Vrijdag 20 februari in De Nix in Driebergen is de 2e voorronde. Dan speelt ook mijn band, BURN.
Wij spelen in de stijl van Deep Purple, Iron Maiden, AC/DC. Covers en eigen nummers.
Een aanrader, kom is kijken! Kijk ook is op onze website www.burn.revius.nl en op de site van sCool Contest www.scoolcontest.nl
ik ben op vakantie dan maar chill dat jullie naar o.a. ons kwam kijken afgelopen vrijdag. We hebben jammerlijk gefaald maar toch Ik hoop dat jullie doorgaan, jullie verdienen het! Reckless was echt de bomb trouwens ennuh suc6 dus
jij hebt me een doof oor bezorgt ongeveer. Tijdens de schoolband wedstrijd. Toen ging je zingen en de box waar ik voor stond stond 30 keer te hard met jou mic. En dat deed pijn...
Maar leuk dat je weer optreden hebt ik von jullie goed!
maar ik kom niet
quote:had je ergens anders moeten gaan staan
Op zondag 25 januari 2004 23:43 schreef drelletje het volgende:
Heee ik ken jou!!!jij hebt me een doof oor bezorgt ongeveer. Tijdens de schoolband wedstrijd. Toen ging je zingen en de box waar ik voor stond stond 30 keer te hard met jou mic. En dat deed pijn...
maar ik kom niet
quote:Tegen wie zei je dit eigenlijk?
Op zondag 25 januari 2004 23:43 schreef drelletje het volgende:
Heee ik ken jou!!!jij hebt me een doof oor bezorgt ongeveer. Tijdens de schoolband wedstrijd. Toen ging je zingen en de box waar ik voor stond stond 30 keer te hard met jou mic. En dat deed pijn...
maar ik kom niet
En Quad, jammer dat jullie niet door zijn gozers, volgende keer beter
Oefenen he, doen wij ook
Ik hoop dat het n btje goed wordt 20 febr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |