Alleen graag serieuze reacties.
Wellicht komen zij er met hun twee wel uit.
Hoeft niemand te weten joh.
quote:Is niet de zus van mijn vrouw, maar de vrouw van mijn broer...ingewikklede tekst hè
Op zondag 25 januari 2004 13:58 schreef Avani het volgende:
Je bent beide getrouwd! Sorry hoor, maar je kan er toch wel duidelijk maken, dat het echt niet kan. Lekker matig voor je vrouw ook, dat haar zus achter jou aan zit. Maar goed, je moet dus goed duidelijk zijn dat je d'r echt niet moet, iets anders doen kan denk niet.
quote:Is een idee, maar komt altijd uit, joh. Volgens mij bega je ooit een keer een fout en dan is het te laat
Op zondag 25 januari 2004 13:59 schreef Najra het volgende:
Is er niet een mogelijkheid om het stiekem te doen. Ik bedoel als het nou een lekker ding is moet je toch een keertje in de week er samen tussen uit kunnen knijpen.Hoeft niemand te weten joh.
quote:Wat hij zei.
Op zondag 25 januari 2004 13:59 schreef Najra het volgende:
Is er niet een mogelijkheid om het stiekem te doen. Ik bedoel als het nou een lekker ding is moet je toch een keertje in de week er samen tussen uit kunnen knijpen.Hoeft niemand te weten joh.
quote:Ok maar een goed huwelijk had jij of je broer dan toch al niet, dus wat maakt het uit.
Op zondag 25 januari 2004 14:01 schreef kronenburg het volgende:[..]
Is een idee, maar komt altijd uit, joh. Volgens mij bega je ooit een keer een fout en dan is het te laat
quote:Ja wat diegene zegt.
Op zondag 25 januari 2004 14:04 schreef Easy_Stol het volgende:
Als je je broer ooit nog recht in de ogen aan wil kijken moet je het vooral niet doen. Als zij niet wil luisteren dan wil je broer dit misschien wel.
quote:Wel dubbelzinnig:
Op zondag 25 januari 2004 13:59 schreef kronenburg het volgende:[..]
Is niet de zus van mijn vrouw, maar de vrouw van mijn broer...ingewikklede tekst hè
Schoonbroer/schoonzus
Broer/zuster van iemands man of vrouw. Man/vrouw van iemands broer of zus.
quote:Sja, wetende dat ik nog niet getrouwd ben (laat staan een vriendin heb!), zou ik je niet echt van dienst kunnen zijn.
Op zondag 25 januari 2004 13:55 schreef kronenburg het volgende:
Hi,
mijn schoonzus wil een relatie met mij beginnen. We zijn beiden getrouwd, maar zij voelt zich erg tot mij aangetrokken. Ik heb best wel gevoelens voor haar, maar wil geen relatie. Wij schelen 14 jaar en zij "stalk" continue, praten help niet.
Iemand een suggestie voor mij hoe hier mee om te gaan?Alleen graag serieuze reacties.
Maar leg eens uit: "praten helpt niet..?"
Maar echt niet aan beginnen, dat geeft veel te veel zeik. Misschien haar 'trouw' eens oppervlakkig bij je broer aankaarten maar dat hangt van jullie relatie af. Het is wel wat riskant want voor je het weet ben jij degene die haar probeert te verleiden.
quote:Jezus, rot toch op man. Faker.
Op zondag 25 januari 2004 14:01 schreef kronenburg het volgende:[..]
Is een idee, maar komt altijd uit, joh. Volgens mij bega je ooit een keer een fout en dan is het te laat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |