Maar gister dus eerste ruzie, was eigelijk maar een communicatie foutje. Maar toch ff flink gekankert op elkaar!(nouja, zij meer op mij want eerst snaptte ik haar echt niet). Daarna het elkaar vergeven en vergeten en elkaar van alles belooft...lekker naïve.
Na onze eerste ruzie, ook gelijk onze eerste verkleedpartij...achja, je moet dus wat.
Maargoed, ben helemaal blij...ruzie overleeft en helemaal top eigelijk WOEI
quote:je zou ook conclusies kunnen trekken
Op zondag 25 januari 2004 18:41 schreef petertje86 het volgende:
Das dus echt zwaar klote!
2,5 maand heb ik nu wat met haar....egt over de top verlieft![]()
Maar gister dus eerste ruzie, was eigelijk maar een communicatie foutje. Maar toch ff flink gekankert op elkaar!(nouja, zij meer op mij want eerst snaptte ik haar echt niet). Daarna het elkaar vergeven en vergeten en elkaar van alles belooft...lekker naïve.
Na onze eerste ruzie, ook gelijk onze eerste verkleedpartij...achja, je moet dus wat.
Maargoed, ben helemaal blij...ruzie overleeft en helemaal top eigelijk WOEI
quote:deze keer nog wel
Op zondag 25 januari 2004 18:41 schreef petertje86 het volgende:Maargoed, ben helemaal blij...ruzie overleeft en helemaal top eigelijk WOEI
quote:idd, wat is dat nou voor doms... ruzie
Op zondag 25 januari 2004 18:43 schreef Roellie80 het volgende:[..]
je zou ook conclusies kunnen trekken
ze past duidelijk niet bij je, jullie aura is ernstig verstoord
de beste oplossing is: uitmaken
quote:Onze aura was al verstoord en verstrooit...kan je nagaan hoe goed we bij elkaar passen......
Op zondag 25 januari 2004 18:43 schreef Roellie80 het volgende:[..]
je zou ook conclusies kunnen trekken
ze past duidelijk niet bij je, jullie aura is ernstig verstoord
de beste oplossing is: uitmaken
Maarja, als het maar niet te vaak gebeurt, dat gezeik.
[Dit bericht is gewijzigd door petertje86 op 25-01-2004 18:52]
quote:Dan zou ze me dumpen dag na haar verjaardag...lekker dan. Eerst cadeutje geven met valentijn en voor haar verjaardag en dan aan de kant worden gezet. Als je het niet erg vind, ga ik wel even langer door
Op zondag 25 januari 2004 18:53 schreef _BlOkKiE_ het volgende:
Ik geef je nog een maand
quote:
Op zondag 25 januari 2004 18:51 schreef lightgirl het volgende:
Het leukste is dat het nu begint
quote:Ik kreeg vorig jaar een dvd-speler voor mijn verjaardag van mijn vriend en binnen een week later was het uit. De dvd-speler wilde hij niet meer terug
Op zondag 25 januari 2004 18:55 schreef petertje86 het volgende:[..]
Dan zou ze me dumpen dag na haar verjaardag...lekker dan. Eerst cadeutje geven met valentijn en voor haar verjaardag en dan aan de kant worden gezet. Als je het niet erg vind, ga ik wel even langer door
quote:Nu duurt mijn relatie inmiddels ruim 4 jaar, maar wat moet ik me hierbij voorstellen?
Op zondag 25 januari 2004 18:41 schreef petertje86 het volgende:
(misschien een aardig postje voor in hvjjn deel veel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |