abonnement Unibet Coolblue
pi_16562835
Hoe ga jij om met toenemende lichaamsomvang als je gestopt bent?

Ik ben wel dikker geworden, maar niet heel erg, dus ik hoefde gelukkig geen maatregelen te nemen (Grijs zal het wel niet met me eens zijn, pech).

123
  zondag 25 januari 2004 @ 10:59:38 #2
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_16563003
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  zondag 25 januari 2004 @ 10:59:44 #3
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_16563006
quote:
Op zondag 25 januari 2004 10:48 schreef K3 het volgende:
Hoe ga jij om met toenemende lichaamsomvang als je gestopt bent?

Ik ben wel dikker geworden, maar niet heel erg, dus ik hoefde gelukkig geen maatregelen te nemen (Grijs zal het wel niet met me eens zijn, pech).


ehm als ik al zou roken, en ik zou dan stoppen....
weenie, mss een dieetje als het echt te erg werd...
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
  Admin zondag 25 januari 2004 @ 11:03:43 #4
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_16563060
Je lichaam komt gewoon terug op het natuurlijke gewicht in plaats van het door roken kunstmatig laag gehouden gewicht.
Roken versnelt je stofwisseling, waardoor je eenvoudigweg minder voedingsstoffen binnen krijgt.
Beter een paar kilo erbij en gezond dan graatmager en ongezond.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_16563097
het aankomen is toch alleen maar als je in plaats van roken ook echt gaan snoepen en zo....

ik ben ook een keer voledig gestopt geweest en niks extra's bijgekomen. En rook ik niet elke dag eigenlijk maar net wanneer ik er zin in heb. En als ik daar helemaal mee stop mag ik hopen dat ik dan niet aankom.

pi_16563101
Gaan sporten!

Je krijgt sowieso meer energie, dus dat komt mooi uit.

pi_16563134
Ik ben wel aangekomen toen ik was gestopt, maar niet omdat ik meer ben gaan eten.
Meer energie klopt wel, en je gaat ook beter ruiken.
Ik was indertijd niet graatmager, maar echt gevuld nou ook weer niet, dat is na het stoppen wel gebeurd.
123
pi_16565612
geen idee... ben nog nooit gestopt
Ik kan wel vertellen dat je van vreetkicks ook aardig aankomt
  zondag 25 januari 2004 @ 16:29:25 #9
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16570144
Plak die nicotinepleister op je mond.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_16570904
quote:
Op zondag 25 januari 2004 16:29 schreef portier het volgende:
Plak die nicotinepleister op je mond.
pi_16595409
De gewichtstoename door je vertraagde stofwisseling is bijna niks.(volgens stivoro maximaal 300 gram) Het is toch echt dat je geneigd bent om meer te gaan eten als vervanging. Ik let daar gewoon heel erg op aangezien ik heel ijdel ben en geen grammetje wil aankomen.
pi_16600453
Toen ik stopte met roken was ik ruim 20 kilo zwaarder geworden, maar dat kwam ook omdat er een kindje in me groeide
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 26 januari 2004 @ 16:50:43 #13
19105 Noayla_
Love me tender
pi_16600658
Je komt wel degeljk aan van het stoppen met roken.

Ik ben nu ruim 3 weken gestopt, ben niet meer gaan eten (eerder minder), sport nog meer dan tevoren en ben toch al 4 kg. aangekomen.

Puur door het stoppen dus.

Gelukkig ben ik lang en was ik volgens velen iets te licht dus valt het niet op. Ik was een behoorlijk stevige roker dus dat zal wel een rol spelen.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_16603875
letterlijke tekst van Stivoro-webside:

"....Uw gewichtstoename wordt dus niet veroorzaakt door het stoppen met roken zelf en de daarmee gepaard gaande verandering in de spijsvertering. Die heeft hoogstens een paar honderd gram gewichtstoename tot gevolg. Het is voornamelijk een veranderd eetgedrag dat uw gewichtstoename veroorzaakt..."

Ik mag toch aannemen dat deze mensen zich baseren op gedegen wetenschappelijk onderzoek.

  maandag 26 januari 2004 @ 18:34:44 #15
19105 Noayla_
Love me tender
pi_16604039
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:29 schreef Rollins het volgende:
letterlijke tekst van Stivoro-webside:

"....Uw gewichtstoename wordt dus niet veroorzaakt door het stoppen met roken zelf en de daarmee gepaard gaande verandering in de spijsvertering. Die heeft hoogstens een paar honderd gram gewichtstoename tot gevolg. Het is voornamelijk een veranderd eetgedrag dat uw gewichtstoename veroorzaakt..."

Ik mag toch aannemen dat deze mensen zich baseren op gedegen wetenschappelijk onderzoek.


Ik ben het levende bewijs dat hun theorie gelul is.
Heb mijn calorie-inname n.l. scherp in de gaten gehouden sinds ik ben gestopt (voorzover ik dat al niet deed). En ben verder een paar uur in de week extra gaan sporten.

Of misschien ben ik wel een uitzondering ofzo

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_16604391
Ben al 9 maand gestopt met roken en geen gram aangekomen (of verloren). Je moet jezelf maar in controle houden.
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_16618162
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:34 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Ik ben het levende bewijs dat hun theorie gelul is.
Heb mijn calorie-inname n.l. scherp in de gaten gehouden sinds ik ben gestopt (voorzover ik dat al niet deed). En ben verder een paar uur in de week extra gaan sporten.

Of misschien ben ik wel een uitzondering ofzo


Waarschijnlijk ben je gewoon zwaarder geworden door toename in je spierweefsel door het vaker sporten, heb je je vetpercentage ook bijgehouden?
pi_16618203
Ik ben 15 kilo aangekomen en groei nog steeds. Ik blowde en rookte (11 jaar als een ketter) en ben met beide gestopt. Maar ik vreet nu gewoon veel meer en ik drink nu 2 of 3 biertjes per dag als compensatie.

Maar die 15 kilo is niet zo erg.. ik ben 1.83 lang en woog 55 kilo. Nu dus 70. Wat eigenlijk gewoon veel beter is voor mijn lengte. Ik zie er stukken beter uit, niet zo dun en zo en ik voel met 10 keer gezonder.

Maar ik mis het roken en het blowen verchrikkelijk, terwijl ik dat al 10 maanden niet meer doe. Oh ja ik kom ook nog steeds aan.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')