kweet niet hoe het bij jou eruit ziet, maar zostraks deed hij het bij mij op school wel, maar nu thuis zegt hij dat niet nog niet beschikbaar is...quote:
Linkin park en rauwquote:Op zondag 1 april 2007 13:24 schreef Haunter het volgende:
Wel jammer dat ze die rauwe sound niet meer hebben.
Met rauw bedoel ik dan vooral Chester's stem, en de minder vrolijke melodietjes (wat wel in dat nieuwe nummer voorkomt)quote:
Hoobastank vind ik teveel van hetzelfde, op een enkel nummer na. Jammer.... Maar niet heeeel slecht ofzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:48 schreef CybPraetorian het volgende:
moet zeggen dat ik het bepaald geen slecht nummer vind. Kende er al een stukje van door de post van een aantal weken geleden. Klinkt af en toe wel een beetje als Hoobastank idd, maar aangezien ik dat ook geen slechte muziek vind, valt dit ook wel weer binnen mn smaak![]()
Ik heb nergens gezegd dat ik het ook daadwerkelijk luister, alleen dat ik z'n stem wel waardeerquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:48 schreef spacemangraig het volgende:
Het lijkt alsof die jongen (en de rest van de band) vooral heel erg zijn best doet rauw over te komen. De muziek is echter te geproduceerd, te gelikt om rauw te kunnen zijn. Ik raad je dan ook aan om eens naar échte rock 'n roll te gaan luisteren
kom ik ook net achter! Bastards !!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:02 schreef Leso_Varen het volgende:
Hmm, beide links naar het nieuwe nummer doen het nu niet
Ah, thanxquote:Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
kom ik ook net achter! Bastards !!
hier weer een nieuwe link die het nu nog wel doet...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Vk59UKg4cZg
Dat ligt denk ik eerder aan Youtube en de rip van de video. Het viel mij ook al op bij de clip op Youtube. Ik heb de video gister op MTV Hits (digitaal station) voor het eerst gezien en daar liep hij wel synchroon.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:47 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ah, thanx
Aardig nummer, niet geweldig, maar ook niet heel slecht, aardige clip erbij ook. Maar in die clip is er wel erg slecht geplay-backed vind ik trouwens, maar het geluid kan ook gewoon niet synchroom lopen.
yuh heb torrentje gedownload van video en daar issie ook synchroomquote:Op donderdag 5 april 2007 13:49 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Dat ligt denk ik eerder aan Youtube en de rip van de video. Het viel mij ook al op bij de clip op Youtube. Ik heb de video gister op MTV Hits (digitaal station) voor het eerst gezien en daar liep hij wel synchroon.
ga ermaar van uit van welquote:Op donderdag 12 april 2007 16:50 schreef shakaboem het volgende:
Ik hoop dat het niet een paar nummers zijn die ze van de DVD hebben geript.
Dat heb ik ook. Ik hoor het regelmatig voorbij komen op 3FM en iedere keer heb ik zoiets van.. mja, mwoah. Het kan beter maar op zich vind ik het niet slecht.quote:Op maandag 9 april 2007 16:49 schreef Haunter het volgende:
Nu ik het nummer vaker heb geluisterd kan ik het wel waarderen
..toch hoop ik dat er op het album nog wat hardere nummers staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |