quote:Ja maar dat kan juist niet
Op zondag 25 januari 2004 19:32 schreef dabadbass het volgende:
Moet je in het Bios instellen dat ie moet booten van cd
Niet kunnen booten van cd zie ik toch wel als een gebrek, hoe zou je anders Win XP moeten installeren? Want als jouw PC niet van cd kan booten dan kan-ie dat helemaal niet van LAN of USB-stick.
quote:Euh... opstarten met een Windows 98 bootdisk, de Windows XP CD in je drive stoppen en naar de map "i386" browsen en vervolgens WinNT.exe runnen om zo in de setup te komen bijvoorbeeld.
Op zondag 25 januari 2004 20:42 schreef Drommelsch85 het volgende:Niet kunnen booten van cd zie ik toch wel als een gebrek, hoe zou je anders Win XP moeten installeren?
quote:Erm, this program cannot be runned in MS-DOS modus?
Op zondag 25 januari 2004 20:44 schreef Tijn het volgende:[..]
Euh... opstarten met een Windows 98 bootdisk, de Windows XP CD in je drive stoppen en naar de map "i386" browsen en vervolgens WinNT.exe runnen om zo in de setup te komen bijvoorbeeld.
quote:Je moet eerst "smartdrv" laden , want anders duurt de installatie zo lang.
Op zondag 25 januari 2004 21:24 schreef Drommelsch85 het volgende:[..]
Erm, this program cannot be runned in MS-DOS modus?
quote:Laptop.....
Op zondag 25 januari 2004 20:42 schreef Drommelsch85 het volgende:
Een ander Pentium 1 mobo ergens vandaan zien te halen. Die dingen kosten geen ruk meer, ik heb ze ook overal gratis vandaan kunnen halenPlus een kans dat ze Super Socket 7 ondersteunen, dus een AMD-k6 500Mhz erin en je hebt ineens een enorme snelheidswinst
Niet kunnen booten van cd zie ik toch wel als een gebrek, hoe zou je anders Win XP moeten installeren? Want als jouw PC niet van cd kan booten dan kan-ie dat helemaal niet van LAN of USB-stick.
Kan idd ook niet van lan of usb, dat heeftie nie
quote:Dan heb je denk ik het verkeerde bestandje te pakken of je doet iets anders niet goed, want dit werkt absoluut. Smartdrv kun je eventueel nog laden zoals iemand al zei om het proces wat te versnellen, maar zonder doet 'ie het ook.
Op zondag 25 januari 2004 21:24 schreef Drommelsch85 het volgende:[..]
Erm, this program cannot be runned in MS-DOS modus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |