abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16582497
Tsja ik hoorde net een nummer van deze band (of eigenlijk eenmansformatie) van Mark Kozelek (ex-red House Painters). Van Kozelek werd ooit gezegd dat zijn stem en songs diezelfde oprechte emotie oproepte als die van Eddie Vedder. En als de muziek met die van Nick Drake wordt vergeleken, dan weet je dat je dit soort muziek beter niet laten horen aan de potentiele zelfdoders of aan de Shiney Happy People die deze naargeestige planeet bewonen.
Ook mans gezicht beloofd niet veel goeds (lees vrolijks) zie hiervoor de site waar tevens staat dat ze voorlopig niet naar europa komen, maar dat geeft niet want SOPHIA komt al richting ons continent en we kunnen maar één van dit soort formatie tegelijk tijd verhapstukken.
http://sunkilmoon.com/

Hun (zijn) debuut wordt in ieder geval gewaardeerd:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=UIDCASS80311061624172617&sql=Blqjn7i63g7or

Wat je moet doen: Die plaat gaan beluisteren natuurlijk en kopen (neerladen whatever). Ja ik leef nog in 1997, sorry

Welnu enjoy! (of niet natuurlijk)

[Dit bericht is gewijzigd door Zwartadder op 25-01-2004 23:56]

Bestaat voor meer dan 67%
pi_16583366
Mijn god, je zou toch zeggen dat de meeste liefhebbers van deze soort muziek 's nachts bezig zijn met het creeren van kunst, snode plannen of een enorme kater en dus wel even zouden reageren. Maar neen, men moet morgen weer zonodig gaan werken morgen, dus men ligt al in bed.
Na, dan maar morgen verder
pi_16611191
Bah, zeker weer zo'n typisch VPRO-popjournalisteindejaarslijstjebandje
pi_16630875
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Bah, zeker weer zo'n typisch VPRO-popjournalisteindejaarslijstjebandje
Ik weet toch wie het zegt Toffe_Zeekbeer! Maar ik kan me niet herinneren dat ik deze groep ben tegengekomen in oor. Wel op Studiobrussel overigens.
Ik hoop gisteren weer even naar Gentle Moon zitten luisteren, en ik moet zeggen dat ik zulk een nummer niet meer sinds Pearl Jam's Nothingman heb gehoord. Allez zeg, dat soort muziek is het.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:05:41 #5
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_16631107
Red House Painters maken (maakten moet ik zeggen blijkbaar) wel mooie muziek ja.
Sun Kil Moon dus. Welnu, ik zal het onthouden. Dank!
pi_16952517
Inmiddels is Zwartadder er in geslacht ook een tweede nummer van de band te downloaden. Oh zo mooi! Dieptreurige toestanden hier in "huize Ellende". Helaas zijn er geen andere fokkers die deze muzikale treurnis willen delen.
Stelletje gelukkige Apen!
pi_16967706
een geweldig mooi album ja.
Vehicle - www.vehicleband.tk
pi_16973704
Plaat is al een tijdje uit natuurlijk en op KindaMuzik al geruime tijd bewierookt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')