abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 januari 2004 @ 13:26:25 #251
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_16623846
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 12:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Nou, nu eens vrolijker nieuws: mijn pak is eerder binnen en ik kan em vandaag ophalen !! Ik dus iets eerder naar huis van mijn werk en ga dus lekker mijn pak halen, kan ik dat geleende pak terugbrengen!!
MOOI !!!

Wat voor pak heb je eigenlijk aangeschaft?

Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_16624087
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:26 schreef Makster het volgende:

[..]

MOOI !!!

Wat voor pak heb je eigenlijk aangeschaft?

Een pak van Revit geen leer, nieuwe collectie. Als ik em heb post ik em wel ff vanavond!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 13:38:33 #253
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_16624241
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Een pak van Revit, nieuwe collectie. Als ik em heb post ik em wel ff vanavond!

Klint goed.

Welke kleuren? Of gewoon een neutrale kleur, want ja het moet natuurlijk wel bij je eventuele motor passen

Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_16624325
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:38 schreef Makster het volgende:

[..]

Klint goed.

Welke kleuren? Of gewoon een neutrale kleur, want ja het moet natuurlijk wel bij je eventuele motor passen

voornamelijk zwart met beige delen, op de armen en de borst reflecterende delen. Ik had em in een eerder topic al eens gepost . Boven en onderstuk kun je aan elkaar vast maken voor als het regent, is wel handig vond ik.
pi_16625782
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 12:44 schreef DerHanzl het volgende:
Leuk om te lezen dat hier ook fanatieke motorrijders op dit forum te treffen.
Zelf rij ik bijna 2 jaar motor en ben helemaal door mijn vader aan deze hobby gekomen. Hij rijdt al sinds zijn 18e motor en steutelt aan die dingen net zoveel als hij erop rijdt. Vandaar dat hij (sinds hij geld had) is overgestapt op BMW.... zelf rij ik nu ook een BMW F650 (student heh ) en ben er zeer entheausiast over!
Mijn vader heeft vele BMW's gehad... maar al die dingen blijven eindeloos rijden en rijden heerlijk... ook sportief. We gaan 2x per jaar op vakantie met (meerdere) motoren en een week of wat alleen maar rijden. Ik schrijf express geen touren, want ik reed destijds op een R45 (25 jaar oude luchtgekoelde boxer BMW met nog geen 40pk) en reed al die Duitsers met die dure motoren (tourders en racers) in de bochten kwijt... heerlijk!
Misschien trouwens ook nog leuk om te vermelden dat mijn vader al het onderhoud en knutselwerk aan de BMW, iets wat met sport en supersport motoren al een stuk moeilijker is. De vorige BMW van mijn vader (een R100RT, 25 jaar oud) had 350.000 gelopen toen we hem verkochten en het blok was nog nooit open geweest voor vervangen van lagers oid.
Zelf zou ik misschien later ook een supersport willen rijden, maar het geld heb ik er niet voor en daarbij het feit dat ik gewoon veel rij, de afschrijving van zo'n motor is wel zodanig hoog dat het niet leuk meer is.
Ik lees met genot mee... graag geen al te kritische feedback/commentaar op mijn post. Het zijn puur persoonlijke ervaringen. Ben het met je eens dat BMW een redelijke ouwelullen status heeft, maar toch met veel voordelen, die zeker voor een student opwegen tegen de voordelen.
Groeten!
350.000km?! Wow!!! En ik maar denken dat een kilometerstand van 20.000 al redelijk hoog begint te worden voor een motor
Wel gaaf verhaaltje
pi_16627379
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 14:30 schreef ploderus het volgende:

[..]

350.000km?! Wow!!! En ik maar denken dat een kilometerstand van 20.000 al redelijk hoog begint te worden voor een motor
Wel gaaf verhaaltje

Dat is idd wel erg veel! Over kwartiertje ga ik richting motorzaak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')