Arno
SunChaser
Veel muziek
De column
Veekeend op skype
In de studio Tara
En een spannende reconstructie rond de affaire Lotte.
Luister ook!
quote:Ik had gedacht dat jij dat nog wel een beetje had meegemaakt
Op zondag 25 januari 2004 19:43 schreef Bluezz het volgende:
De affaire Lotte.
quote:Is toch ook leuk?
Op zondag 25 januari 2004 19:29 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Oh wat een teaser.... Nu moet ik wel luisteren...
quote:We zijn hard bezig met de opnames en eindmontage
Op zondag 25 januari 2004 19:41 schreef nikky het volgende:
lotteal veel over gehoord. ik ben benieuwd
quote:De reportage komt tussen acht en negen
Op zondag 25 januari 2004 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
Oh cool
is 't later nog ergens te downloaden?
quote:Ik voel me een nOObje
Op zondag 25 januari 2004 19:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:Ik had gedacht dat jij dat nog wel een beetje had meegemaakt
quote:En er komt een stream idd, en het artikel komt ook in schrift.
Op zondag 25 januari 2004 20:35 schreef SunChaser het volgende:[..]
De reportage komt tussen acht en negen
quote:*stil*
Op zondag 25 januari 2004 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Komt digger ook aan het woord?
quote:Neuh, tis maar een reconstructie. Bovendien geloof ik niet dat ie er iets over wil zeggen.
Op zondag 25 januari 2004 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Komt digger ook aan het woord?
quote:Die kwoot komt wel terug, net als die andere gevleugelde uitdrukking.
Op zondag 25 januari 2004 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
*stil*
*mooi*
quote:emotiodiertje?
Op zondag 25 januari 2004 21:24 schreef SunChaser het volgende:[..]
Die kwoot komt wel terug, net als die andere gevleugelde uitdrukking.
quote:Was jij erbij? Damn, dat wist ik niet. Hoe zag ze eruit? Kun je dat ff naar me mailen of me aanspreken op msn?
Op zondag 25 januari 2004 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb d'r 'tante' nog gezien op de megafrustratie
Dat ontbrak nog in mijn reconstructie.
quote:Dit zou ik best willen lezen....
Op zondag 25 januari 2004 20:36 schreef SunChaser het volgende:en het artikel komt ook in schrift.
Dat moet dus wel een erg actuele reportage worden.
quote:Ik heb er weinig interesse voor gehad.
Op zondag 25 januari 2004 21:27 schreef SunChaser het volgende:[..]
Was jij erbij? Damn, dat wist ik niet. Hoe zag ze eruit? Kun je dat ff naar me mailen of me aanspreken op msn?
quote:Ik was hier ook allang, maar ook aan mij is het bijna volledig voorbijgegaan. Weet eigenlijk nu pas wat er allemaal gebeurd is. Dus dat kan wel.
Op zondag 25 januari 2004 19:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Ik had gedacht dat jij dat nog wel een beetje had meegemaakt
quote:Tuuk wel, zouden we jou teleurstellen?
Op zondag 25 januari 2004 21:25 schreef Tiemie het volgende:
geen knut?
quote:*Het emotiodiertje* en haar zusje Rose Evita
Op zondag 25 januari 2004 19:43 schreef Bluezz het volgende:
De affaire Lotte.
En het *vriendinnetje* van Digger .
quote:En u is de kloon van?
Op zondag 25 januari 2004 22:12 schreef Azucena het volgende:[..]
*Het emotiodiertje* en haar zusje Rose Evita
En het *vriendinnetje* van Digger .
Lotte is zo 2001 en dat is al lang geleden dus.
quote:Het is een reconstructie. Er valt niets te verdedigen. Daarbij, Lotte of de eventuele mensen achter Lotte zijn niet het slachtoffer.
Op zondag 25 januari 2004 22:50 schreef just me het volgende:
Makkelijk scoren als de "persoon" Lotte zich niet kan verdedigen of verklaren
Maar luister morgen maar gewoon en trek dan je conslussies.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 25-01-2004 22:53]
quote:Conslussies trek ik wel in m'n eigen tijd.
Op zondag 25 januari 2004 22:52 schreef SunChaser het volgende:[..]
Het is een reconstructie. Er valt niets te verdedigen. Daarbij, Lotte of de eventuele mensen achter Lotte zijn niet het slachtoffer.
Maar luister morgen maar gewoon en trek dan je conslussies.
quote:
maar goed ik wacht morgenavond wel af, maar denken jullie nu echt dat de huidge users op zoiets zitten te wachten?
quote:Ja. Peter R. de Vries behandelt toch ook wel eens oude zaken. En wat is er mis met een reconstructie van iets dat zich op het Forum heeft afgespeeld?
Op zondag 25 januari 2004 22:55 schreef just me het volgende:
maar denken jullie nu echt dat de huidge users op zoiets zitten te wachten?
quote:Peter R. de Vries krijgt brieven en aanvragen van kijkers. Hij ziet potentie kwa oplossingen.
Op zondag 25 januari 2004 22:57 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja. Peter R. de Vries behandelt toch ook wel eens oude zaken. En wat is er mis met een reconstructie van iets dat zich op het Forum heeft afgespeeld?
Van wie hebben jullie gehoord dat er behoefte aan een Lotte-item is. En verwachten jullie opheldering ?
Wat dat ook mag zijn.
quote:Het is gewoon een verhaal dat we vertellen over iets dat zich ooit op FOK! heeft afgespeeld. Het is niet zo dat wij de speurneus gaan uithangen...
Op zondag 25 januari 2004 22:59 schreef tong80 het volgende:[..]
Peter R. de Vries krijgt brieven en aanvragen van kijkers. Hij ziet potentie kwa oplossingen.
Van wie hebben jullie gehoord dat er behoefte aan een Lotte-item is. En verwachten jullie opheldering ?
Wat dat ook mag zijn.
quote:Dat valt reuze mee hoor
Op zondag 25 januari 2004 22:55 schreef just me het volgende:
eenzijdige reconstructie dus...
quote:en met welk doel? gewoon sensatie, roddel en dat soort dingen?
Op zondag 25 januari 2004 23:09 schreef Nolius het volgende:
Het is gewoon een verhaal dat we vertellen over iets dat zich ooit op FOK! heeft afgespeeld. .
maar goed.. eerst de uitzending morgen maar afwachten
quote:Je kunt morgen gewoon luisteren, maar het hoeft niet hoor. stuur jij ook altijd brieven naar RTL4 als ze bij Boulevard een reportage maken over iemand?
Op zondag 25 januari 2004 23:11 schreef just me het volgende:
en met welk doel? gewoon sensatie, roddel en dat soort dingen?
quote:Dat is allemaal wel zo maar het is niet spannend, het is 3 jaar geleden en ik gok dat 90% van de huidige users Lotte niet eens kent.
Op zondag 25 januari 2004 23:09 schreef Nolius het volgende:[..]
Het is gewoon een verhaal dat we vertellen over iets dat zich ooit op FOK! heeft afgespeeld. Het is niet zo dat wij de speurneus gaan uithangen...
quote:Je kunt die vraag ook omdraaien en je afvragen wat de missie van "Lot en haar zusjes" was.
Op zondag 25 januari 2004 23:11 schreef just me het volgende:en met welk doel? gewoon sensatie, roddel en dat soort dingen?
quote:Dat maakt niet uit, we hebben morgen ook Veekeend en die kent 90% van de users ook (nog) niet
Op zondag 25 januari 2004 23:18 schreef Harrie het volgende:[..]
Dat is allemaal wel zo maar het is niet spannend, het is 3 jaar geleden en ik gok dat 90% van de huidige users Lotte niet eens kent.
quote:Alsof die luisteren naar FokRadio
Dat is allemaal wel zo maar het is niet spannend, het is 3 jaar geleden en ik gok dat 90% van de huidige users Lotte niet eens kent.
quote:Zo is het ook. Er luisteren maar 1100 users van de 85.000. Maar het is achteraf ook na te lezen. Iedereen mag gewoon zijn eigen mening erover hebben, ook als dat is dat het hem of haar niet boeit.
Op zondag 25 januari 2004 23:24 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Alsof die luisteren naar FokRadio
quote:Klopt, ik heb met haar gesproken en later nogeens gezien met een bleek muisje, vermoedelijk Lotte
quote:Dat je dat niet hebt zeg, daardoor is alles aan het rollen gegaan.
Was jij erbij? Damn, dat wist ik niet. Hoe zag ze eruit? Kun je dat ff naar me mailen of me aanspreken op msn?
quote:Als jouw klonen zouden meeluisteren zouden er 25000 luisteraars bijkomen.
Op zondag 25 januari 2004 23:26 schreef SunChaser het volgende:[..]
Zo is het ook. Er luisteren maar 1100 users van de 85.000. Maar het is achteraf ook na te lezen. Iedereen mag gewoon zijn eigen mening erover hebben, ook als dat is dat het hem of haar niet boeit.
quote:*aansluit*
Niemand van de huidige users kent het nog, kennen de topics niet, waren er niet bij,
oké, ik wacht de uitzending af
quote:De tante heb ik wel, maar niet hoe ze eruit zag. Maar das eik niet van belang.
Op zondag 25 januari 2004 23:26 schreef yvonne het volgende:[..]
Dat je dat niet hebt zeg, daardoor is alles aan het rollen gegaan.
Het verhaal hebben we al rond.
quote:O, ik heb met de tante gesproken en vermoedelijk Lotte gezien, maar als alles al rond is
Op zondag 25 januari 2004 23:28 schreef SunChaser het volgende:[..]
De tante heb ik wel, maar niet hoe ze eruit zag. Maar das eik niet van belang.
Het verhaal hebben we al rond.
Mijn column gaat over pesten.
quote:Nou, we blijven er voor thuis
Op zondag 25 januari 2004 23:39 schreef SunChaser het volgende:
Morgenavond tussen 20.00 en 21.00 uur horen jullie de recontructie. We praten na met Tara in de studio en we vragen Yvonne via Skype om een reactie. In GC komt meteen na de reportage de complete tekst in een apart topic en dan kunnen jullie daar verder oeuwehoeren en filosoferen.Mijn column gaat over pesten.
quote:Kijk, zo mag ik het horen
Op zondag 25 januari 2004 23:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, we blijven er voor thuis
quote:Digger kan toch gewoon posten op Fok?
quote:Ik heb op die meeting echt niet opgelet.
quote:Interessant?
Op maandag 26 januari 2004 01:13 schreef Nolius het volgende:
Ik snap niet waar iedereen het over heeft. Het is een raar verhaal van iets waar ik ook niet bij was. Maar toch is het interessant om te horen.Iedereen mag er zijn mening over hebben. Ik zou zeggen: luister gewoon, en oordeel dan...
quote:Anders wordt er ook niet zo moeilijk gedaan om oude koeien uit de sloot te halen. Bovendien, is dit nog steeds geen gesloten dosier voor sommigen en alleen daarom is een reconstructie leuk.
Op maandag 26 januari 2004 10:08 schreef yvonne het volgende:[..]
Interessant?
Iets dat al 3 jaar geleden is
Meer dan de helft van de FOK!kers was er toen nog nieteens
Of de luisteraars er op wachten, dat mogen ze zelf bepalen. En is het niet zo dat het juist leuk kan zijn voor de zogenoemde newby's iets te horen wat vroeger de gemoederen bezighield.
En het is te makkelijk te zeggen, tis oud en vergeten. Het is niet vergeten. En ik ga ook niet mee met dat Tara het moet laten rusten.
Luister vanavond nou maar gewoon naar de reportage, en trek dan de conclussies wie het slachtoffer was.
quote:Het is niet vergeten omdat o.a. JIJ het steeds omhoog haalt
Op maandag 26 januari 2004 10:15 schreef SunChaser het volgende:.
En het is te makkelijk te zeggen, tis oud en vergeten. Het is niet vergeten. En ik ga ook niet mee met dat Tara het moet laten rusten.
quote:Zoals al eerder gezegd Nolius, ik wacht vanavond af maar jullie moeten je verdomd goed realiseren wat je doet én vooral waarom !!
Op maandag 26 januari 2004 11:37 schreef Nolius het volgende:En ik vond het ook interessant om te horen.
quote:Ik neem zoals altijd de volle verantwoordelijkheid op mij. En ja, ik realiseer me wat ik doe en al helemaal waarom.
Op maandag 26 januari 2004 15:51 schreef just me het volgende:
maar jullie moeten je verdomd goed realiseren wat je doet én vooral waarom !!
quote:Hahahahahahahaha.
Op maandag 26 januari 2004 10:15 schreef SunChaser het volgende:
de reportage
quote:En wat is dat dan precies? Je stopt dan met fokradio?
Op maandag 26 januari 2004 15:54 schreef SunChaser het volgende:
Ik neem zoals altijd de volle verantwoordelijkheid op mij.
Misschien eindelijk iets beluisterenswaardigs! Slissende neukberen ( . ) en rellen over infantiele kinderlokkers zijn namelijk zo 485 V.C.!
quote:Dat is iets dat ik zeker niet zal doen.
Op maandag 26 januari 2004 16:03 schreef just me het volgende:
En wat is dat dan precies? Je stopt dan met fokradio?
quote:Die ontstaan er niet. Hooguit wat boze users ofzo, maar goed, dat zijn we wel gewend. En we zijn natuurlijk geen ziekenomroep.
Op maandag 26 januari 2004 16:15 schreef Nolius het volgende:Waarom zouden er problemen moeten ontstaan
quote:Ik snap de heisa niet. Het was een NEPuser, een kloon. Wat voor heisa valt daarover te maken? What's so unfair about it?
Op maandag 26 januari 2004 16:17 schreef SunChaser het volgende:[..]
Die ontstaan er niet. Hooguit wat boze users ofzo, maar goed, dat zijn we wel gewend. En we zijn natuurlijk geen ziekenomroep.
quote:het zou fair zijn om als bekend is van wie Lotte een kloon zou zijn dat die ook in de uitzending gevraagd zou worden.. alhoewel.. misschien was het Tara zelf wel
Op maandag 26 januari 2004 16:19 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik snap de heisa niet. Het was een NEPuser, een kloon. Wat voor heisa valt daarover te maken? What's so unfair about it?
quote:Precies. Vanavond zetten we alles op een rijtje en kan iedereen zijn eigen conclussies trekken. En imho zijn er wel slachtoffers gevallen maar niet aan de kant waar nu zo moeilijk wordt gedaan, dat komt allemaal aan bod vanavond.
Op maandag 26 januari 2004 16:19 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik snap de heisa niet. Het was een NEPuser, een kloon. Wat voor heisa valt daarover te maken? What's so unfair about it?
quote:Ja duh, alsof die persoon zich nog laat zien hier
Op maandag 26 januari 2004 16:22 schreef just me het volgende:[..]
het zou fair zijn om als bekend is van wie Lotte een kloon zou zijn dat die ook in de uitzending gevraagd zou worden.. alhoewel.. misschien was het Tara zelf wel
quote:Da's mooi, dan kun je niet vanavond maar nu al je eigen conclussies trekken. Misschien ben jij wel een van de slachtoffers en ben je blij met onze uitzending
Op maandag 26 januari 2004 16:33 schreef just me het volgende:Jottem!! laat ik nu nog op mijn pc oude logs hebben staan met Lotte en over Lotte..
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:36 schreef SunChaser het volgende:
Misschien ben jij wel een van de slachtoffers en ben je blij met onze uitzending
quote:Zou me niks verbazen als die nog vrolijk de zoekfunctie gebruikt (als die werkt) om zich erover te verbazen dat er nog steeds over gesproken wordt.
Op maandag 26 januari 2004 16:31 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ja duh, alsof die persoon zich nog laat zien hier
![]()
quote:Merel was er ook bij
quote:Weet ik, en Blauwe.
Op maandag 26 januari 2004 16:57 schreef just me het volgende:Merel was er ook bij
quote:Ik vind het wel interessant, hoor, juist omdat enkelen zo drammen dat het niet interessant is en iemand zich niet zou kunnen verdedigen
Op maandag 26 januari 2004 10:08 schreef yvonne het volgende:[..]
Interessant?
Iets dat al 3 jaar geleden is
Meer dan de helft van de FOK!kers was er toen nog nieteens
Ik heb er ooit iets van meegekregen maar snapte het niet helemaal..ik kreeg er een Tara gevoel bij..en dan bedoel ik zij van Singh Varma..maar ben benieuwd
quote:gisteren geregistreerd en dan al zo goed met de search kunnen werken
Op zondag 25 januari 2004 22:12 schreef Azucena het volgende:
quote:Maar je kunt het terugluisteren
Op maandag 26 januari 2004 18:24 schreef RichardQuest het volgende:
Jammer dat ik het niet kan horen
quote:Ms als je op Lot zoekt
Op maandag 26 januari 2004 18:26 schreef Mereltje het volgende:[..]
Maar je kunt het terugluisteren
Ik ben erg benieuwd naar die Lotte kan haar niet vinden in de search als gebruikersnaam
quote:Maar dan kan ik zelf niet interactief meedoen
Op maandag 26 januari 2004 18:26 schreef Mereltje het volgende:[..]
Maar je kunt het terugluisteren
quote:nee, maar die willen dus JUIST weten wie dat was!!!
Op zondag 25 januari 2004 23:28 schreef yvonne het volgende:[..]
*aansluit*
Niemand van de huidige users kent het nog, kennen de topics niet, waren er niet bij,
oké, ik wacht de uitzending af
quote:Volgens mij is het de bedoeling dat het stuk gewoon uitgeschreven op het forum komt te staan.
Op maandag 26 januari 2004 19:31 schreef Riann het volgende:
Kunnen we daarna het lotte stukje ergens downloaden
En wat voor luisteraars zijn dat dan? Hoe bedorven in je geest moet je zijn om deze crap vrijwillig te horen? Ga eens opzoek naar je eigen muziekstijl en doe daar moeite voor. De meesten luisteren alleen muziek wat zij aangeleverd krijgen via de radio.
Het eerste wat ik gedaan heb toen ik mijn auto kocht is de radio halen en op straat gegooid. Die lelijke antenne op het dak zit ook permanent ingeschoven. Heerlijk zo'n leven zonder radio.
quote:Ligt er natuurlijk maar net aan, in de nachtelijke uren wordt de beste radio gemaakt bijv. juist omdat er dan minder strak naar de playlists gekeken hoeft te worden.
Op maandag 26 januari 2004 19:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waarom moeten dj's altijd top 40 nummers laten horen? Worden die niet helemaal gestoord van die liedjes die ze elke dag 4x moeten draaien om luisteraars te trekken? Als radio-dj werken moet toch een van de kutste beroepen op aarde zijn.
quote:
En wat voor luisteraars zijn dat dan? Hoe bedorven in je geest moet je zijn om deze crap vrijwillig te horen? Ga eens opzoek naar je eigen muziekstijl en doe daar moeite voor. De meesten luisteren alleen muziek wat zij aangeleverd krijgen via de radio.
En met de juiste programma's krijg je juist een goed beeld van wat er aan muziek beschikbaar is. Een heel goed luisterbaar programma (project eigenlijk) is 3Voor12 van de VPRO.
quote:Ik zou niet zonder radio kunnen, zonder TV doe ik al meer dan een jaar en ik mis dat ding amper.
Het eerste wat ik gedaan heb toen ik mijn auto kocht is de radio halen en op straat gegooid. Die lelijke antenne op het dak zit ook permanent ingeschoven. Heerlijk zo'n leven zonder radio.
quote:Ik zit al ingetuned
Op maandag 26 januari 2004 19:50 schreef AirRaid het volgende:
nog niet bepaald druk, is iedereen nog effe snel pissen ofzo
quote:Ik denk het.
Op maandag 26 januari 2004 19:50 schreef AirRaid het volgende:
nog niet bepaald druk, is iedereen nog effe snel pissen ofzo
goeie binnenkomer
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:04 schreef Razzerr het volgende:
Sodeju, ben zo goed als doof
quote:Gelukkig wordt het geen eenzijdig getroll en laten ze ook de andere partij aan het woord!
Op maandag 26 januari 2004 20:00 schreef golfer het volgende:
* golfer klaarzit om de soap rondom Lotte weer te volgen.
quote:Rode boekje?
Op maandag 26 januari 2004 20:05 schreef miss_bleu het volgende:
zwarte boekje toch?
quote:Ah, gelukkig, dacht al dat het aan mij lag.
Op maandag 26 januari 2004 20:04 schreef DJ_Robbie het volgende:
1e nummer was best kutEn mics klinken erg kut
quote:Okay dan
Op maandag 26 januari 2004 20:07 schreef Nolius het volgende:[..]
Limiter stond niet aan....
Is nu verholpen
quote:Kunnen we de volgende keer weer luisteren...
Op maandag 26 januari 2004 20:07 schreef Nolius het volgende:
Limiter stond niet aan....Is nu verholpen
quote:geen last van
Op maandag 26 januari 2004 20:07 schreef infinium het volgende:
buffert weer lekker jongens
quote:Shht, niet door de muzak heenpraten
Op maandag 26 januari 2004 20:07 schreef SCH het volgende:
Hoe laat komt de soap rond Bluezz?
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:07 schreef Romek het volgende:[..]
Hey Nox Welkom
Maandag avond . Dan moet Fok! aan natuurlijk.!!
ff een bakkie koffie halen.
quote:538 Style Yeah
Op maandag 26 januari 2004 20:08 schreef Skwish het volgende:
Ik had het wel proffesioneler verwacht
quote:tenmisnte gene happyhardcore geneuzel
Op maandag 26 januari 2004 20:07 schreef Bartoli het volgende:muziek is
zo kan mijn grootje ook een liedje maken
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:08 schreef Xilantof het volgende:[..]
geen last van
quote:Download mp3Pro
Op maandag 26 januari 2004 20:08 schreef Mondo_Generator het volgende:
Wat ene matige kwaliteit MP3 zeg heej.
quote:net of ie dit dan wel kan
Op maandag 26 januari 2004 20:09 schreef AirRaid het volgende:[..]
tenmisnte gene happyhardcore geneuzel
zo kan mijn grootje ook een liedje maken
quote:kwestie van smaak he
Op maandag 26 januari 2004 20:10 schreef Bartoli het volgende:[..]
net of ie dit dan wel kan
is het tussen 8 en 9 ? anders moet ik het na luisteren
PS. kwil wel K3 horen vanvond hoor!
quote:Reken daar maar niet op. Zelfs 4x aanvragen helpt niet.
Op maandag 26 januari 2004 20:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zeg, komt mijn nummertje vandaag nog voorbij Nolius?.
doe gewoon wat nieuwe dingen ipv die ouwe shit
quote:Ja
Op maandag 26 januari 2004 20:11 schreef vosss het volgende:
jezus christus zeg, ik ben zeker weer de enige waarbij ie buffert als een debiel ofniet?!
quote:jep
jezus christus zeg, ik ben zeker weer de enige waarbij ie buffert als een debiel ofniet?!
quote:ik heb nog nergens last van...
quote:Denk het
quote:Nee hoor waarom zou ik
Op maandag 26 januari 2004 20:11 schreef shmoopy het volgende:
Volgens mij zitten er nu een paar mensen erg nerveus voor de radio.
quote:ik zit ook niet zenuwachtig hoor
Op maandag 26 januari 2004 20:12 schreef Harrie het volgende:[..]
Nee hoor waarom zou ik
quote:Andere stream proberen zou ik zeggen, ik heb nergens last van...
quote:Ruud de Wild
Op maandag 26 januari 2004 20:13 schreef Romek het volgende:
Giel Beelen een keertje op FokRadio........Geen slecht idee
quote:Proost, beeb.
Op maandag 26 januari 2004 20:12 schreef Harrie het volgende:[..]
Nee hoor waarom zou ik
quote:Ja die heb ik dus ook maar gebruikt. Klinkt een stuk relaxter zo
Op maandag 26 januari 2004 20:13 schreef vosss het volgende:
ik zit nu op die backupstream, die gaat wel goed
Het kán dus nog erger.
Ze zoeken de grens wel op
[Dit bericht is gewijzigd door Razzerr op 26-01-2004 20:15]
quote:Als het eenzijdig getroll wordt, lijkt het me toch wat minder.
Op maandag 26 januari 2004 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
* MUUS zit er klaar voor, idd.
quote:en het niveau daalt
Op maandag 26 januari 2004 20:14 schreef Razzerr het volgende:
oei, Rob de Nijs
quote:jompels
Op maandag 26 januari 2004 20:14 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Ja die heb ik dus ook maar gebruikt. Klinkt een stuk relaxter zo
quote:Ze zijnbest wel lief!
Op maandag 26 januari 2004 20:15 schreef Kozzmic het volgende:voor pberends & aaah!
quote:dit is netzo erg als gister in Ahoy gerard joling
Op maandag 26 januari 2004 20:14 schreef AirRaid het volgende:[..]
en het niveau daalt
quote:*stemt voor
Op maandag 26 januari 2004 20:15 schreef DigiJasper het volgende:
Ja! ik wil hans teeuwen met schapen neuken!
quote:En wat is er mis met oude muziek? En zo oud is dit niet eens
Op maandag 26 januari 2004 20:14 schreef Riekba het volgende:
Btje oude muziek hoor. Eerste keer dak luister. Verder wel strak opzich
[Dit bericht is gewijzigd door hp22 op 26-01-2004 20:16]
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:15 schreef Kozzmic het volgende:voor pberends & aaah!
quote:
Jaaaa? HALLO!?
quote:Grrrrrompels
Op maandag 26 januari 2004 20:14 schreef vosss het volgende:[..]
jompels
quote:rob de nijs leeft nog hoor
Op maandag 26 januari 2004 20:16 schreef Tiemie het volgende:
Leeft die eik nog?
quote:Helaas wel.
Op maandag 26 januari 2004 20:16 schreef Party_P het volgende:
neee niet op rob de nijs
quote:Je mag alles van hem weten, behalve zijn pin.
Leeft die eik nog?
quote:Dat wel, ja...
Op maandag 26 januari 2004 20:15 schreef Nimitz het volgende:
Dit is dus echt KUTMUZIEK
Maar toch lief...
quote:Ik kom bij je zitten.
Op maandag 26 januari 2004 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
* CartWOman zit er klaar voor, idd.
quote:Dat is Teeuwen helemaal niet
quote:Mja kan ik ergens een nummer uploaden. Zodat jullie em kunnen draaien? Of msn shit ofzo.
Op maandag 26 januari 2004 20:16 schreef Riekba het volgende:
Special D - Home alone hebben ze vast nie?
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:16 schreef vosss het volgende:[..]
Dat is Teeuwen helemaal niet
quote:het heeft wel een redelijk politiek tintje dit...
Op maandag 26 januari 2004 20:16 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Dat wel, ja...
Maar toch lief...
quote:Nee, omgehakt en opgestookt van de winter.
Leeft die eik nog?
quote:Zal wel kazaa zijn
Op maandag 26 januari 2004 20:16 schreef vosss het volgende:[..]
Dat is Teeuwen helemaal niet
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:16 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Grrrrrompels
quote:bedankt voor het noemen van reden 1 dat ik daar nooit kom.
Op maandag 26 januari 2004 20:18 schreef NoXxa het volgende:
in Antwerpen Heb je tich karaoke bars!
quote:Nee, knut heb gewoon even nodig om de vraag door te laten dringen
Op maandag 26 januari 2004 20:19 schreef Riekba het volgende:
Btje vertraging?
quote:Dat ben ik
Op maandag 26 januari 2004 20:19 schreef MUUS het volgende:
Dat kwijlerige, hijgende Knnnnnnnnuuuuuuuuuuuuuuuuut is leuk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |