broek was nogal prijzig om er geen werk van te maken (95 euro)
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:29 schreef Darkster1981 het volgende:
van weekend uit geweest. mijn mooie elwood concept maar eens aangedaan.
op de terugweg helaas een ongelukje gehad met als resultaat een gat in mijn broek. (schuld van vriend).
betaald de verzekering nu nhet hele aankoopbedrag, en zo ja hoe lang duurt dat.broek was nogal prijzig om er geen werk van te maken (95 euro)
Ze betalen maar een deel van het bedrag terug dus niet de gehele prijs en je moet als het goed is oko nog het bonnetje hebben van de broek. Bij mij was het in de klas gebeurd vriend van mij had even wat inkt op me tommy overhemd gespetterd kreeg dus maar de helft terug (was volgens mij omdat ik heelmaal geen bon hado fzo)
Tevens kijken ze naar de leeftijd van je broek voor het percentage terug te betalen centjes
quote:En maar klagen zeker dat elk jaar de verzekeringspremies omhoog gaan? Hoezo valse aangiftes?
Op zondag 25 januari 2004 21:49 schreef Mileage het volgende:
je kunt hem ook een beetje verbranden met een aansteker ofzo.En dan melden onder brandschade.
quote:Met modrechten zou je dit soort opmerkingen natuurlijk ook gewoon kunnen editten lucille.
Op zondag 25 januari 2004 21:52 schreef Lucille het volgende:[..]
En maar klagen zeker dat elk jaar de verzekeringspremies omhoog gaan? Hoezo valse aangiftes?
quote:was mijn schuld niet. en 95 euro vind ik veel geld. en die verzekeringsmaatschappijen kunnen het wel missen
Op zondag 25 januari 2004 22:06 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik vind dat wanneer je op je bek gaat en er een gat in je broek zit, je niet moet gaan lopen zeiken bij de verzekering. Kinderachtig gedoe.
quote:Wat is dat nou weer voor domme opmerking? Denk je dat verzekeringmaatschappijen filantropische instellingen zijn? Al het geld dat zij uitkeren moet ook ergens vandaan komen, en aangezien hun enigste inkomstenbron verzekeringspremies zijn betalen je het uiteindelijk gewoon zelf omdat de premies dan weer lekker omhoog gaan.
Op zondag 25 januari 2004 22:09 schreef Darkster1981 het volgende:[..]
en die verzekeringsmaatschappijen kunnen het wel missen
quote:Ik geef alleen aan dat de suggestie wettelijk niet mag en dat het dus dom is. Met als gevolg dat premies omhoog gaan. Een reactie editen zie ik niet zitten, zeker niet in iemand anders zijn/haar forum.
Op zondag 25 januari 2004 21:54 schreef julekes het volgende:[..]
Met modrechten zou je dit soort opmerkingen natuurlijk ook gewoon kunnen editten lucille.
quote:want? moet alles maar correct zijn en moet iedereen dezelfde mening hebben? hoe kan je anders een discussie hebben?
Op zondag 25 januari 2004 21:54 schreef julekes het volgende:[..]
Met modrechten zou je dit soort opmerkingen natuurlijk ook gewoon kunnen editten lucille.
quote:alleen al t idee!
Op zondag 25 januari 2004 21:29 schreef Darkster1981 het volgende:
van weekend uit geweest. mijn mooie elwood concept maar eens aangedaan.
op de terugweg helaas een ongelukje gehad met als resultaat een gat in mijn broek. (schuld van vriend).
betaald de verzekering nu nhet hele aankoopbedrag, en zo ja hoe lang duurt dat.broek was nogal prijzig om er geen werk van te maken (95 euro)
en maar goed ook, die verzekerings mensen zijn niet gek, wij wel, want door deze claims gaan de premie's flink omhoog
en, ¤ 90 ? * niet lacht*
quote:Wordt gewoon vergoed als iemand anders direct verantwoordelijk is, wettelijke aansprakelijkheid enzo
Op maandag 26 januari 2004 00:30 schreef Killer_Mom het volgende:
alleen al t idee!
kaart t maar aan,
met feestjes, ook in huis, bril kapot of zoiets, wordt niet vergoed,
quote:sure, daarom zijn die premie's zo hoog
Op maandag 26 januari 2004 00:38 schreef Willaaam het volgende:[..]
Wordt gewoon vergoed als iemand anders direct verantwoordelijk is, wettelijke aansprakelijkheid enzo
quote:
Op maandag 26 januari 2004 00:52 schreef Killer_Mom het volgende:[..]
sure, daarom zijn die premie's zo hoog
als iemand mijn kleren vernield, dan ga ik zelf wel even bij die gast langs.
met nieuwjaaar heb ik lopen voetballen met onschuldige sterretjes, eigen schuld, brandgaten in mijn broek, dat kan ik ook opgeven aan de verzekering...
maar waar eindig je dan?
quote:Daar ben ik ook voor, om zelf langs die gast te gaan, maar dan wordt het nog wel vergoed. En als ik heel eerlijk ben zou ik die broek ook claimen, 90 euro vind ik vrij veel. Je eindigt bij zo'n 40-50 euro, daaronder is het nogal loos
Waarom claimen bij de verzekering? ik zou het claimen bij hem, zijn eigen risico is toch wel hoger dan 90 euro.
wantals het te repareren valt keert de verzekering ook niet het volledige aankoopbedrag uit..
Die brief werd aan iedereen voorgelezen, en we hebben er hartelijk om gelachen. Natuurlijk kreeg die vent nix, hij morst zelf zijn koffie
Je moet alleen ff een schadeformulier van zijn Aansprakelijkheidsverzekeraar door hem volledig invullen, eventueel nog een toedrachtsomschrijving erbij of een verhaaltje waarin jij uitlegt waarom je hem aansprakelijk acht. Bonnetje erbij, alles compleet in 1 keer aanleveren en klaar.
De aansprakelijkheidsverzekering keert normaal gesproken uit naar dagwaarde maar dat gaat in dit geval waarschijnlijk niet op. En een eigen risico hoef je ook niet bang voor te zijn, dat heeft bijna niemand.
Succes !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |