Gewoon even verder zoeken op Google naar Abraham Sarah huur (of verhuur) dan kom je op genoeg van die winkeltjes terecht
quote:Wat is dit nou weer voor opmerking man?
Op zondag 25 januari 2004 20:28 schreef nietzman het volgende:
Ik hoop dat je moeder je over de knie legt als ze het ziet.I would.
quote:Dat zie je toch? Ken je nie leze ofzauw?
Op zondag 25 januari 2004 20:30 schreef Wolve000 het volgende:
Wat is dit nou weer voor opmerking man?
Als mijn kinderen een Abrahampop in de tuin zouden parkeren bij mijn vijftigste, zou ik toch verdomd serieus over post-natrale abortus na gaan denken. En wee hun gebeente als ze er een bordje bijzetten "Toeter, want Nietzie is vandaag vijftig."
quote:kijk zoiets ja! thx
Op zondag 25 januari 2004 20:49 schreef Plantenbak het volgende:
[afbeelding]
heb je toevallig een link waar er meer op staan?
quote:En google was niet afdoende?
Op zondag 25 januari 2004 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zoek gewoon een leuk plaatje ipv een pop.
Verder ben ik het wel eens met Nietzman, de eerste de beste die het nodig zou vinden om spandoeken op te hangen, fotos aan lantaarnpalen te bevestigen en zo kan rekenen op een spontane, pijnlijke en definitieve onterving.
quote:probeer het eens zou ik zeggen, je krijgt allerlei mensen te zien die sarah heten maar geen plaatjes zoals hierboven. anders zou ik dit topic niet openen..
Op zondag 25 januari 2004 20:52 schreef Dagonet het volgende:[..]
En google was niet afdoende?
Verder ben ik het wel eens met Nietzman, de eerste de beste die het nodig zou vinden om spandoeken op te hangen, fotos aan lantaarnpalen te bevestigen en zo kan rekenen op een spontane, pijnlijke en definitieve onterving.
quote:Zoek even op Sarah Abraham dan krijg je meer resultaten in jouw richting. Maar meestal kom je toch uit op foto's van poppen.
Op zondag 25 januari 2004 21:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
probeer het eens zou ik zeggen, je krijgt allerlei mensen te zien die sarah heten maar geen plaatjes zoals hierboven. anders zou ik dit topic niet openen..
http://www.automatics.nl/nl/dept_12.html zijn posters
quote:had ik natuurlijk al gedaan alleen kwam ik deze dus niet tegen. en toch blijft dat 1e plaatje eigenlijk wat ik zoek.
Op zondag 25 januari 2004 21:41 schreef Dagonet het volgende:[..]
Zoek even op Sarah Abraham dan krijg je meer resultaten in jouw richting. Maar meestal kom je toch uit op foto's van poppen.
http://www.automatics.nl/nl/dept_12.html zijn posters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |