ik wil GEEN foto's van mensen die de hitler groet doen ben ik niet in geintresseerd. d.w.z. iq onder de 10 is niet welkom.
en doe dat nou niet anders wordt dit weer op slot gegooid
dus als je er een hebt of vind (man of vrouw) laat even zien.
mzzl peyo
quote:....maar ik wil zo graag reageren in dit topic....
Op zondag 25 januari 2004 20:06 schreef peyo het volgende:
d.w.z. iq onder de 10 is niet welkom.
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:08 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
....maar ik wil zo graag reageren in dit topic....
Offtopic: Solly
Edit:
en dit:
http://www.gabber.com/gallery/
[Dit bericht is gewijzigd door Ruben_Pruim op 25-01-2004 20:11]
quote:nou ok voor jouw maak ik een uitzondering.
Op zondag 25 januari 2004 20:08 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
....maar ik wil zo graag reageren in dit topic....
maar geen vreemde foto's plaatsen
als je dan nog niks hebt gevonden weet ik het ook niet meer
quote:nee niet veel. weet ook hoe google werkt. maar vind niks wat ik zoek.
Op zondag 25 januari 2004 20:09 schreef Ruben_Pruim het volgende:
Ik hoop dat je er wat aan hebt:
http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=gabbers
en hier:
http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=gabber
quote:Dat wordt nog erg moeilijk dan, gabbers met een IQ boven de 10 zijn zeer dun gezaaid.
Op zondag 25 januari 2004 20:06 schreef peyo het volgende:
d.w.z. iq onder de 10 is niet welkom.
quote:Dit is inderdaad een bijna nostalgische foto
Op zondag 25 januari 2004 20:14 schreef Azmir het volgende:
check: www.rud-gr.com
vet veel goeie pics
quote:om de mensen te laten zien wat het verschil is tussen skins en gabbers via mijn website.
Op zondag 25 januari 2004 20:17 schreef AltamirA het volgende:
kijk eens op de site van discotheek e-xlipse ... http://www.e-xlipse.nl
maar waarom wil je foto's hebben? Plakboek voor kanslozen?
[Dit bericht is gewijzigd door Aardwetenschapper op 25-01-2004 22:16]
quote:ok dit valt dus onder het iq van 10.
Op zondag 25 januari 2004 20:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:
http://www.omroep.nl/nos/specials/nederlandkiest/afbeeldingen_redactie/217_160/fortuyn_at_your_service%20copy.jpg
quote:Het blijft lastig, zowel de stereotype gabber als de skinhead is kaal. Tevens dragen ze beide vaak bomberjacks en doen de bretels, geruite bloezen en lonsdaletruien het ook goed bij 'gabbers' die misschien niet direct nationalistische/facistische ideeen hebben. Daarnaast heb je tevens weer een groep skinheads (volgens velen de 'authentieke skinkead') die er geen extreem-rechtse ideeeen op na houdt.
Op zondag 25 januari 2004 20:21 schreef peyo het volgende:[..]
om de mensen te laten zien wat het verschil is tussen skins en gabbers via mijn website.
ben die eindeloze discussie zat.
Vind je het gek dat het gros van de mensen door de bomen het bos niet meer ziet en iedereen met een kale kop maar op 1 hoop gooit?
[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 25-01-2004 20:27]
quote:nee ik vind het niet gek.
Op zondag 25 januari 2004 20:26 schreef nozem het volgende:[..]
Het blijft lastig, zowel de stereotype gabber als de skinhead is kaal. Tevens dragen ze beide vaak bomberjacks en doen de bretels, geruite bloezen en lonsdaletruien het ook goed bij 'gabbers' die misschien niet direct nationalistische/facistische ideeen hebben. Daarnaast heb je tevens weer een groep skinheads (volgens velen de 'authentieke skinkead') die er geen extreem-rechtse ideeeen op na houdt.
Vind je het gek dat het gros van de mensen door de bomen het bos niet meer ziet en iedereen met een kale kop maar op 1 hoop gooit?
maar het is niet terecht? als je jezelf een gabber noemd en met de hitlergroet gaat rondlopen op party's.
en waarom dragen ze kisten en al het zelfde als skins. in mijn gabber tijd ('92 t/m '97) hadden we australian en nike air max. je zag duidelijk het verschil.
dus ze vragen er ook wel een beetje om.
en trouwens een gabber is kaal. een skinhead heeft gemillimeterd haar.
dus alle wannebe skins met hun KALE kop vallen snel door de mand.
quote:Die op de eerste foto zijn al sowieso geen gabbers, maar zielige wannabe kneusjes die naar hardcore luisteren
Op zondag 25 januari 2004 20:52 schreef Oetrik het volgende:
[afbeelding]
quote:Lonsdale...
Op zondag 25 januari 2004 22:37 schreef Oetrik het volgende:
En dan vraag ik me af uit wat jullie dat opmaken???
Als je Lonsdale draagt en gabber bent stop je jezelf gewoon in het neo-nazihokje en hoor je bij die (meeloop)racisten. Natuurlijk kun je er een heel verhaal omheen lullen dat het pure onzin is, maar zo is het gewoon.
Gabbers tot '97 hadden andere kleren en werd alleen de bomberjack soms als "dubieus" gezien, maar verder geen racistisch gedoe verder. Dit soort kneuzen bezorgen de gabber gewoon een slechte naam (of nog slechtere voor sommigen ).
Best jammer, want ik had best wel op 28 feb in Ahoy willen zijn maar wil niks met dit soort volk te maken hebben. Als er nou gewoon alleen old-school hardcoreliefhebbers kwamen
[Dit bericht is gewijzigd door Kapmes op 25-01-2004 22:59]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |