quote:Volgens mij is het de bedoeling dat het stuk gewoon uitgeschreven op het forum komt te staan.
Op maandag 26 januari 2004 19:31 schreef Riann het volgende:
Kunnen we daarna het lotte stukje ergens downloaden
En wat voor luisteraars zijn dat dan? Hoe bedorven in je geest moet je zijn om deze crap vrijwillig te horen? Ga eens opzoek naar je eigen muziekstijl en doe daar moeite voor. De meesten luisteren alleen muziek wat zij aangeleverd krijgen via de radio.
Het eerste wat ik gedaan heb toen ik mijn auto kocht is de radio halen en op straat gegooid. Die lelijke antenne op het dak zit ook permanent ingeschoven. Heerlijk zo'n leven zonder radio.
quote:Ligt er natuurlijk maar net aan, in de nachtelijke uren wordt de beste radio gemaakt bijv. juist omdat er dan minder strak naar de playlists gekeken hoeft te worden.
Op maandag 26 januari 2004 19:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waarom moeten dj's altijd top 40 nummers laten horen? Worden die niet helemaal gestoord van die liedjes die ze elke dag 4x moeten draaien om luisteraars te trekken? Als radio-dj werken moet toch een van de kutste beroepen op aarde zijn.
quote:
En wat voor luisteraars zijn dat dan? Hoe bedorven in je geest moet je zijn om deze crap vrijwillig te horen? Ga eens opzoek naar je eigen muziekstijl en doe daar moeite voor. De meesten luisteren alleen muziek wat zij aangeleverd krijgen via de radio.
En met de juiste programma's krijg je juist een goed beeld van wat er aan muziek beschikbaar is. Een heel goed luisterbaar programma (project eigenlijk) is 3Voor12 van de VPRO.
quote:Ik zou niet zonder radio kunnen, zonder TV doe ik al meer dan een jaar en ik mis dat ding amper.
Het eerste wat ik gedaan heb toen ik mijn auto kocht is de radio halen en op straat gegooid. Die lelijke antenne op het dak zit ook permanent ingeschoven. Heerlijk zo'n leven zonder radio.
quote:Ik zit al ingetuned
Op maandag 26 januari 2004 19:50 schreef AirRaid het volgende:
nog niet bepaald druk, is iedereen nog effe snel pissen ofzo
quote:Ik denk het.
Op maandag 26 januari 2004 19:50 schreef AirRaid het volgende:
nog niet bepaald druk, is iedereen nog effe snel pissen ofzo
goeie binnenkomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |