En er zijn niet zo vaak redenen om feestjes te geven, dus grijp de kans wanneer die zich voor doet.
quote:Open er een topic voor
Op zondag 25 januari 2004 13:57 schreef V-Unit het volgende:
Best vaag eigenlijk![]()
Maar ik heb er echt geen zin in!!
quote:Is dat zo?
Op dinsdag 27 januari 2004 18:59 schreef tazmanian het volgende:[..]
Open er een topic voor
nog 3 dagen man en dan is het feest en ga je de volgende dag naar de meet in Utrecht
quote:als je nou NU gaat slapen heb je dr ook geen last van
Op donderdag 29 januari 2004 22:52 schreef V-Unit het volgende:
Nog 1 uur en 8 minuten![]()
quote:Kan ik niet...
Op donderdag 29 januari 2004 22:53 schreef Longlegg het volgende:[..]
als je nou NU gaat slapen heb je dr ook geen last van
Ben benieuwd naar me kadootjes!!
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:02 schreef nozem het volgende:
Hee, een verkapt "Ik heb geen vrienden en jullie moeten me dus zometeen allemaal feliciteren dan lijkt het alsof ik ze toch een beetje heb-topic"
Je krijgt mijn homoshirt wel
quote:Waarom zou je daar een reden voor moeten hebben?
Op zondag 25 januari 2004 17:58 schreef Aardwetenschapper het volgende:
En er zijn niet zo vaak redenen om feestjes te geven, dus grijp de kans wanneer die zich voor doet.
De ene keer moet je gewoon werken waarbij het totaal niet wil lukken, waardoor je een baaldag hebt. Je vrouw is sjaggie omdat ze wel vrij had genomen en zich nu verveelt. Ondertussen bellen er constant mensen die vragen of je een leuke dag hebt
De vorige keer was ook erg geslaagd. M'n moeder en een vriend van me zouden 's avonds langskomen. Wij waren bezig met een grote schoonmaak. Belt m'n pa op dat hij over een half uurtje langskomt. Die dag begon dus lekker relaxed met je rot haasten.
M'n zusje was mee gekomen en gooide op een gegeven moment een glas water over m'n laptop. Die deed het niet meer en m'n pa bleef hem maar aanzetten. Daarna moet je nog vrolijk je gasten gaan vermaken
M'n verjaardag is ongeveer twee keer goed gelukt en toen was het heel gezellig. Maar voor mij hoeft het niet meer zo, na de dertig wordt je toch niet zo vrolijk als er weer een jaar bij komt.
En nu ga ik kranten lopen!
You're the best!!!
En nu ga ik slapen!!
quote:Ja geurtje van me ma!
Op vrijdag 30 januari 2004 05:00 schreef Rosnesda het volgende:
Heb je al een kadootje gehad?
CK One
quote:ik ken het. Ik was ook jarig op de 21e, maar ik vond het vreselijk. Dat overdreven gedoe, en iedereen komt speciaal voor jou langs (zodat je niet naar je pc'tje kunt vluchten
Op zondag 25 januari 2004 13:57 schreef V-Unit het volgende:
Best vaag eigenlijk![]()
Maar ik heb er echt geen zin in!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |