quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:44 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Maar, die rooie BMW die jij postte, is toch geen 98-er?
quote:Dat is een R1100RT of een R1150RT
Op zondag 25 januari 2004 21:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Is het zo 1?
quote:Voor een BMW toermotor (en Honda Pan en Goldwing) begint het pas bij 150.000 wat meer kilometers te worden... zoals ik al zei... dan zijn ze pas aan de beurt om een revisie uit te voeren... qua rest van de motor, als het allemaal goed bijgehouden wordt (dat wil zeggen af en toe wassen en beurtjes op tijd) kan zo'n motor 'makkelijk' 3 tot 4 ton rijden... vooral de beemers en de goldwings... (een K1200LT of een Goldwing koop ik pas als ik echt teveel geld heb en een jaar of 50 ben
Op zondag 25 januari 2004 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
wat is veel voor een tourmotor dan?
quote:mmm, iets in me zegt dat dat niet zo is
Op zondag 25 januari 2004 22:03 schreef Patrick281 het volgende:
BMW .. ik hou van dat merk.
ja ok, dan is 68.000 idd niet zoveel.
quote:Waarom staat in je onderschrift er geen reclame meer voor je VT..
Op zondag 25 januari 2004 22:09 schreef PatrickM het volgende:[..]
mmm, iets in me zegt dat dat niet zo is
En de enige echte motorclub ??
Ik kan mij 2 BMW motormeet's herinneren in een motorblad:
De eerste was een BMW-homomeet, en de tweede alleen voor huisartsen, tandartsen en chirurgen.
Niet dat ik hier iets mee wil zeggen, het is alleen een opmerking.
De volgende meet met BMW wil ik best even ruilen hoor als gebaar.
Laat die jongen toch..
Maar PatrickM. die opmerking van jou, dat ik niet ervaren zou zijn, is niet helemaal eerlijk. Want Patrick281 en ik hebben heel vaak dezelfde conclusies/mening. Dat zegt genoeg..
quote:Die gaat pas weg wanneer ik de beemer heb, dus dat is ff op een laag pitje gezet. Die zet ik waarschijnlijk weer een maand voordat ik de beemer krijg weer te koop (wil tenslotte wel die 3 tot 4 maandjes blijven crossen)
Op zondag 25 januari 2004 22:13 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Waarom staat in je onderschrift er geen reclame meer voor je VT..
quote:Ook ik wil wel eens provoceren
En de enige echte motorclub ??
quote:Beter om het lekker te laten rusten
Op zondag 25 januari 2004 22:15 schreef Rietvaerder het volgende:
En hij begint weer![]()
Laat die jongen toch..
Maar PatrickM. die opmerking van jou, dat ik niet ervaren zou zijn, is niet helemaal eerlijk. Want Patrick281 en ik hebben heel vaak dezelfde conclusies/mening. Dat zegt genoeg..
quote:over je onderschrift gesproken: waar is die url van de fokmotormeet? waar die 1e meet dus opstaat enzo?
Op zondag 25 januari 2004 22:13 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Waarom staat in je onderschrift er geen reclame meer voor je VT..
quote:Ik heb me homepage ff leeggehaald... aangezien het er ruk uitzag... dus ff de boel opgeschoond... haast als ik weer teveel vrije tijd heb probeer ik ff een betere website te maken... (hij staat hier nog wel op mijn hdd natuurlijk)
Op zondag 25 januari 2004 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
over je onderschrift gesproken: waar is die url van de fokmotormeet? waar die 1e meet dus opstaat enzo?
quote:Ok..
Op zondag 25 januari 2004 22:17 schreef PatrickM het volgende:[..]
Beter om het lekker te laten rusten
Anders blijven we bezig
![]()
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:13 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Waarom staat in je onderschrift er geen reclame meer voor je VT..
En de enige echte motorclub ??
Ik kan mij 2 BMW motormeet's herinneren in een motorblad:
De eerste was een BMW-homomeet, en de tweede alleen voor huisartsen, tandartsen en chirurgen.
Niet dat ik hier iets mee wil zeggen, het is alleen een opmerking.
De volgende meet met BMW wil ik best even ruilen hoor als gebaar.
quote:En dan te bedenken dat jullie 2 meets vooruitlopen..
Op zondag 25 januari 2004 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Ok..
Laten we dat maar doen, zal jammer zijn als er vriendschappen verloren gaan alleen door een type motor.. vind je niet?
quote:doe nou niet
Op zondag 25 januari 2004 22:22 schreef Makster het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:ja en rietvaerder loopt helemaal vooruit op de meets, hoeveel incl mini heb je nu al gehad?
Op zondag 25 januari 2004 22:23 schreef Patrick281 het volgende:[..]
En dan te bedenken dat jullie 2 meets vooruitlopen..
ff zwaar offtopic: kent 1 van jullie iemand die mij kan helpen hiermee?
quote:Uh.. ff denken.
Op zondag 25 januari 2004 22:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ja en rietvaerder loopt helemaal vooruit op de meets, hoeveel incl mini heb je nu al gehad?
ff zwaar offtopic: kent 1 van jullie iemand die mij kan helpen hiermee?
quote:Juist.
Op zondag 25 januari 2004 22:23 schreef Patrick281 het volgende:[..]
En dan te bedenken dat jullie 2 meets vooruitlopen..
quote:Ik ben wel handig met foto's in Photoshop dus kan en wil het wel proberen.
Op zondag 25 januari 2004 22:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff zwaar offtopic: kent 1 van jullie iemand die mij kan helpen hiermee?
quote:Jups... dat is 't niet waard nee
Op zondag 25 januari 2004 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Ok..
Laten we dat maar doen, zal jammer zijn als er vriendschappen verloren gaan alleen door een type motor.. vind je niet?
quote:ok, ik mail je morgen voor de details.
Op zondag 25 januari 2004 22:33 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik ben wel handig met foto's in Photoshop dus kan en wil het wel proberen.
Mijn mail staat in het profiel .. en voor nu weltrusten.
quote:Hoooooi
Op zondag 25 januari 2004 22:33 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik ben wel handig met foto's in Photoshop dus kan en wil het wel proberen.
Mijn mail staat in het profiel .. en voor nu weltrusten.
Slaapse allemaal !
quote:Niet zeuren, dat moet je straks ook als we VRO gaan doen
Op zondag 25 januari 2004 22:43 schreef Makster het volgende:
Deze jonguh gaat ook onder de veren, moet er morgen om 6.45 uitJe kan stellen dat ik dat VEEL te vroeg vind !!
Slaapse allemaal !
quote:Damn, dat was inderdaad helemaal vroeg ja
Op zondag 25 januari 2004 22:47 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Niet zeuren, dat moet je straks ook als we VRO gaan doen
quote:Ik rij dus al 32 jaar motor,ben begonnen op een Jawa 250,en ja ik ben in jullie ogen een ouwe lul.
Op zondag 25 januari 2004 19:32 schreef PatrickM het volgende:
Ik dacht hier een clubje te vinden waar elkaars motorkeuze werd gerespecteerd... maar kennelijk telt hier alleen sport en supersport...En hoe dan ook, die Yamaha FJR1300 blijft een toermotor...
Ketting heb ik hersteld in het verhaaltje, alhoewel ik primaire overbrenging nog steeds een beetje vaag vind, maar ja... BMW K1100LT heeft een dwarsgeplaatste 4 in lijn blok waardoor de krukas bijna direct op de cardan kan worden aangesloten... (primaire overbrenging door assen/tandwielen) net wat handiger en krijg je minder snel ellende mee dan ketting (maar dat is pas na een kilometertje of 100.000)En ervaren jongens? Waar...? De enige ervaren persoon die hier rond huppelt is Patrick281 (vandaar dat ik zijn mening vele malen zwaarder doe laten wegen dan die van jou..., jij komt zelf tenslotte ook pas net kijken
)
Maar ik vrees dat jullie mij op deze manier niet meer zien op een meet...
[Dit bericht is gewijzigd door jbedankt op 26-01-2004 03:10]
quote:
Op maandag 26 januari 2004 02:47 schreef jbedankt het volgende:[..]
Ik rij dus al 32 jaar motor,ben begonnen op een Jawa 250,en ja ik ben in jullie ogen een ouwe lul.
Ik rij nu een Goldwing 1500 met veel plezier (zo'n 20000 per jaar)maar wat ik op dit topic lees zijn er of mensen die hun rijbewijs nog moeten halen of het pas een paar jaar hebben.
Ook wordt er een beetje fnuikend gedaan over mensen die een chopper of een toermotor hebben.
Ik vind dat iedereen die motor rijdt geniet van de vrijheid die je fiets geeftof je nou 225 rijdt of 110.
Wat ik dus wil zeggen is dat je iedereen gewoon zijn eigen keuze moet laten maken.
That's the spirit of the true biker.
B.t.w.ik zwaai naar iedere motorrijder, toer ,sport of race.
btw, heb mijn A-rijbewijs ook pas net, maar ik heb nou eenmaal geen behoefte aan een sport/supersport en zo plat mogelijk door de bocht en knee-downen, wheelies, stoppies etc...
En ik heb ouders die me sponseren (lees geld voorschieten) zodat ik een BMW K1100LT kan kopen in mei
Laat mij dan maar lekker een jonge ouwe lul zijn
quote:tot nu wilde ik me er niet mee bemoeien, maar nu voel ik de drang om toch me zegje te zeggen:
Op maandag 26 januari 2004 02:47 schreef jbedankt het volgende:[..]
Ik rij dus al 32 jaar motor,ben begonnen op een Jawa 250,en ja ik ben in jullie ogen een ouwe lul.
Ik rij nu een Goldwing 1500 met veel plezier (zo'n 20000 per jaar)maar wat ik op dit topic lees zijn er of mensen die hun rijbewijs nog moeten halen of het pas een paar jaar hebben.
Ook wordt er een beetje fnuikend gedaan over mensen die een chopper of een toermotor hebben.
Ik vind dat iedereen die motor rijdt geniet van de vrijheid die je fiets geeftof je nou 225 rijdt of 110.
Wat ik dus wil zeggen is dat je iedereen gewoon zijn eigen keuze moet laten maken.
That's the spirit of the true biker.
B.t.w.ik zwaai naar iedere motorrijder, toer ,sport of race.
wat heeft het ermee te maken dat wij geen 32 jaar op een motor rijden? He-le-maal niets! Er wordt hier om een mening gevraagd; de keuze tussen een bandit en een bmw. Feit is dat bmw een ouwellullen imago heeft en dat is niet geheel onterecht gezien de gemiddelde bmw-rijder. Het is onzin dat dat niet gezegd mag worden!
Bij elke mening die er is gegeven wordt duidelijk vermeld: ' maarja, dat is mijn mening. Doe wat je wilt', oid!
'Iedereen zijn eigen keuze maken', alsof dat hier niet wordt toegelaten; er worden alleen adviezen gegeven. Dus houd je preek aub voor je, want je maakt van een mug een olifant.
Tot slot zwaai ik ook naar elke motorrijder, incl bmw-rijders
Ga het nu voor de 3e keer zeggen: Gewoon kopen die BMW, genieten en vooral niet naar ons luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |