quote:er staat wel een datum op wanneer ie uitgegeven is, dan verwacht ik geen onbeperkte houdbaarheid.
Op zondag 25 januari 2004 15:39 schreef ChrisJX het volgende:
Als er geen datum op staat, zijn ze nog steeds geldig tenzij anders aangegeven of kenbaar gemaakt
ik zie net dat er juni 2004 op staat! (vergiste me) maar er staat niet bij "te gebruiken tot" maar dat zal dan wel de datum zijn waar ik hem voor moet gebruiken.. maar ik zal maar eens proberen iets te zoeken dan voor die tijd..
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 25-01-2004 15:43]
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 25-01-2004 15:45]
quote:Of buskaarten.
Op zondag 25 januari 2004 15:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
belachelijk dat ze zo'n ding beperkt houdbaar maken trowuens, tis net als met dat beltegoed, je betaalt er toch voor, ik vind dat zo'n ding gewoon tot in het oneindige houdbaar zou moeten zijn. Nu verplicht je mensen om binnen een jaar dat ding te besteden, ik vind dat niet echt redelijk.
quote:dan word je dus wel voor het blok gezet wat te kopen, als er nou geen leuke cd's zijn? het kan zijn dat je over 3 jaar pas weer wat wilt kopen.
Op zondag 25 januari 2004 15:47 schreef Rexon het volgende:
geloof mij bij de FRS zijn ze niet zo moeilijk
ook al ben je te laat met uitgeven ze blijven ze aannemen anders even het hoofdkantoor bellen in capelle a/d ijssel
het is namelijk een stuk service wat de FRS verleend.
vraag me niet hoe ik dit weet maar neem het gewoon van mij aan.
ohja je moet natuurlijk geen jaren te laat wezen.
quote:als je geen enkele leuke cd kan vinden hou je gewoon niet van muziek.
Op zondag 25 januari 2004 15:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
dan word je dus wel voor het blok gezet wat te kopen, als er nou geen leuke cd's zijn? het kan zijn dat je over 3 jaar pas weer wat wilt kopen.
quote:ik heb nog een strippenkaart (15 strippen , F9,80) die zijn toch ook gewoon nog geldig?? (tis even geleden dat ik met de bus ben geweest, maar volgens mij kan ik die gewoon nog gebruiken hoor! zou wel raar zijn als dat niet zo was, je hebt er toch voor betaald immers!!
Op zondag 25 januari 2004 15:48 schreef Dr.Stupid het volgende:[..]
Of buskaarten.
quote:Tis wel de FRS he
Op zondag 25 januari 2004 15:50 schreef Tokus het volgende:
als je geen enkele leuke cd kan vinden hou je gewoon niet van muziek.
quote:Ik hou wel van muziek, maar ik koop alleen platen als ik echt iets wil hebben! en dat is niet zo heel vaak.
Op zondag 25 januari 2004 15:50 schreef Tokus het volgende:[..]
als je geen enkele leuke cd kan vinden hou je gewoon niet van muziek.
quote:ook daar zijn genoeg goeie cds te vinden (al kosten ze er wel meer dan bij andere zaken)
Op zondag 25 januari 2004 15:50 schreef thaleia het volgende:[..]
Tis wel de FRS he
quote:Die is niet meer geldig. Een stippenkaart is geldig tot 1 jaar na de prijsverhoging. Die kaart van jou heb je sowieso voor 1-1-2002 gekocht (want anders had er wel een prijs in euro's op gestaan) en is dus niet meer geldig.
Op zondag 25 januari 2004 15:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ik heb nog een strippenkaart (15 strippen , F9,80) die zijn toch ook gewoon nog geldig?? (tis even geleden dat ik met de bus ben geweest, maar volgens mij kan ik die gewoon nog gebruiken hoor! zou wel raar zijn als dat niet zo was, je hebt er toch voor betaald immers!!
quote:Je weet toch altijd wel een onzin draai aan je topic te geven BHFH
Op zondag 25 januari 2004 15:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:dan word je dus wel voor het blok gezet wat te kopen, als er nou geen leuke cd's zijn? het kan zijn dat je over 3 jaar pas weer wat wilt kopen.
En dan straks weer miepen dat mensen niet serieus reageren in jouw topics....
quote:och, van dit topic maak ik geen heet hangijzer, ik had je toch slimmer ingeschat. Het was alleen maar iets wat ik me afvroeg, ik zie niet in dat ik dat niet zou moeen posten...
Op zondag 25 januari 2004 15:57 schreef calvobbes het volgende:[..]
Je weet toch altijd wel een onzin draai aan je topic te geven BHFH
En dan straks weer miepen dat mensen niet serieus reageren in jouw topics....
quote:stel je voor dat die dingen altijd geldig zouden blijven. Dan kan je wel ff een zooi strippenkaarten op gaan kopen en ze ff een paar jaar bewaren... scheelt toch weer wat prijsverhogingen. Logisch dus dat ze maar beperkt geldig zijn.
Op zondag 25 januari 2004 15:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ik heb nog een strippenkaart (15 strippen , F9,80) die zijn toch ook gewoon nog geldig?? (tis even geleden dat ik met de bus ben geweest, maar volgens mij kan ik die gewoon nog gebruiken hoor! zou wel raar zijn als dat niet zo was, je hebt er toch voor betaald immers!!
En om ff ontopic te gaan, naar mijn id zijn die dingen ook onbeperkt geldig. staat iig niet duidelijk op de bon dus moet er altijd wat te regelen zijn.
quote:Achja als je gaat doen alsof er maar eens in de drie jaar een leuk cd tje uitkomt en de winkels zich maar aan jou aan moeten passen, dan neem ik jou niet echt serieus.
Op zondag 25 januari 2004 16:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Het was alleen maar iets wat ik me afvroeg, ik zie niet in dat ik dat niet zou moeen posten...
Maar dat doe ik toch al bijna niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |