ik wil GEEN foto's van mensen die de hitler groet doen ben ik niet in geintresseerd. d.w.z. iq onder de 10 is niet welkom.
en doe dat nou niet anders wordt dit weer op slot gegooid
dus als je er een hebt of vind (man of vrouw) laat even zien.
mzzl peyo
quote:....maar ik wil zo graag reageren in dit topic....
Op zondag 25 januari 2004 20:06 schreef peyo het volgende:
d.w.z. iq onder de 10 is niet welkom.
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:08 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
....maar ik wil zo graag reageren in dit topic....
Offtopic: Solly
Edit:
en dit:
http://www.gabber.com/gallery/
[Dit bericht is gewijzigd door Ruben_Pruim op 25-01-2004 20:11]
quote:nou ok voor jouw maak ik een uitzondering.
Op zondag 25 januari 2004 20:08 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
....maar ik wil zo graag reageren in dit topic....
maar geen vreemde foto's plaatsen
als je dan nog niks hebt gevonden weet ik het ook niet meer
quote:nee niet veel. weet ook hoe google werkt. maar vind niks wat ik zoek.
Op zondag 25 januari 2004 20:09 schreef Ruben_Pruim het volgende:
Ik hoop dat je er wat aan hebt:
http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=gabbers
en hier:
http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=gabber
quote:Dat wordt nog erg moeilijk dan, gabbers met een IQ boven de 10 zijn zeer dun gezaaid.
Op zondag 25 januari 2004 20:06 schreef peyo het volgende:
d.w.z. iq onder de 10 is niet welkom.
quote:Dit is inderdaad een bijna nostalgische foto
Op zondag 25 januari 2004 20:14 schreef Azmir het volgende:
check: www.rud-gr.com
vet veel goeie pics
quote:om de mensen te laten zien wat het verschil is tussen skins en gabbers via mijn website.
Op zondag 25 januari 2004 20:17 schreef AltamirA het volgende:
kijk eens op de site van discotheek e-xlipse ... http://www.e-xlipse.nl
maar waarom wil je foto's hebben? Plakboek voor kanslozen?
[Dit bericht is gewijzigd door Aardwetenschapper op 25-01-2004 22:16]
quote:ok dit valt dus onder het iq van 10.
Op zondag 25 januari 2004 20:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:
http://www.omroep.nl/nos/specials/nederlandkiest/afbeeldingen_redactie/217_160/fortuyn_at_your_service%20copy.jpg
quote:Het blijft lastig, zowel de stereotype gabber als de skinhead is kaal. Tevens dragen ze beide vaak bomberjacks en doen de bretels, geruite bloezen en lonsdaletruien het ook goed bij 'gabbers' die misschien niet direct nationalistische/facistische ideeen hebben. Daarnaast heb je tevens weer een groep skinheads (volgens velen de 'authentieke skinkead') die er geen extreem-rechtse ideeeen op na houdt.
Op zondag 25 januari 2004 20:21 schreef peyo het volgende:[..]
om de mensen te laten zien wat het verschil is tussen skins en gabbers via mijn website.
ben die eindeloze discussie zat.
Vind je het gek dat het gros van de mensen door de bomen het bos niet meer ziet en iedereen met een kale kop maar op 1 hoop gooit?
[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 25-01-2004 20:27]
quote:nee ik vind het niet gek.
Op zondag 25 januari 2004 20:26 schreef nozem het volgende:[..]
Het blijft lastig, zowel de stereotype gabber als de skinhead is kaal. Tevens dragen ze beide vaak bomberjacks en doen de bretels, geruite bloezen en lonsdaletruien het ook goed bij 'gabbers' die misschien niet direct nationalistische/facistische ideeen hebben. Daarnaast heb je tevens weer een groep skinheads (volgens velen de 'authentieke skinkead') die er geen extreem-rechtse ideeeen op na houdt.
Vind je het gek dat het gros van de mensen door de bomen het bos niet meer ziet en iedereen met een kale kop maar op 1 hoop gooit?
maar het is niet terecht? als je jezelf een gabber noemd en met de hitlergroet gaat rondlopen op party's.
en waarom dragen ze kisten en al het zelfde als skins. in mijn gabber tijd ('92 t/m '97) hadden we australian en nike air max. je zag duidelijk het verschil.
dus ze vragen er ook wel een beetje om.
en trouwens een gabber is kaal. een skinhead heeft gemillimeterd haar.
dus alle wannebe skins met hun KALE kop vallen snel door de mand.
quote:Die op de eerste foto zijn al sowieso geen gabbers, maar zielige wannabe kneusjes die naar hardcore luisteren
Op zondag 25 januari 2004 20:52 schreef Oetrik het volgende:
[afbeelding]
quote:Lonsdale...
Op zondag 25 januari 2004 22:37 schreef Oetrik het volgende:
En dan vraag ik me af uit wat jullie dat opmaken???
Als je Lonsdale draagt en gabber bent stop je jezelf gewoon in het neo-nazihokje en hoor je bij die (meeloop)racisten. Natuurlijk kun je er een heel verhaal omheen lullen dat het pure onzin is, maar zo is het gewoon.
Gabbers tot '97 hadden andere kleren en werd alleen de bomberjack soms als "dubieus" gezien, maar verder geen racistisch gedoe verder. Dit soort kneuzen bezorgen de gabber gewoon een slechte naam (of nog slechtere voor sommigen ).
Best jammer, want ik had best wel op 28 feb in Ahoy willen zijn maar wil niks met dit soort volk te maken hebben. Als er nou gewoon alleen old-school hardcoreliefhebbers kwamen
[Dit bericht is gewijzigd door Kapmes op 25-01-2004 22:59]
quote:Anders ga je naar een topic waar deze discussie al wordt gevoerd. Zijn er genoeg.
Op zondag 25 januari 2004 22:57 schreef Kapmes het volgende:[..]
Lonsdale...
Als je Lonsdale draagt en gabber bent stop je jezelf gewoon in het neo-nazihokje en hoor je bij die (meeloop)racisten. Natuurlijk kun je er een heel verhaal omheen lullen dat het pure onzin is, maar zo is het gewoon.
Gabbers tot '97 hadden andere kleren en werd alleen de bomberjack soms als "dubieus" gezien, maar verder geen racistisch gedoe verder. Dit soort kneuzen bezorgen de gabber gewoon een slechte naam (of nog slechtere voor sommigen
).
Best jammer, want ik had best wel op 28 feb in Ahoy willen zijn maar wil niks met dit soort volk te maken hebben. Als er nou gewoon alleen old-school hardcoreliefhebbers kwamen
Bovendien heeft nerd niets te maken met Lonsdale.
quote:Moet dat nou
Op zondag 25 januari 2004 23:07 schreef Stranger het volgende:
Was [afbeelding] al langsgekomen in dit topic?
Ik zit allang niet meer in die scene, maar dat was in '97/'98 niet aan de orde en uit talloze discussies blijkt dat dat nu ook enkel op vooroordelen berust. Dat mensen met bepaalde symphatieen OOK Lonsdale dragen zegt natuurlijk niks.
quote:van welke planeet komt die rechter ?
quote:Briljant
Op zondag 25 januari 2004 23:09 schreef B03S het volgende:http://users.pandora.be/cooreman/bere/
![]()
![]()
haha, wat een idioot
en zijn getunede corsa met om en nabij 50watt, LOOOOl
quote:
Op zondag 25 januari 2004 23:09 schreef B03S het volgende:http://users.pandora.be/cooreman/bere/
![]()
![]()
Toen ik eind jaren '90 naar Mayday in Duitsland ging wist ik dat het ook anders kon.
[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 25-01-2004 23:36]
quote:
Ik draag bijna altijd treinings en soms voor weg te gaan een jeans en hemd of shirt. Lonsdale rulzzzz! Kappa is ook voor de echte mannen!
quote:Ja maar jij bent nu gewoon kortzichtig bezig..
Op zondag 25 januari 2004 22:57 schreef Kapmes het volgende:[..]
Lonsdale...
Gabbers tot '97 hadden andere kleren en werd alleen de bomberjack soms als "dubieus" gezien, maar verder geen racistisch gedoe verder. Dit soort kneuzen bezorgen de gabber gewoon een slechte naam (of nog slechtere voor sommigen
).
Gabber is een "groep", dus over het algemeen loopt iedereen met dezelfde kleren dat was toen en dat is nu nogsteeds zo, nu is dat dus gewoon lonsdale geworden en omdat er tussen zitten (en je hebt gelijk dat het er tegenwoordig best veel zijn) die echt wel racistisch zijn, vind ik ook jammer maargoed, is het behoorlijk jammer dat iedereen dat opeens is, zelfs "buitenlanders" lopen er mee rond, dus ik snap echt niet waar dat argument op slaat......
ok dat wij (oldschool) dat niks vinden is eigenlijk ons probleem. maar we het niet mee eens, als ik zo vrij mag zijn om voor meerdere te spreken, dat er van die nep skins rondlopen.
ik heb niks tegen skins, iedereen is vrij in dit land om zijn of haar mening te geven over iets of iemand.
Maar als je mee wilt doen met de rest vind ik niet correct. want hoeveel van die knuppels die daar rondlopen weet nou daadwerkelijk was de SS is en wie adolf hitler was en wat zijn gedacht was. o.k. die paar die het weten heb ik "respect" voor. maar de rest moet eerst de geschiedenis boeken maar eens door gaan lezen en zijn handje niet in de lucht steken maar een aussie gaan kopen en ze lekker diep in die broekzakken steken.
mzzl peyo
ps. als jullie toch niet in die boeken gaan duiken, leer dan in die tijd dat je vrij hebt om te hakkuh. dan hoef je niet meer zo achterlijk op een party te gaan "springen" .
Ik denk dat dit soort volk ook op nightmare in rotterdam komt in februari
quote:Precies. Er zijn al tig discussies over Lonsdale kleding. Ga daar maar lekker ontopic zitten weten met z'n allen, ipv hier offtopic.
Op maandag 26 januari 2004 00:16 schreef nikky het volgende:
het ging hier toch om plaatjesof vergis ik me nou?
quote:Hahaha...deze wilde ik net posten.
![]()
![]()
en anders www.terrorworld.net
en daar de foto's gaat terug tot '98 zie ik..
quote:Die blijft altijd leuk. Wat een kansloos persoon :p
quote:AMEN! Ik was er ook spuugzat van...mensen gingen mekaar oplichten voor een tientje..de hele sfeer was verziekt en als ik het clubje gabbers van nu zo eens bekijk ben ik blij dat ik daar niet meer bij hoor!
Op zondag 25 januari 2004 23:34 schreef nozem het volgende:
Tja, ik weet ook meteen weer waarom ik toendertijd uit die scene ben gestapt. Ondanks dat er veel toffe, open-minded mensen rondliepen die zich ook interesseerden voor een groot scala aan andere muziekstijlen stikte het er van de debiele meelopers die met 10 pillen en 3 gram speed in hun mik totaal niet wisten waar ze mee bezig waren..Toen ik eind jaren '90 naar Mayday in Duitsland ging wist ik dat het ook anders kon.
De scene was in 1994-1996 gewoon gezellig, muziek was goed, sfeer was goed, etc. De sfeer is gewoon kapot...
ach ja, die goeie ouwe gabbertijd hihihihihih!
En by the way, Ik was geen meeloper...ik vind bepaalde gabber/hardcore nog steeds goed, maar die sfeer is weg, de mensen van toen zijn weg en ikzelf ben ook ouder geworden...dat ik uit die scene gestapt ben was ook doordat ik rigoreus kapte met de lui waar ik toen mee omging...dat ik niet meer naar feesten ging was een prettige bijkomstigheid want ik had het er al niet meer naar mijn zin.
Doe mij maar lekker van alles en nog wat
quote:Toen ik vroeger in die scene zat was ik ook niet erg oud. Jaartje of 17/18, maar ik heb toch het idee dat we toen wisten waar we bezig waren. Het was ook een groep mensen van verschillende leeftijden die je toen altijd ontmoette op feesten ( van 16 tot 25 jaar ongeveer) en stuk voor stuk kwam iedereen puur voor de sfeer en de muziek. Natuurlijk werd er wel gebruikt, maar het ging er niet om hoeveel pillen en pep men weg kon werken, Agressiviteit en extreem-rechtse acties heb ik op feesten weinig van gemerkt toen. Het zal heus wel zijn gebeurd, maar dan toch maar heel kleinschalig. Ik heb niet echt gebroken met mensen uit die periode, we zijn gewoon 'uit elkaar gegroeid' zoals dat zo mooi heet
Op maandag 26 januari 2004 13:47 schreef Hilje23 het volgende:[..]
AMEN! Ik was er ook spuugzat van...mensen gingen mekaar oplichten voor een tientje..de hele sfeer was verziekt en als ik het clubje gabbers van nu zo eens bekijk ben ik blij dat ik daar niet meer bij hoor!
Ik heb het hier over de kindertjes van 14 t/m 17...vreselijk!De scene was in 1994-1996 gewoon gezellig, muziek was goed, sfeer was goed, etc. De sfeer is gewoon kapot...
ach ja, die goeie ouwe gabbertijd hihihihihih!
En by the way, Ik was geen meeloper...ik vind bepaalde gabber/hardcore nog steeds goed, maar die sfeer is weg, de mensen van toen zijn weg en ikzelf ben ook ouder geworden...dat ik uit die scene gestapt ben was ook doordat ik rigoreus kapte met de lui waar ik toen mee omging...dat ik niet meer naar feesten ging was een prettige bijkomstigheid want ik had het er al niet meer naar mijn zin.
Doe mij maar lekker van alles en nog wat
Het was wel een toffe periode bij nader inzien, die ik niet had willen missen.
het was een periode die ik niet had willen missen, ik heb daar veel gezien en veel geleerd en later in mijn pubertijd heb ik enorm veel mensenkennis opgedaan en heel veel geleerd...ik had dat niet willen missen!
Het maakt met tot de persoon die ik nu ben.
En zowieso het was toen natuurlijk gewoon super gezellig en fantastisch!
Ik kijk er wel met een glimlach op terug!
quote:Alsof mensen die graag naar hardcore luisteren kneusjes zijn...
Op zondag 25 januari 2004 22:11 schreef Kapmes het volgende:[..]
Die op de eerste foto zijn al sowieso geen gabbers, maar zielige wannabe kneusjes die naar hardcore luisteren
quote:
Op zondag 25 januari 2004 23:14 schreef nozem het volgende:
Laten we even duidelijk wezen. Lonsdale heeft in de gabberscene niks met neo-nazi's te maken, toen niet en nu niet..Ik zit allang niet meer in die scene, maar dat was in '97/'98 niet aan de orde en uit talloze discussies blijkt dat dat nu ook enkel op vooroordelen berust. Dat mensen met bepaalde symphatieen OOK Lonsdale dragen zegt natuurlijk niks.
quote:Maar volgens mij denken de outsiders daar helaas toch anders over. Zelfde muzieksmaak, zelfde kleding, grote feesten, dus brengen ze hun gedachtengoed over aan de rest van de groep. Veel meelopers zijn er die het overnemen om zo bij de groep te horen...
Op zondag 25 januari 2004 23:44 schreef Oetrik het volgende:
-verhaal-
quote:Jij hebt niet begrepen wat ik zei
Op maandag 26 januari 2004 15:49 schreef TheDon18 het volgende:
<blockquote>
Alsof mensen die graag naar hardcore luisteren kneusjes zijn...
quote:Bah heb toch een hekel aan belgen!!!
Op maandag 26 januari 2004 16:34 schreef Piro het volgende:
[afbeelding]
Niet helemaal onverdienstelijk.
quote:eindelijk iemand die begrijpt wat voor een soort foto's ik zoek.
Op maandag 26 januari 2004 16:34 schreef Piro het volgende:
[afbeelding]
Niet helemaal onverdienstelijk.
thanx
quote:
Da is nog keer mijn nieuwe vlamme Tamara! Ze is echt wel knap en sexy! Ik kan nie wachten om mij der keer op te zetten
quote:De tering.. Dan ben je echt te arm om fatsoenlijke sportschoenen (in dit verband lees: Nikes) en een fatsoenlijk trainingspak (in dit verband lees: Aussie) te kopen. Hoe wannabe (en in dit verband lees: mislukt) kan je zijn zeg
Op maandag 26 januari 2004 22:32 schreef Kapmes het volgende:
Vond deze ook wel mooi:Doet me eigelijk denken aan iemand van 't werk
quote:GE-NI-AAL
![]()
![]()
quote:*Whahahaahahaah
Op zondag 25 januari 2004 20:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[afbeelding]
quote:Pfff je zocht gabbers toch, dit is meer een soort van pasfoto van iemand....
Op dinsdag 27 januari 2004 21:50 schreef peyo het volgende:[..]
eindelijk iemand die begrijpt wat voor een soort foto's ik zoek.
thanx
quote:Het is de bedoeling een gabber alleen, dus niet foto's van 10 op een foto.
Op woensdag 28 januari 2004 00:27 schreef Oetrik het volgende:[..]
Pfff je zocht gabbers toch, dit is meer een soort van pasfoto van iemand....
quote:Haaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahaha!!!
Op zondag 25 januari 2004 20:18 schreef nozem het volgende:[..]
Dit is inderdaad een bijna nostalgische foto
En waarom moeten gabbers persée een IQ van 10 hebben ...vroeger liep iedereen er zo bij, en nu vinden een heleboel mensen het niet meer leuk en zijn ze opeens allemaal stom (dat er een hoop domme tussenzitten kan goed maarja 90% van nederland is niet zo slim) .. Kunnen die mensne niet gewoon van de muziek houden?
quote:De TS had het over nepgabbers die Hitler aanbidden
Op woensdag 28 januari 2004 15:11 schreef GWD het volgende:
IK zal es kijken of ik nog Foto's van mij vroeger kan vinden. Half kaal geschoren haar achterover, Rotterdam Terrorcorps bomber aan ene 3 australians overelkaar ... sweet sixteenEn waarom moeten gabbers persée een IQ van 10 hebben ...vroeger liep iedereen er zo bij, en nu vinden een heleboel mensen het niet meer leuk en zijn ze opeens allemaal stom (dat er een hoop domme tussenzitten kan goed maarja 90% van nederland is niet zo slim) .. Kunnen die mensne niet gewoon van de muziek houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |