quote:Oeh, wat een eigenzinnige blik! Die weet zeker heel goed wat hij wil?
Op donderdag 5 februari 2004 01:23 schreef beertje_ het volgende:[..]
Van harte gefeliciteerd en wat een snoepie
Angels Boefies
ChiaraMijn boefie:
[afbeelding]
Mooie foto's zitten er weer bij van iedereen, die van Melonovy vind ik ook erg gaaf, je hoort het haar zo zeggen ![]()
Knorretje ik vind jouw dochter zo'n apart koppie hebben, dat wordt vast een heel knap meisje later met haar mysterieuze blik, heb je al honkbalknuppels en waakhonden besteld?
Die foto van Wilyan is echt leuk!!! Het lijkt net alsof hij naar iemand zit te zwaaien die hevig terugzwaait, maar dat zal de computer wel niet doen ![]()
Wat een leuke meid, Anitra!
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Alicia!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze heeft grote pret in bad!!!
![]()
quote:Het is in elk geval fijn dat jullie een plek hebben waar je haar kan laten badderen, wat een plezier
Op donderdag 5 februari 2004 14:02 schreef Knorretje het volgende:[..]
ze geniet helemaal van ons wekelijks uitje die kant op om te badderen (al is ze de laatste keer zelf niet eens in bad geweest, veel te druk met spelen)
quote:douchen vind ze vreselijk en is helaas geen optie. Als het straks weer warmer is gaat ze lekker in de gootsteen (kan nu echt niet keuken is onverwarmd en mist zelfs een ruit) de douche is hier te smal voor het babybadje, in de woonkamer werd het op den duur echt te gek, watermassa etc etc. Ach en mama geniet flink mee want gaat ook lekker in bad daar
Op donderdag 5 februari 2004 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Het is in elk geval fijn dat jullie een plek hebben waar je haar kan laten badderen, wat een plezier
Vindt ze douchen ook zo leuk of is het dan gillen?
quote:Straalt ervan af he
Op donderdag 5 februari 2004 13:10 schreef Tan het volgende:[..]
Oeh, wat een eigenzinnige blik! Die weet zeker heel goed wat hij wil?
Maar Sven weet idd heel goed wat hij wil en ook wat hij NIET wil
Vraag niet waarom daar een winkelwagentje staat ![]()

quote:Bekende term
Op zondag 25 januari 2004 21:58 schreef Lois het volgende:
speelgoedontploffing
Zien er allemaal erg gezellig uit hoor, die foto's
quote:Waarom staat dat winkelwagentje daar?
Op vrijdag 6 februari 2004 08:25 schreef dice het volgende:Vraag niet waarom daar een winkelwagentje staat
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 08:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij staat dat winkelwagentje daar.... omdat Dice net als ik heeeel dichtbij een supermarkt woont, frisdrank en dergelijke voor een hele week tegelijk inslaat, alle boodschappen heeft opgeruimd, net als ik geen zin meer heeft om terug te wandelen met het ding, en dan blijft hij er een paar dagen staan, net zoals hier. Of zo
Binnenkort is Demi jarig, tijd om dan een retourtje te maken met dat winkelwagentje ... om het dan weer in de tuin te laten staan ![]()
quote:SSSHHHHT
Op vrijdag 6 februari 2004 08:50 schreef Rewimo het volgende:
Ohhhhhhhhhhhh, winkelwagenalert!
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 23:56 schreef beertje_ het volgende:[..]
en ook wat hij NIET wil
Leuk toch, zo'n kleintje met veel pit
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:03 schreef Belana het volgende:
is ie mooi of is ie mooi?
en ik zie de foto's van dice nu ook: leuk!
quote:ja, het verbaasd me hoe snel dat gaat!!!! Hij is een heerlijk menneke!!! En idd alweer bijna 2 weken oud....
Op vrijdag 6 februari 2004 11:14 schreef Tan het volgende:
Oh wat een lekkere bolle babytoet! Dat pasgeboren is er al weer af...
En Dice, dat zijn ook lieve foto's!!!
quote:Hij's erg mooi!
Op vrijdag 6 februari 2004 11:20 schreef Belana het volgende:[..]
ja, het verbaasd me hoe snel dat gaat!!!! Hij is een heerlijk menneke!!! En idd alweer bijna 2 weken oud....
En Dice, dat zijn ook lieve foto's!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |