quote:Bij die blonde heb ik altijd het idee dat ie eigenlijk gecast was voor een boyband.....hij is niet echt!
Op zondag 03 februari 2002 21:09 schreef Marble het volgende:
* schopjeWelke singles hebben ze nou al uitgebracht in Nederland? Alleen In the end of nog meer?
Erik de Zwart maakte net trouwens een leuk grapje in de top 40... Hij noemde ze Westlife Park met In the end we're still a boyband
quote:bad religion boven alles
Op zaterdag 14 juli 2001 18:58 schreef FLIPNEUS het volgende:
Deftones boven alles
quote:Gatver wat typisch en kinderachtig. Ik hou verder m'n mond maar, jou neem ik echt niet meer serieus. Een nummer is blijkbaar alleen goed als het niet in de top 40 staat? Dream on mafkees.
Op maandag 04 februari 2002 00:30 schreef donald_dick het volgende:
linkin park heeft 1 grote fout gemaakt, in de top 40 gaan staan.......
quote:het gevolg is dat ze alleen maar muziek gaan maken voor de centen en dat komt die muziek niet ten goede
Op maandag 04 februari 2002 07:32 schreef Marble het volgende:[..]
Gatver wat typisch en kinderachtig. Ik hou verder m'n mond maar, jou neem ik echt niet meer serieus. Een nummer is blijkbaar alleen goed als het niet in de top 40 staat? Dream on mafkees.
quote:Slaat ook nergens op. Alsof ze zelf gezegd hebben ja wij gaan nu in de top 40 staan. Dat bepalen ze zelf niet hoor.
Dus zodra je in de top 40 staat ben je fout? Maak je muziek alleen maar voor het geld enzo.
Wat als Bad Religion in de top 40 komt? Kan gebeuren, zijn ze dan ook gelijk sell outs?
quote:nee hoor, maar als ze voor het grote geld gaan, zoals je nu bij LP ziet, is dat gewoon lote voor de muziek. ik volg zenu al zo'n 1,5 jaar
Op maandag 04 februari 2002 17:51 schreef mouzzer het volgende:[..]
Slaat ook nergens op. Alsof ze zelf gezegd hebben ja wij gaan nu in de top 40 staan. Dat bepalen ze zelf niet hoor.
Dus zodra je in de top 40 staat ben je fout? Maak je muziek alleen maar voor het geld enzo.
Wat als Bad Religion in de top 40 komt? Kan gebeuren, zijn ze dan ook gelijk sell outs?
[Dit bericht is gewijzigd door donald_dick op 04-02-2002 18:37]
Misschien beetje offtopic, maar ik moest het ff kwijt.
quote:Ik ken ze ook al meer dan een jaar en ze zijn bijna constant on tour. Dat noem ik niet voor het grote geld gaan.
Op maandag 04 februari 2002 17:54 schreef donald_dick het volgende:[..]
nee hoor, maar als ze voor het grote geld gaan, zoals je nu bij LP ziet, is dat gewoon lote voor de muziek. ik volg zenu al zo'n 1,5 jaar
ik weet waar ik over praat
Vraag me af hoe je ziet dat ze voor het grote geld gaan, omdat hun clip zoveel op tv is?
Ik vind hun nieuwe single in de US nou niet een voorbeeld van voor het grote geld gaan.
quote:met jou kan ik praten
Op maandag 04 februari 2002 18:37 schreef BananeKoning het volgende:
Bijna alle vette bands die het geld ruiken gaan tenonder. KoRn was errug vet voordat ze met issues kwamen. SOAD zelfde verhaaltje. Nou alleen hopen dat Tool niet te hyped gaat worden, want ALLE cd's zijn tot nog toe super goed en nog steeds supertool. Hopen dat ze het volhouden.Misschien beetje offtopic, maar ik moest het ff kwijt.
quote:misschien nie misschien wel, tjd zal het uitmaken
Op maandag 04 februari 2002 18:53 schreef mouzzer het volgende:[..]
Ik ken ze ook al meer dan een jaar en ze zijn bijna constant on tour. Dat noem ik niet voor het grote geld gaan.
Vraag me af hoe je ziet dat ze voor het grote geld gaan, omdat hun clip zoveel op tv is?
Ik vind hun nieuwe single in de US nou niet een voorbeeld van voor het grote geld gaan.
quote:Ja de tijd zal het uitmaken, wacht eerst maar tot de volgende cd en loop niet gelijk te roepen oeh ze staan in de top 40 dat is slecht voor de muziek. (kijk maar naar The Prodigy die kwamen na hun eerste hits met het brijante Music For The Jilted Generation)
Op maandag 04 februari 2002 19:26 schreef donald_dick het volgende:[..]
misschien nie misschien wel, tjd zal het uitmaken
maar het is hoogstens irritant dat al die kliene kutkleuters van 12 het uit volle borst meezingen
En dat gasten van 12 het meezingen ach laat ze toch, beter dan dat ze al die normale top 40 crap mee lopen te bleren.
quote:Mag ik vragen hoe oud jij bent (staat niet in je profile en ben gewoon nieuwsgierig)
Op maandag 04 februari 2002 19:26 schreef donald_dick het volgende:[..]
misschien nie misschien wel, tjd zal het uitmaken
maar het is hoogstens irritant dat al die kliene kutkleuters van 12 het uit volle borst meezingen
Wat is er nou belangrijk aan of ze in de top40 staan of niet en of de kidz het meezingen.
Kunnen zei nix aan doen.
die gasten doen het echt niet voor het geld ofzo hoor. De DJ is toevallig ook nog een goeie producer en dat is de voornaamste reden dat die cd zo gelikt klinkt.
Nu krijgen we het eeuwenoude gezeik weer of een band "echt" is of niet.
Dream on man. Het zal mij echt een worst wezen of een band "echt" is of niet want dat zijn ze toch wel. Ze hebben alleen suc6 en genieten ervan.
Ik hoop alleen niet dat de volgende cd zo wordt als In the end want dat vindt ik echt het minste nummer van het album.
quote:De teksten slaan wel ergens op maar je moet er ff over nadenken.
Op maandag 04 februari 2002 22:38 schreef BaldHead het volgende:
Vind Linkin Park wel lekker klinken, maar de teksten slaan weer eens nergens opJammer.
muziekkwaliteit was slecht zang was slechter..
Enige waar ik mezelf nog in kan vinden zijn de teksten
quote:hebben ze dan ooit andere muziek gemaakt?
Op maandag 04 februari 2002 14:27 schreef donald_dick het volgende:[..]
het gevolg is dat ze alleen maar muziek gaan maken voor de centen en dat komt die muziek niet ten goede
quote:pffft, bad religion heeft ook een paar keer in de top 40 gestaan (als niet in Nederland dan wel in VS of Duitsland) met punkrocksong, 21 century boy, infected, new america, a walk, american jesus.....enzo.
quote:HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA DIE GAST ZIT TE ZEUREN OVER DAT LP SELLOUTS ZIJN OF NEP EN DAN ISTIE ZELF DE GROOTSTE FAN VAN EPITAPH RECORDS, HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
Op dinsdag 05 februari 2002 07:28 schreef donald_dick het volgende:
* donald_dick is 16 en biggest fan of the Epitaph record
quote:en jij bent zeker van de label van kinderen voor kinderen zeker
Op dinsdag 05 februari 2002 15:53 schreef sharon_hussein_bush_laden het volgende:[..]
HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA DIE GAST ZIT TE ZEUREN OVER DAT LP SELLOUTS ZIJN OF NEP EN DAN ISTIE ZELF DE GROOTSTE FAN VAN EPITAPH RECORDS, HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door donald_dick op 05-02-2002 21:54]
quote:mmm vreemd, kan er zelf niks over vinden.....
Op dinsdag 05 februari 2002 15:46 schreef sharon_hussein_bush_laden het volgende:[..]
pffft, bad religion heeft ook een paar keer in de top 40 gestaan (als niet in Nederland dan wel in VS of Duitsland) met punkrocksong, 21 century boy, infected, new america, a walk, american jesus.....enzo.
quote:Bron: http://www.goformusic.be/nl/news/news-story.asp?id=2611
Linkin Park-frontman lijdt aan hernia
Eindelijk is een definitieve diagnose gesteld voor de mysterieuze maag- en rugklachten van Linkin Park-frontman Chester Bennington. Hiatale hernia zou de boosdoener zijn die ervoor zorgt dat maagzuur onverstoord in Benningtons slokdarm terechtkomt tengevolge van een verschuiving van de maag boven het diafragma. Gisteren was ik aan het overgeven terwijl ik zong, vertelt Bennington onverbloemd over een recent optreden tijdens de Summer Sanitarium Tour. Alhoewel de aandoening vrij frequent voorkomt en in principe met aangepaste medicatie en een dieet kan worden overwonnen, zou bij Bennington een chirurgische ingreep nodig zijn. De diagnose kwam er toevallig nadat Bennington afgelopen mei met chronische maagpijnen in het ziekenhuis terechtkwam. De geplande video-opnames voor de single Numb dienden om die reden te worden uitgesteld en verplaatst van Praag naar Los Angeles. Maar de pijn bleef aanslepen en Bennington kwam opnieuw op een urgentiedienst terecht. Een situatie die er intussen voor heeft gezorgd dat de zanger het (gezonde) leven des te meer apprecieert en ernaar streeft een goed mens te zijn voor anderen. Hallelujah!! (lvdp)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |