abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16575954
ik zoek foto's van oldschool gabbers en new age gabbers voor een project.

ik wil GEEN foto's van mensen die de hitler groet doen ben ik niet in geintresseerd. d.w.z. iq onder de 10 is niet welkom.

en doe dat nou niet anders wordt dit weer op slot gegooid

dus als je er een hebt of vind (man of vrouw) laat even zien.

mzzl peyo

zondag 25 januari 2004 @ 20:08:13 #2
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_16575994
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:06 schreef peyo het volgende:
d.w.z. iq onder de 10 is niet welkom.
....maar ik wil zo graag reageren in dit topic....
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_16576025
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:08 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:

[..]

Offtopic: Solly

pi_16576042
Ik hoop dat je er wat aan hebt:
http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=gabbers
en hier:
http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=gabber

Edit:
en dit:
http://www.gabber.com/gallery/

[Dit bericht is gewijzigd door Ruben_Pruim op 25-01-2004 20:11]

pi_16576048
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:08 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:

[..]

nou ok voor jouw maak ik een uitzondering.

maar geen vreemde foto's plaatsen

pi_16576051
www.partyflock.nl
http://images.google.nl
www.oldschoolmadness.nl

als je dan nog niks hebt gevonden weet ik het ook niet meer

pi_16576099
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:09 schreef Ruben_Pruim het volgende:
Ik hoop dat je er wat aan hebt:
http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=gabbers
en hier:
http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=gabber
nee niet veel. weet ook hoe google werkt. maar vind niks wat ik zoek.
pi_16576164
check: www.rud-gr.com
vet veel goeie pics
pi_16576173
Okee, maar ik zwiep 'm wel naar GC.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 25 januari 2004 @ 20:16:01 #10
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_16576212
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:06 schreef peyo het volgende:
d.w.z. iq onder de 10 is niet welkom.
Dat wordt nog erg moeilijk dan, gabbers met een IQ boven de 10 zijn zeer dun gezaaid.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_16576224
Heb nog wel een aantal foto's van '95 tot '97. Periode dat ik veel met stereotype gabbers omging en zelf ook wel eens feestje bezocht. Tevens heb ik nog wel ergens oude Strobes of Thunders Wat bied je ervoor?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_16576237
Wat zijn wannabe skins
Zijn dat misschien gabbers die iets met hun huiden willen doen?
pi_16576247
kijk eens op de site van discotheek e-xlipse ... http://www.e-xlipse.nl
maar waarom wil je foto's hebben? Plakboek voor kanslozen?
pi_16576277
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:14 schreef Azmir het volgende:
check: www.rud-gr.com
vet veel goeie pics
Dit is inderdaad een bijna nostalgische foto

pi_16576347
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:17 schreef AltamirA het volgende:
kijk eens op de site van discotheek e-xlipse ... http://www.e-xlipse.nl
maar waarom wil je foto's hebben? Plakboek voor kanslozen?
om de mensen te laten zien wat het verschil is tussen skins en gabbers via mijn website.
ben die eindeloze discussie zat.
pi_16576412

[Dit bericht is gewijzigd door Aardwetenschapper op 25-01-2004 22:16]

Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_16576438
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:
http://www.omroep.nl/nos/specials/nederlandkiest/afbeeldingen_redactie/217_160/fortuyn_at_your_service%20copy.jpg
ok dit valt dus onder het iq van 10.
pi_16576478
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:21 schreef peyo het volgende:

[..]

om de mensen te laten zien wat het verschil is tussen skins en gabbers via mijn website.
ben die eindeloze discussie zat.

Het blijft lastig, zowel de stereotype gabber als de skinhead is kaal. Tevens dragen ze beide vaak bomberjacks en doen de bretels, geruite bloezen en lonsdaletruien het ook goed bij 'gabbers' die misschien niet direct nationalistische/facistische ideeen hebben. Daarnaast heb je tevens weer een groep skinheads (volgens velen de 'authentieke skinkead') die er geen extreem-rechtse ideeeen op na houdt.

Vind je het gek dat het gros van de mensen door de bomen het bos niet meer ziet en iedereen met een kale kop maar op 1 hoop gooit?

[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 25-01-2004 20:27]

pi_16576722
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:26 schreef nozem het volgende:

[..]

Het blijft lastig, zowel de stereotype gabber als de skinhead is kaal. Tevens dragen ze beide vaak bomberjacks en doen de bretels, geruite bloezen en lonsdaletruien het ook goed bij 'gabbers' die misschien niet direct nationalistische/facistische ideeen hebben. Daarnaast heb je tevens weer een groep skinheads (volgens velen de 'authentieke skinkead') die er geen extreem-rechtse ideeeen op na houdt.

Vind je het gek dat het gros van de mensen door de bomen het bos niet meer ziet en iedereen met een kale kop maar op 1 hoop gooit?

nee ik vind het niet gek.

maar het is niet terecht? als je jezelf een gabber noemd en met de hitlergroet gaat rondlopen op party's.

en waarom dragen ze kisten en al het zelfde als skins. in mijn gabber tijd ('92 t/m '97) hadden we australian en nike air max. je zag duidelijk het verschil.

dus ze vragen er ook wel een beetje om.

en trouwens een gabber is kaal. een skinhead heeft gemillimeterd haar.

dus alle wannebe skins met hun KALE kop vallen snel door de mand.

zondag 25 januari 2004 @ 20:52:10 #20
79899 Oetrik
Hardcore 4 Life
pi_16577141

[Dit bericht is gewijzigd door Oetrik op 25-01-2004 20:58]

Hardcore to the Bone
pi_16579558
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:52 schreef Oetrik het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Die op de eerste foto zijn al sowieso geen gabbers, maar zielige wannabe kneusjes die naar hardcore luisteren
pi_16579966
Op de 1e foto zien we een duidelijk voorbeeld van een groepje gabbernerds, die zag je vroeger vooral op megaparty's zoals Mysteryland en de Thunderdome-edities veel
  zondag 25 januari 2004 @ 22:37:09 #23
79899 Oetrik
Hardcore 4 Life
pi_16580394
En dan vraag ik me af uit wat jullie dat opmaken???
Hardcore to the Bone
pi_16581043
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:37 schreef Oetrik het volgende:
En dan vraag ik me af uit wat jullie dat opmaken???
Lonsdale...

Als je Lonsdale draagt en gabber bent stop je jezelf gewoon in het neo-nazihokje en hoor je bij die (meeloop)racisten. Natuurlijk kun je er een heel verhaal omheen lullen dat het pure onzin is, maar zo is het gewoon.

Gabbers tot '97 hadden andere kleren en werd alleen de bomberjack soms als "dubieus" gezien, maar verder geen racistisch gedoe verder. Dit soort kneuzen bezorgen de gabber gewoon een slechte naam (of nog slechtere voor sommigen ).

Best jammer, want ik had best wel op 28 feb in Ahoy willen zijn maar wil niks met dit soort volk te maken hebben. Als er nou gewoon alleen old-school hardcoreliefhebbers kwamen

[Dit bericht is gewijzigd door Kapmes op 25-01-2004 22:59]

pi_16581079
ik wil je wel wat foto's van mij opsturen.....
pi_16581337
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:57 schreef Kapmes het volgende:

[..]

Lonsdale...

Als je Lonsdale draagt en gabber bent stop je jezelf gewoon in het neo-nazihokje en hoor je bij die (meeloop)racisten. Natuurlijk kun je er een heel verhaal omheen lullen dat het pure onzin is, maar zo is het gewoon.

Gabbers tot '97 hadden andere kleren en werd alleen de bomberjack soms als "dubieus" gezien, maar verder geen racistisch gedoe verder. Dit soort kneuzen bezorgen de gabber gewoon een slechte naam (of nog slechtere voor sommigen ).

Best jammer, want ik had best wel op 28 feb in Ahoy willen zijn maar wil niks met dit soort volk te maken hebben. Als er nou gewoon alleen old-school hardcoreliefhebbers kwamen

Anders ga je naar een topic waar deze discussie al wordt gevoerd. Zijn er genoeg.

Bovendien heeft nerd niets te maken met Lonsdale.

pi_16581425
Was al langsgekomen in dit topic?
  Nerd met benen zondag 25 januari 2004 @ 23:08:03 #28
18073 miss_bleu
  zondag 25 januari 2004 @ 23:11:54 #30
21783 Sjorssie
Shit happens, so why bother...
pi_16581605
quote:
Op zondag 25 januari 2004 23:07 schreef Stranger het volgende:
Was [afbeelding] al langsgekomen in dit topic?
Moet dat nou
Blaat
pi_16581709
Laten we even duidelijk wezen. Lonsdale heeft in de gabberscene niks met neo-nazi's te maken, toen niet en nu niet..

Ik zit allang niet meer in die scene, maar dat was in '97/'98 niet aan de orde en uit talloze discussies blijkt dat dat nu ook enkel op vooroordelen berust. Dat mensen met bepaalde symphatieen OOK Lonsdale dragen zegt natuurlijk niks.

pi_16581740
quote:
van welke planeet komt die rechter ?
Ook speciaal als je niets te vieren hebt.
  zondag 25 januari 2004 @ 23:17:36 #33
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_16581812
quote:
Op zondag 25 januari 2004 23:09 schreef B03S het volgende:
http://users.pandora.be/cooreman/bere/
Briljant . . .
  zondag 25 januari 2004 @ 23:23:25 #34
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_16581963
Das nen echten moat! Den Rudy! Jem kan hakken lijk de beesten, den besten!

haha, wat een idioot

en zijn getunede corsa met om en nabij 50watt, LOOOOl

Drugs are good mkay?
pi_16582113
quote:
pi_16582238
Tja, ik weet ook meteen weer waarom ik toendertijd uit die scene ben gestapt. Ondanks dat er veel toffe, open-minded mensen rondliepen die zich ook interesseerden voor een groot scala aan andere muziekstijlen stikte het er van de debiele meelopers die met 10 pillen en 3 gram speed in hun mik totaal niet wisten waar ze mee bezig waren..

Toen ik eind jaren '90 naar Mayday in Duitsland ging wist ik dat het ook anders kon.

[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 25-01-2004 23:36]

pi_16582285
quote:
Ik draag bijna altijd treinings en soms voor weg te gaan een jeans en hemd of shirt. Lonsdale rulzzzz! Kappa is ook voor de echte mannen!
  zondag 25 januari 2004 @ 23:44:33 #38
79899 Oetrik
Hardcore 4 Life
pi_16582510
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:57 schreef Kapmes het volgende:

[..]

Lonsdale...

Ja maar jij bent nu gewoon kortzichtig bezig..
Ik heb ook lonsdale, ik denk dat ik hier een van de eerste was (in goes en omstreken), vroegáh altijd aussie en cavello, maar tegenwoordig is dat gewoon omgeruild voor lonsdale (en nog wat van die merken) ik zelf ben echt niet racistisch, ik loop op een party niet met kisten en opgerolde spijkerbroek, en britels, gewoon mijn nike's...
Ik vind het gewoon jammer dat sommige mensen alles op 1 hoop gooien maargoed...

Gabber is een "groep", dus over het algemeen loopt iedereen met dezelfde kleren dat was toen en dat is nu nogsteeds zo, nu is dat dus gewoon lonsdale geworden en omdat er tussen zitten (en je hebt gelijk dat het er tegenwoordig best veel zijn) die echt wel racistisch zijn, vind ik ook jammer maargoed, is het behoorlijk jammer dat iedereen dat opeens is, zelfs "buitenlanders" lopen er mee rond, dus ik snap echt niet waar dat argument op slaat......

Hardcore to the Bone
pi_16583447
oke, wat jullie zeggen over lonsdale zal allemaal wel.
ik zie het gewoon dat vroeger de aussie in was en nu lonsdale.

ok dat wij (oldschool) dat niks vinden is eigenlijk ons probleem. maar we het niet mee eens, als ik zo vrij mag zijn om voor meerdere te spreken, dat er van die nep skins rondlopen.

ik heb niks tegen skins, iedereen is vrij in dit land om zijn of haar mening te geven over iets of iemand.
Maar als je mee wilt doen met de rest vind ik niet correct. want hoeveel van die knuppels die daar rondlopen weet nou daadwerkelijk was de SS is en wie adolf hitler was en wat zijn gedacht was. o.k. die paar die het weten heb ik "respect" voor. maar de rest moet eerst de geschiedenis boeken maar eens door gaan lezen en zijn handje niet in de lucht steken maar een aussie gaan kopen en ze lekker diep in die broekzakken steken.

mzzl peyo

ps. als jullie toch niet in die boeken gaan duiken, leer dan in die tijd dat je vrij hebt om te hakkuh. dan hoef je niet meer zo achterlijk op een party te gaan "springen" .

Milf maandag 26 januari 2004 @ 00:16:20 #40
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16583473
het ging hier toch om plaatjes of vergis ik me nou?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_16583539
www.artofdance.net en dan de foto's van mindcontroller (eerst registreren + inloggen)

Ik denk dat dit soort volk ook op nightmare in rotterdam komt in februari

pi_16584236
quote:
Op maandag 26 januari 2004 00:16 schreef nikky het volgende:
het ging hier toch om plaatjes of vergis ik me nou?
Precies. Er zijn al tig discussies over Lonsdale kleding. Ga daar maar lekker ontopic zitten weten met z'n allen, ipv hier offtopic.
pi_16584815
quote:
Hahaha...deze wilde ik net posten.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  maandag 26 januari 2004 @ 12:42:36 #44
34400 PietF
Captain Obvious
pi_16592750
*leest discussie niet*
www.partyflock.nl
dan de foto's van diverse feesten, pak de thunderdome feesten eerst, daar heb je het meeste kans.

en anders www.terrorworld.net
en daar de foto's gaat terug tot '98 zie ik..

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_16593082
quote:
Die blijft altijd leuk. Wat een kansloos persoon :p
  maandag 26 januari 2004 @ 13:47:49 #46
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_16594651
quote:
Op zondag 25 januari 2004 23:34 schreef nozem het volgende:
Tja, ik weet ook meteen weer waarom ik toendertijd uit die scene ben gestapt. Ondanks dat er veel toffe, open-minded mensen rondliepen die zich ook interesseerden voor een groot scala aan andere muziekstijlen stikte het er van de debiele meelopers die met 10 pillen en 3 gram speed in hun mik totaal niet wisten waar ze mee bezig waren..

Toen ik eind jaren '90 naar Mayday in Duitsland ging wist ik dat het ook anders kon.

AMEN! Ik was er ook spuugzat van...mensen gingen mekaar oplichten voor een tientje..de hele sfeer was verziekt en als ik het clubje gabbers van nu zo eens bekijk ben ik blij dat ik daar niet meer bij hoor!
Ik heb het hier over de kindertjes van 14 t/m 17...vreselijk!

De scene was in 1994-1996 gewoon gezellig, muziek was goed, sfeer was goed, etc. De sfeer is gewoon kapot...

ach ja, die goeie ouwe gabbertijd hihihihihih!

En by the way, Ik was geen meeloper...ik vind bepaalde gabber/hardcore nog steeds goed, maar die sfeer is weg, de mensen van toen zijn weg en ikzelf ben ook ouder geworden...dat ik uit die scene gestapt ben was ook doordat ik rigoreus kapte met de lui waar ik toen mee omging...dat ik niet meer naar feesten ging was een prettige bijkomstigheid want ik had het er al niet meer naar mijn zin.

Doe mij maar lekker van alles en nog wat

- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_16595684
quote:
Op maandag 26 januari 2004 13:47 schreef Hilje23 het volgende:

[..]

AMEN! Ik was er ook spuugzat van...mensen gingen mekaar oplichten voor een tientje..de hele sfeer was verziekt en als ik het clubje gabbers van nu zo eens bekijk ben ik blij dat ik daar niet meer bij hoor!
Ik heb het hier over de kindertjes van 14 t/m 17...vreselijk!

De scene was in 1994-1996 gewoon gezellig, muziek was goed, sfeer was goed, etc. De sfeer is gewoon kapot...

ach ja, die goeie ouwe gabbertijd hihihihihih!

En by the way, Ik was geen meeloper...ik vind bepaalde gabber/hardcore nog steeds goed, maar die sfeer is weg, de mensen van toen zijn weg en ikzelf ben ook ouder geworden...dat ik uit die scene gestapt ben was ook doordat ik rigoreus kapte met de lui waar ik toen mee omging...dat ik niet meer naar feesten ging was een prettige bijkomstigheid want ik had het er al niet meer naar mijn zin.

Doe mij maar lekker van alles en nog wat

Toen ik vroeger in die scene zat was ik ook niet erg oud. Jaartje of 17/18, maar ik heb toch het idee dat we toen wisten waar we bezig waren. Het was ook een groep mensen van verschillende leeftijden die je toen altijd ontmoette op feesten ( van 16 tot 25 jaar ongeveer) en stuk voor stuk kwam iedereen puur voor de sfeer en de muziek. Natuurlijk werd er wel gebruikt, maar het ging er niet om hoeveel pillen en pep men weg kon werken, Agressiviteit en extreem-rechtse acties heb ik op feesten weinig van gemerkt toen. Het zal heus wel zijn gebeurd, maar dan toch maar heel kleinschalig. Ik heb niet echt gebroken met mensen uit die periode, we zijn gewoon 'uit elkaar gegroeid' zoals dat zo mooi heet

Het was wel een toffe periode bij nader inzien, die ik niet had willen missen.

maandag 26 januari 2004 @ 14:31:46 #48
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_16595761
Dat ben ik met je eens Nozem...

het was een periode die ik niet had willen missen, ik heb daar veel gezien en veel geleerd en later in mijn pubertijd heb ik enorm veel mensenkennis opgedaan en heel veel geleerd...ik had dat niet willen missen!
Het maakt met tot de persoon die ik nu ben.

En zowieso het was toen natuurlijk gewoon super gezellig en fantastisch!
Ik kijk er wel met een glimlach op terug!

- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
  maandag 26 januari 2004 @ 15:49:10 #49
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_16598386
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:11 schreef Kapmes het volgende:

[..]

Die op de eerste foto zijn al sowieso geen gabbers, maar zielige wannabe kneusjes die naar hardcore luisteren

Alsof mensen die graag naar hardcore luisteren kneusjes zijn...
  maandag 26 januari 2004 @ 15:51:00 #50
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_16598464
quote:
Op zondag 25 januari 2004 23:14 schreef nozem het volgende:
Laten we even duidelijk wezen. Lonsdale heeft in de gabberscene niks met neo-nazi's te maken, toen niet en nu niet..

Ik zit allang niet meer in die scene, maar dat was in '97/'98 niet aan de orde en uit talloze discussies blijkt dat dat nu ook enkel op vooroordelen berust. Dat mensen met bepaalde symphatieen OOK Lonsdale dragen zegt natuurlijk niks.

maandag 26 januari 2004 @ 16:34:50 #51
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16600076

Niet helemaal onverdienstelijk.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  maandag 26 januari 2004 @ 18:12:30 #52
72528 Hephaistos
Oempaloempa's Unite!
pi_16603410
Ik geef d'r 15 jaar op z'n hoogst...
If men define things as real, they are real in their consequences
pi_16603677
quote:
Op zondag 25 januari 2004 23:44 schreef Oetrik het volgende:
-verhaal-
Maar volgens mij denken de outsiders daar helaas toch anders over. Zelfde muzieksmaak, zelfde kleding, grote feesten, dus brengen ze hun gedachtengoed over aan de rest van de groep. Veel meelopers zijn er die het overnemen om zo bij de groep te horen...
quote:
Op maandag 26 januari 2004 15:49 schreef TheDon18 het volgende:
<blockquote>
Alsof mensen die graag naar hardcore luisteren kneusjes zijn...
Jij hebt niet begrepen wat ik zei
pi_16611073
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:34 schreef Piro het volgende:
[afbeelding]

Bah heb toch een hekel aan belgen!!!
pi_16611689
Vond deze ook wel mooi:

Doet me eigelijk denken aan iemand van 't werk

pi_16612046
Is dit een man of vrouw ?

staan ook wat gabbertjes..... jah en ook die lelijke

dinsdag 27 januari 2004 @ 20:12:44 #57
79899 Oetrik
Hardcore 4 Life
pi_16636526

Hardcore to the Bone
pi_16639854
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:34 schreef Piro het volgende:
[afbeelding]

eindelijk iemand die begrijpt wat voor een soort foto's ik zoek.

thanx

pi_16640003
quote:
Da is nog keer mijn nieuwe vlamme Tamara! Ze is echt wel knap en sexy! Ik kan nie wachten om mij der keer op te zetten
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_16640273

.

[Dit bericht is gewijzigd door NoXxa op 27-01-2004 22:06]

pi_16640394
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:07:19 #62
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_16640482
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:32 schreef Kapmes het volgende:
Vond deze ook wel mooi:

[afbeelding]

Doet me eigelijk denken aan iemand van 't werk

De tering.. Dan ben je echt te arm om fatsoenlijke sportschoenen (in dit verband lees: Nikes) en een fatsoenlijk trainingspak (in dit verband lees: Aussie) te kopen. Hoe wannabe (en in dit verband lees: mislukt) kan je zijn zeg
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_16640573
quote:
GE-NI-AAL
My Only Fear Of Death Is Coming Back Reincarnated As a Breezahslut.
pi_16640665
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[afbeelding]
*Whahahaahahaah !!!!!!!*
Jupiler is goed
pi_16640935
mooi topique

niet dat ik zelf van deze muziek houw ofzo..

woensdag 28 januari 2004 @ 00:27:38 #66
79899 Oetrik
Hardcore 4 Life
pi_16645283
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:50 schreef peyo het volgende:

[..]

eindelijk iemand die begrijpt wat voor een soort foto's ik zoek.

thanx

Pfff je zocht gabbers toch, dit is meer een soort van pasfoto van iemand....
Hardcore to the Bone
  woensdag 28 januari 2004 @ 13:30:27 #67
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16654524
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 00:27 schreef Oetrik het volgende:

[..]

Pfff je zocht gabbers toch, dit is meer een soort van pasfoto van iemand....

Het is de bedoeling een gabber alleen, dus niet foto's van 10 op een foto.
Maar een individueel persoon.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 28 januari 2004 @ 14:34:18 #68
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_16656702
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:18 schreef nozem het volgende:

[..]

Dit is inderdaad een bijna nostalgische foto

[afbeelding]

Haaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahaha!!!
Die foto!
Priceless!!!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_16657844
IK zal es kijken of ik nog Foto's van mij vroeger kan vinden. Half kaal geschoren haar achterover, Rotterdam Terrorcorps bomber aan ene 3 australians overelkaar ... sweet sixteen

En waarom moeten gabbers persée een IQ van 10 hebben ...vroeger liep iedereen er zo bij, en nu vinden een heleboel mensen het niet meer leuk en zijn ze opeens allemaal stom (dat er een hoop domme tussenzitten kan goed maarja 90% van nederland is niet zo slim) .. Kunnen die mensne niet gewoon van de muziek houden?

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  woensdag 28 januari 2004 @ 15:20:00 #70
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16658092
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:11 schreef GWD het volgende:
IK zal es kijken of ik nog Foto's van mij vroeger kan vinden. Half kaal geschoren haar achterover, Rotterdam Terrorcorps bomber aan ene 3 australians overelkaar ... sweet sixteen

En waarom moeten gabbers persée een IQ van 10 hebben ...vroeger liep iedereen er zo bij, en nu vinden een heleboel mensen het niet meer leuk en zijn ze opeens allemaal stom (dat er een hoop domme tussenzitten kan goed maarja 90% van nederland is niet zo slim) .. Kunnen die mensne niet gewoon van de muziek houden?

De TS had het over nepgabbers die Hitler aanbidden .
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')