quote:Ik snap de heisa niet. Het was een NEPuser, een kloon. Wat voor heisa valt daarover te maken? What's so unfair about it?
Op maandag 26 januari 2004 16:17 schreef SunChaser het volgende:[..]
Die ontstaan er niet. Hooguit wat boze users ofzo, maar goed, dat zijn we wel gewend. En we zijn natuurlijk geen ziekenomroep.
quote:het zou fair zijn om als bekend is van wie Lotte een kloon zou zijn dat die ook in de uitzending gevraagd zou worden.. alhoewel.. misschien was het Tara zelf wel
Op maandag 26 januari 2004 16:19 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik snap de heisa niet. Het was een NEPuser, een kloon. Wat voor heisa valt daarover te maken? What's so unfair about it?
quote:Precies. Vanavond zetten we alles op een rijtje en kan iedereen zijn eigen conclussies trekken. En imho zijn er wel slachtoffers gevallen maar niet aan de kant waar nu zo moeilijk wordt gedaan, dat komt allemaal aan bod vanavond.
Op maandag 26 januari 2004 16:19 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik snap de heisa niet. Het was een NEPuser, een kloon. Wat voor heisa valt daarover te maken? What's so unfair about it?
quote:Ja duh, alsof die persoon zich nog laat zien hier
Op maandag 26 januari 2004 16:22 schreef just me het volgende:[..]
het zou fair zijn om als bekend is van wie Lotte een kloon zou zijn dat die ook in de uitzending gevraagd zou worden.. alhoewel.. misschien was het Tara zelf wel
quote:Da's mooi, dan kun je niet vanavond maar nu al je eigen conclussies trekken. Misschien ben jij wel een van de slachtoffers en ben je blij met onze uitzending
Op maandag 26 januari 2004 16:33 schreef just me het volgende:Jottem!! laat ik nu nog op mijn pc oude logs hebben staan met Lotte en over Lotte..
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:36 schreef SunChaser het volgende:
Misschien ben jij wel een van de slachtoffers en ben je blij met onze uitzending
quote:Zou me niks verbazen als die nog vrolijk de zoekfunctie gebruikt (als die werkt) om zich erover te verbazen dat er nog steeds over gesproken wordt.
Op maandag 26 januari 2004 16:31 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ja duh, alsof die persoon zich nog laat zien hier
![]()
quote:Merel was er ook bij
Op zondag 25 januari 2004 21:27 schreef SunChaser het volgende:[..]
Was jij erbij? Damn, dat wist ik niet. Hoe zag ze eruit? Kun je dat ff naar me mailen of me aanspreken op msn?
Dat ontbrak nog in mijn reconstructie.
quote:Weet ik, en Blauwe.
Op maandag 26 januari 2004 16:57 schreef just me het volgende:Merel was er ook bij
quote:Ik vind het wel interessant, hoor, juist omdat enkelen zo drammen dat het niet interessant is en iemand zich niet zou kunnen verdedigen
Op maandag 26 januari 2004 10:08 schreef yvonne het volgende:[..]
Interessant?
Iets dat al 3 jaar geleden is
Meer dan de helft van de FOK!kers was er toen nog nieteens
Ik heb er ooit iets van meegekregen maar snapte het niet helemaal..ik kreeg er een Tara gevoel bij..en dan bedoel ik zij van Singh Varma..maar ben benieuwd
quote:gisteren geregistreerd en dan al zo goed met de search kunnen werken
Op zondag 25 januari 2004 22:12 schreef Azucena het volgende:
quote:Maar je kunt het terugluisteren
Op maandag 26 januari 2004 18:24 schreef RichardQuest het volgende:
Jammer dat ik het niet kan horen
quote:Ms als je op Lot zoekt
Op maandag 26 januari 2004 18:26 schreef Mereltje het volgende:[..]
Maar je kunt het terugluisteren
Ik ben erg benieuwd naar die Lotte kan haar niet vinden in de search als gebruikersnaam
quote:Maar dan kan ik zelf niet interactief meedoen
Op maandag 26 januari 2004 18:26 schreef Mereltje het volgende:[..]
Maar je kunt het terugluisteren
quote:nee, maar die willen dus JUIST weten wie dat was!!!
Op zondag 25 januari 2004 23:28 schreef yvonne het volgende:[..]
*aansluit*
Niemand van de huidige users kent het nog, kennen de topics niet, waren er niet bij,
oké, ik wacht de uitzending af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |