abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16578269
van weekend uit geweest. mijn mooie elwood concept maar eens aangedaan.
op de terugweg helaas een ongelukje gehad met als resultaat een gat in mijn broek. (schuld van vriend).
betaald de verzekering nu nhet hele aankoopbedrag, en zo ja hoe lang duurt dat.

broek was nogal prijzig om er geen werk van te maken (95 euro)

zondag 25 januari 2004 @ 21:31:31 #2
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16578309
Ik ben zelf een keer in prikkeldraad gevallen en de verzekering heeft wel uitgekeerd.
Proud Powerpauper
pi_16578386
verzekering van je vriend he , komt wel goed dan
pies on joe toe
  zondag 25 januari 2004 @ 21:36:01 #4
82548 ch0c0
* extra nuts *
pi_16578423
Als je vriend goed verzekerd is en je verzint een leuk scenario (waar géén drank in voorkomt) moet dat geen probleem zijn
anyone who thinks sunshine is happiness has never danced in the rain
think for yourself - question authority
pi_16578525
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:29 schreef Darkster1981 het volgende:
op de terugweg helaas een ongelukje gehad met als resultaat een gat in mijn broek. (schuld van vriend).

Ze betalen maar een deel van het bedrag terug dus niet de gehele prijs en je moet als het goed is oko nog het bonnetje hebben van de broek. Bij mij was het in de klas gebeurd vriend van mij had even wat inkt op me tommy overhemd gespetterd kreeg dus maar de helft terug (was volgens mij omdat ik heelmaal geen bon hado fzo)

Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_16578693
waarschijnlijk heeft je vriend een eigen risico wat hoger ligt dan 95 euro.

Tevens kijken ze naar de leeftijd van je broek voor het percentage terug te betalen centjes

pi_16578754
heb het bonnetje nog wel.
broek was 3 weken oud
pi_16578872
je kunt hem ook een beetje verbranden met een aansteker ofzo.

En dan melden onder brandschade.

pi_16578960
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:49 schreef Mileage het volgende:
je kunt hem ook een beetje verbranden met een aansteker ofzo.

En dan melden onder brandschade.

En maar klagen zeker dat elk jaar de verzekeringspremies omhoog gaan? Hoezo valse aangiftes?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_16579052
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:52 schreef Lucille het volgende:

[..]

En maar klagen zeker dat elk jaar de verzekeringspremies omhoog gaan? Hoezo valse aangiftes?

Met modrechten zou je dit soort opmerkingen natuurlijk ook gewoon kunnen editten lucille.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_16579419
Ik vind dat wanneer je op je bek gaat en er een gat in je broek zit, je niet moet gaan lopen zeiken bij de verzekering. Kinderachtig gedoe.
pi_16579505
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:06 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik vind dat wanneer je op je bek gaat en er een gat in je broek zit, je niet moet gaan lopen zeiken bij de verzekering. Kinderachtig gedoe.
was mijn schuld niet. en 95 euro vind ik veel geld. en die verzekeringsmaatschappijen kunnen het wel missen
pi_16580094
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:09 schreef Darkster1981 het volgende:

[..]
en die verzekeringsmaatschappijen kunnen het wel missen

Wat is dat nou weer voor domme opmerking? Denk je dat verzekeringmaatschappijen filantropische instellingen zijn? Al het geld dat zij uitkeren moet ook ergens vandaan komen, en aangezien hun enigste inkomstenbron verzekeringspremies zijn betalen je het uiteindelijk gewoon zelf omdat de premies dan weer lekker omhoog gaan.
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_16582085
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:54 schreef julekes het volgende:

[..]

Met modrechten zou je dit soort opmerkingen natuurlijk ook gewoon kunnen editten lucille.

Ik geef alleen aan dat de suggestie wettelijk niet mag en dat het dus dom is. Met als gevolg dat premies omhoog gaan. Een reactie editen zie ik niet zitten, zeker niet in iemand anders zijn/haar forum.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 26 januari 2004 @ 00:22:43 #15
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_16583658
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:54 schreef julekes het volgende:

[..]

want? moet alles maar correct zijn en moet iedereen dezelfde mening hebben? hoe kan je anders een discussie hebben?
pi_16583871
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:29 schreef Darkster1981 het volgende:

alleen al t idee!
kaart t maar aan,
met feestjes, ook in huis, bril kapot of zoiets, wordt niet vergoed,

en maar goed ook, die verzekerings mensen zijn niet gek, wij wel, want door deze claims gaan de premie's flink omhoog
en, ¤ 90 ? * niet lacht*

De Puta Madre
  maandag 26 januari 2004 @ 00:36:32 #17
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_16584039
Waarom claimen bij de verzekering? ik zou het claimen bij hem, zijn eigen risico is toch wel hoger dan 90 euro. Scheelt jullie beide een hoop ellende, mocht hij dan alsnog gaan zeiken over vergoeden dan geef je het op aan de verzekering.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  maandag 26 januari 2004 @ 00:38:39 #18
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_16584088
quote:
Op maandag 26 januari 2004 00:30 schreef Killer_Mom het volgende:
alleen al t idee!
kaart t maar aan,
met feestjes, ook in huis, bril kapot of zoiets, wordt niet vergoed,
Wordt gewoon vergoed als iemand anders direct verantwoordelijk is, wettelijke aansprakelijkheid enzo
pi_16584407
quote:
Op maandag 26 januari 2004 00:38 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Wordt gewoon vergoed als iemand anders direct verantwoordelijk is, wettelijke aansprakelijkheid enzo

sure, daarom zijn die premie's zo hoog
als iemand mijn kleren vernield, dan ga ik zelf wel even bij die gast langs.
met nieuwjaaar heb ik lopen voetballen met onschuldige sterretjes, eigen schuld, brandgaten in mijn broek, dat kan ik ook opgeven aan de verzekering...
maar waar eindig je dan?
De Puta Madre
  maandag 26 januari 2004 @ 17:32:55 #20
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_16602277
quote:
Op maandag 26 januari 2004 00:52 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

sure, daarom zijn die premie's zo hoog
als iemand mijn kleren vernield, dan ga ik zelf wel even bij die gast langs.
met nieuwjaaar heb ik lopen voetballen met onschuldige sterretjes, eigen schuld, brandgaten in mijn broek, dat kan ik ook opgeven aan de verzekering...
maar waar eindig je dan?

quote:
Waarom claimen bij de verzekering? ik zou het claimen bij hem, zijn eigen risico is toch wel hoger dan 90 euro.
Daar ben ik ook voor, om zelf langs die gast te gaan, maar dan wordt het nog wel vergoed. En als ik heel eerlijk ben zou ik die broek ook claimen, 90 euro vind ik vrij veel. Je eindigt bij zo'n 40-50 euro, daaronder is het nogal loos
pi_16619571
Een beetje maat biedt ook wel aan wanneer hij schuld heeft om de schade te vergoeden. Lijkt mij.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 10:42:17 #22
81780 PaarsePaashaas
Narcoleptisch aangelegd..
pi_16619669
maar over hoe zo'n gat hebben we het dan?

wantals het te repareren valt keert de verzekering ook niet het volledige aankoopbedrag uit..

[i]The cat is in the bag..[br]And the bag is in the river![/i]
  dinsdag 27 januari 2004 @ 13:56:41 #23
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_16624843
Ik heb ooit eens op een assurantiekantoor gewerkt, en daar kwam toen ook een schademelding binnen van iemand die had koffie gemorst op zijn duur fluwelen jasje.

Die brief werd aan iedereen voorgelezen, en we hebben er hartelijk om gelachen. Natuurlijk kreeg die vent nix, hij morst zelf zijn koffie

pi_16627603
Ik werk dus op een assurantiekantoor en het lijkt mij dat de verzekeraar van die vriend van je er echt niet onderuit kan.

Je moet alleen ff een schadeformulier van zijn Aansprakelijkheidsverzekeraar door hem volledig invullen, eventueel nog een toedrachtsomschrijving erbij of een verhaaltje waarin jij uitlegt waarom je hem aansprakelijk acht. Bonnetje erbij, alles compleet in 1 keer aanleveren en klaar.

De aansprakelijkheidsverzekering keert normaal gesproken uit naar dagwaarde maar dat gaat in dit geval waarschijnlijk niet op. En een eigen risico hoef je ook niet bang voor te zijn, dat heeft bijna niemand.

Succes !

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')