Dat moet dus wel een erg actuele reportage worden.
quote:Ik heb er weinig interesse voor gehad.
Op zondag 25 januari 2004 21:27 schreef SunChaser het volgende:[..]
Was jij erbij? Damn, dat wist ik niet. Hoe zag ze eruit? Kun je dat ff naar me mailen of me aanspreken op msn?
Dat ontbrak nog in mijn reconstructie.
quote:Ik was hier ook allang, maar ook aan mij is het bijna volledig voorbijgegaan. Weet eigenlijk nu pas wat er allemaal gebeurd is. Dus dat kan wel.
Op zondag 25 januari 2004 19:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Ik had gedacht dat jij dat nog wel een beetje had meegemaakt
quote:Tuuk wel, zouden we jou teleurstellen?
Op zondag 25 januari 2004 21:25 schreef Tiemie het volgende:
geen knut?
quote:*Het emotiodiertje* en haar zusje Rose Evita
Op zondag 25 januari 2004 19:43 schreef Bluezz het volgende:
De affaire Lotte.
En het *vriendinnetje* van Digger .
quote:En u is de kloon van?
Op zondag 25 januari 2004 22:12 schreef Azucena het volgende:[..]
*Het emotiodiertje* en haar zusje Rose Evita
En het *vriendinnetje* van Digger .
Lotte is zo 2001 en dat is al lang geleden dus.
quote:Het is een reconstructie. Er valt niets te verdedigen. Daarbij, Lotte of de eventuele mensen achter Lotte zijn niet het slachtoffer.
Op zondag 25 januari 2004 22:50 schreef just me het volgende:
Makkelijk scoren als de "persoon" Lotte zich niet kan verdedigen of verklaren
Maar luister morgen maar gewoon en trek dan je conslussies.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 25-01-2004 22:53]
quote:Conslussies trek ik wel in m'n eigen tijd.
Op zondag 25 januari 2004 22:52 schreef SunChaser het volgende:[..]
Het is een reconstructie. Er valt niets te verdedigen. Daarbij, Lotte of de eventuele mensen achter Lotte zijn niet het slachtoffer.
Maar luister morgen maar gewoon en trek dan je conslussies.
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:50 schreef just me het volgende:
Makkelijk scoren als de "persoon" Lotte zich niet kan verdedigen of verklaren
maar goed ik wacht morgenavond wel af, maar denken jullie nu echt dat de huidge users op zoiets zitten te wachten?
quote:Ja. Peter R. de Vries behandelt toch ook wel eens oude zaken. En wat is er mis met een reconstructie van iets dat zich op het Forum heeft afgespeeld?
Op zondag 25 januari 2004 22:55 schreef just me het volgende:
maar denken jullie nu echt dat de huidge users op zoiets zitten te wachten?
quote:Peter R. de Vries krijgt brieven en aanvragen van kijkers. Hij ziet potentie kwa oplossingen.
Op zondag 25 januari 2004 22:57 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja. Peter R. de Vries behandelt toch ook wel eens oude zaken. En wat is er mis met een reconstructie van iets dat zich op het Forum heeft afgespeeld?
Van wie hebben jullie gehoord dat er behoefte aan een Lotte-item is. En verwachten jullie opheldering ?
Wat dat ook mag zijn.
quote:Het is gewoon een verhaal dat we vertellen over iets dat zich ooit op FOK! heeft afgespeeld. Het is niet zo dat wij de speurneus gaan uithangen...
Op zondag 25 januari 2004 22:59 schreef tong80 het volgende:[..]
Peter R. de Vries krijgt brieven en aanvragen van kijkers. Hij ziet potentie kwa oplossingen.
Van wie hebben jullie gehoord dat er behoefte aan een Lotte-item is. En verwachten jullie opheldering ?
Wat dat ook mag zijn.
quote:Dat valt reuze mee hoor
Op zondag 25 januari 2004 22:55 schreef just me het volgende:
eenzijdige reconstructie dus...
quote:en met welk doel? gewoon sensatie, roddel en dat soort dingen?
Op zondag 25 januari 2004 23:09 schreef Nolius het volgende:
Het is gewoon een verhaal dat we vertellen over iets dat zich ooit op FOK! heeft afgespeeld. .
maar goed.. eerst de uitzending morgen maar afwachten
quote:Je kunt morgen gewoon luisteren, maar het hoeft niet hoor. stuur jij ook altijd brieven naar RTL4 als ze bij Boulevard een reportage maken over iemand?
Op zondag 25 januari 2004 23:11 schreef just me het volgende:
en met welk doel? gewoon sensatie, roddel en dat soort dingen?
quote:Dat is allemaal wel zo maar het is niet spannend, het is 3 jaar geleden en ik gok dat 90% van de huidige users Lotte niet eens kent.
Op zondag 25 januari 2004 23:09 schreef Nolius het volgende:[..]
Het is gewoon een verhaal dat we vertellen over iets dat zich ooit op FOK! heeft afgespeeld. Het is niet zo dat wij de speurneus gaan uithangen...
quote:Je kunt die vraag ook omdraaien en je afvragen wat de missie van "Lot en haar zusjes" was.
Op zondag 25 januari 2004 23:11 schreef just me het volgende:en met welk doel? gewoon sensatie, roddel en dat soort dingen?
quote:Dat maakt niet uit, we hebben morgen ook Veekeend en die kent 90% van de users ook (nog) niet
Op zondag 25 januari 2004 23:18 schreef Harrie het volgende:[..]
Dat is allemaal wel zo maar het is niet spannend, het is 3 jaar geleden en ik gok dat 90% van de huidige users Lotte niet eens kent.
quote:Alsof die luisteren naar FokRadio
Op zondag 25 januari 2004 23:18 schreef Harrie het volgende:[..]
Dat is allemaal wel zo maar het is niet spannend, het is 3 jaar geleden en ik gok dat 90% van de huidige users Lotte niet eens kent.
quote:Zo is het ook. Er luisteren maar 1100 users van de 85.000. Maar het is achteraf ook na te lezen. Iedereen mag gewoon zijn eigen mening erover hebben, ook als dat is dat het hem of haar niet boeit.
Op zondag 25 januari 2004 23:24 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Alsof die luisteren naar FokRadio
quote:Klopt, ik heb met haar gesproken en later nogeens gezien met een bleek muisje, vermoedelijk Lotte
Op zondag 25 januari 2004 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb d'r 'tante' nog gezien op de megafrustratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |