tracks)
Trouwens hier nog 2 hele interesante filmpjes van LP voordat ze hun platencontract (1999) hadden bij WB.
http://www.youtube.com/watch?v=YaN1W71asjk&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=WLOQ97SQLPE&mode=related&search=
Leuke quotes, zoals chester dat hij volledig blut is (om daarna een platinum album uit te brengen) en een special over Joe Hahn de Turntable/ effects dude
Geen id of het een warez request is, maar zo nee vraag ik het bij deze ookquote:Op donderdag 30 november 2006 13:37 schreef Collaborator het volgende:
Kan je die please online zetten of me mailen?![]()
Ik hou zelf wel van super super overgeproduceerd, layered en bombastisch.. maar ik snap dat niet iedereen dat kan waarderenquote:Op donderdag 30 november 2006 20:09 schreef Ixnay het volgende:
Die Qwerty demo is zonder productie beter dan met verwacht ik.
Maar dat kan ook gewoon aan smaak liggen.
Ik soms ook wel, maar dit nummer is best goed te doen hoor! De randjes zijn meer metal, de stemmen niet zo kunstig hoog. Goeie plaatquote:Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef Collaborator het volgende:
[..]
Ik hou zelf wel van super super overgeproduceerd, layered en bombastisch.. maar ik snap dat niet iedereen dat kan waarderen![]()
Op zich wel.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:26 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik soms ook wel, maar dit nummer is best goed te doen hoor! De randjes zijn meer metal, de stemmen niet zo kunstig hoog. Goeie plaat
De lyrics zijn iets in de trend van "and you should brush your teeth" achterstevoren. Onzin tekst voor een fun onzin speelsel dat verder niet op het album komt ofzo. Vergelijkbaar met 'the wizzard song'quote:Op donderdag 30 november 2006 23:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Instrumentale stukje is ook wel ok. Wat zegt die gast eigenlijk op het einde
dat nummer aan het eind van die film zat ook in een nfs gamequote:Op zondag 4 februari 2007 11:44 schreef shakaboem het volgende:
- Het nieuwe, door Rick Rubin geproduceerde album komt op 27 April uit in Duitsland (dus waarschijnlijk ook in NL) en 8 Mei in de VS.![]()
- de eerste single van het album komt in Maart uit
- een nieuw lied van hun is te horen aan het eind van de trailer van deze kutfilm.
- plaatje van hun in de studio
Bron??quote:Op zondag 4 februari 2007 11:44 schreef shakaboem het volgende:
- Het nieuwe, door Rick Rubin geproduceerde album komt op 27 April uit in Duitsland (dus waarschijnlijk ook in NL) en 8 Mei in de VS.![]()
- de eerste single van het album komt in Maart uit
- een nieuw lied van hun is te horen aan het eind van de trailer van deze kutfilm.
- plaatje van hun in de studio
Zoiets ja, heb al twee nummer gehoord, die waren erg veelbelovend....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:38 schreef neggix het volgende:
En op Pinkpop dus
Wanneer komt dat nieuwe album uit? Ergens maart toch?
reken maar op eind april, aldus 3voor12 en dat artikel wat ik hierboven had staan...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:38 schreef neggix het volgende:
En op Pinkpop dus
Wanneer komt dat nieuwe album uit? Ergens maart toch?
I've gót to be therequote:
Wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:06 schreef Heidi- het volgende:
[..]
I've gót to be there![]()
hoe dan oook.
Nog niks, zodra kaartverkoop begint 1 halen dusquote:
* neggix 2 .. Na de vorige pinkpopquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:06 schreef Heidi- het volgende:
[..]
I've gót to be there![]()
hoe dan oook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |