In Houten rijden agenten rond op fietsen met een lasergun.
Wanneer iemand harder rijdt dan 30 km per uur worden zij door deze agenten op de bon geslingerd.
Veel wegbeheerders volstaan tegenwoordig echter met het plaatsen van 30 km/u bebording op een weg waar in het verleden 50 mocht worden gereden. Zo werkt het natuurlijk niet...
quote:Try an catch me suckeeeeeeeeee....
Op donderdag 05 juli 2001 18:13 schreef Cosma-Shiva het volgende:
(RTL 18:00 nieuws)In Houten rijden agenten rond op fietsen met een lasergun.
Wanneer iemand harder rijdt dan 30 km per uur worden zij door deze agenten op de bon geslingerd.
Dat er in woonwijken veel te hard gereden wordt lijkt me nl ernstiger dan het te hard rijden op de snelwegen. Daar kan dat soms best, in woonwijken is het vrijwel altijd meteen gevaarlijk.
quote:Beam me up Scotty...!!!
In Houten rijden agenten rond op fietsen met een lasergun.
quote:Tenzij de laserguns voorzien zijn van het nodige vermogen.
Op donderdag 05 juli 2001 21:25 schreef speknek het volgende:[..]
Try an catch me suckeeeeeeeeee....
quote:Ach ja... ze moeten hun quota halen he. Het aantal boetes dit jaar is alweer gestegen he... ook niet raar met al die gekken op de weg.
Op vrijdag 06 juli 2001 14:53 schreef X-Ray het volgende:
Ja, het Nederlandse politieapparaat is dermate onderbemand dat het gevoel van veiligheid op straat dramatisch laag is en men stelt dat de politie te weinig mensen heeft om de criminaliteit aan te pakken.... maar met laserpistooltjes op een stoel zitten om mensen die 35 rijden te pakken, DAAR hebben ze mankracht genoeg voor
Wat een onzin zeg.
quote:
Op dinsdag 10 juli 2001 16:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Lasergun? Mr. Worf, fire Foton torpedo's!Wat een onzin zeg.
quote:
Op dinsdag 10 juli 2001 18:02 schreef Xhorder het volgende:[..]
Shit.. DS9, nu!
(Laser)Shields up!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |