Een vriend van mij zat es op google te zoeken op zijn eigen naam.
Toen kwam hij uit bij http://profielen.homo.nl/.
Hij heeft daar dus schijnbaar een profiel met een nasty plaatje van 'hemzelf' erbij. Zijn naam en geboortedatum kloppen, evenals de woonplaats.
Het is dus duidelijk dat iemand hem probeerd te *** en hem hierop heeft geplaatst.
Hij baalt hier zelf echt super van, hij walgt er gewoon van.
Maar nu de vraag, wat doe je hieraan?
Ik heb al een mailtje gestuurd naar info@homo.nl, maar dan krijg ik een bericht terug van over quota. Dus dat schiet niet op.
Het kan toch niet zo zijn dat er gewoon een account wordt aangemaakt onder een andere naam? Dit is gewoon idioot!
quote:Nou mensen die er komen krijgen dan een totaal verkeerde indruk van je. En mailen kan dus helemaal niet.....
Op zondag 25 januari 2004 00:25 schreef pierce het volgende:
Maak je niet druk, gewoon negeren.
Wat kan jou dat nou schelen wat iemand van je denkt.
quote:gamma
Op zondag 25 januari 2004 00:25 schreef nikky het volgende:
misschien dat je de site zwlf ff een mailtje kunt sturen. netzoals je bij fok dat kan
quote:ow
Op zondag 25 januari 2004 00:30 schreef nikky het volgende:
via het forum kun je mailen... er staat contact us onder
quote:Waar komen? Op die homo.nl site?? Het lijkt mij dat de meesten personen die daar komen daar ook naar op zoek zijn, dus een verkeerde indruk zullen ze nooit krijgen, hooguit een van hetgeen wat in het profiel staat
Op zondag 25 januari 2004 00:26 schreef DaOverclocker het volgende:[..]
Nou mensen die er komen krijgen dan een totaal verkeerde indruk van je.
quote:dat mail adres is dus gewoon vol....
Op zondag 25 januari 2004 00:30 schreef nikky het volgende:
via het forum kun je mailen... er staat contact us onder
quote:dan zet je het toch op het forum en vraag je of hij verwijderd kan worden
Op zondag 25 januari 2004 00:34 schreef DaOverclocker het volgende:[..]
dat mail adres is dus gewoon vol....
En in de proflie staat wel een email adres, maar dies gewoon nep, tenminste niet nep, maar die is niet van hem.
quote:hmm das wel een goed idee.
Op zondag 25 januari 2004 00:35 schreef nikky het volgende:[..]
dan zet je het toch op het forum en vraag je of hij verwijderd kan worden
quote:volgens mij kom ik dan hier uit,
Op zondag 25 januari 2004 01:05 schreef chris1 het volgende:
Ach ff reversed dns lookupje op het ip van die site en isp bellen
Een vriend van mij zat es op google te zoeken op zijn eigen naam.
Toen kwam hij uit bij http://profielen.homo.nl/.[/quote]
ben jij je eigen vriend?
quote:Je brengt het alsog het over 'een vriend' gaat, maar jij bent wel degene die moet mailen???
Op zondag 25 januari 2004 00:23 schreef DaOverclocker het volgende:
Ik heb een probleem.Een vriend van mij zat es op google te zoeken op zijn eigen naam.
Toen kwam hij uit bij http://profielen.homo.nl/.
Hij heeft daar dus schijnbaar een profiel met een nasty plaatje van 'hemzelf' erbij. Zijn naam en geboortedatum kloppen, evenals de woonplaats.
Het is dus duidelijk dat iemand hem probeerd te *** en hem hierop heeft geplaatst.
Hij baalt hier zelf echt super van, hij walgt er gewoon van.
Maar nu de vraag, wat doe je hieraan?Ik heb al een mailtje gestuurd naar info@homo.nl, maar dan krijg ik een bericht terug van over quota. Dus dat schiet niet op.
Het kan toch niet zo zijn dat er gewoon een account wordt aangemaakt onder een andere naam? Dit is gewoon idioot!
Alsof dat fijn is...
Ik had toen ook een email naar de site gestuurd en toen hebben ze mijn e-mailadres weggehaald. Maar dat kon ook omdat ik dus ook vanaf dat emailadres schreef. Als jij nu een email stuurt dan zou dat ook weer niet van jou kunnen zijn, en iemand die jouw account eraf wil kicken.
En die vriend van mij heeft helemaal geen verstand van pc's daarom, doe ik dit maar voor hem.
Welja, als jullie denken dat het om mijzelf gaat, who give a shit, dat maakt toch nog nix uit :S
Maqar ik blijf nog ff proberen op dat forum......
quote:Hier hebben we niet zoveel last van fakers
Op woensdag 28 januari 2004 22:08 schreef raptorix het volgende:
Op gay.nl is het beter geregelt, daar dien je je te registreren via sms, de ideale manier om fakers weg te houden, zouden ze imo ook wel op fok mogen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |