quote:7 meier is toch niks, die gasten geven zeker al een meier per dag aan bruin uit.
Op zaterdag 24 januari 2004 23:55 schreef Karzeuler het volgende:
De laatste tijd wordt ik steeds vaker lastig gevallen door van die zeurende bedelaars in de trein. Je weet wel, van die klaplopers die niet tevreden zijn met hun 700 euro uitkering p/m en niet zo helder zijn om dan bij een uitzendburo binnen te stappen en daarom maar treinreizgers gaan lastig vallen. Vooral in de omgeving Rotterdam wemelt het van de bedelaars op de trein.
De enige 'bedelaars' die ik nog kan waarderen zijn Alex en Hugo. dat zijn twee junks die nog wat doen voor hun geld. Ze rammen wat op een aftands gitaartje en vragen dan aan de 'luisteraars' in de trein om de buma en sena rechten. Elke keer als ik ze weer tegenkom heeft Alex weer een accoordje erbij geleerd, en Hugo slenterd er mopperend achteraan.
Alex is altijd vrolijk, terwijl Hugo altijd chagerijnig is. Samen is het een heel grappig duo.
Maar op hun na, vind ik al die andere bedelaars maar lastig. Ze zeuren zo.Wat vinden jullie/
quote:Ze hadden gewoon nooit aan die drugs moeten gaan! En als ze er aan zijn, moeten ze er maar snel mee kappen.
Op vrijdag 6 februari 2004 18:39 schreef JohnDope het volgende:[..]
7 meier is toch niks, die gasten geven zeker al een meier per dag aan bruin uit.
Wees blij dat ze bedelen ipv dat ze een mes onder je strot douwen en je vervolgens helemaal leeg trekken.
quote:dat is zo simpel gezegd, mensen kunnen bijna niet stoppen met roken, laat staan als je aan de heroine zit. Stoppen betekent over het algemeen, vaarwel tegen je 'vrienden' zeggen, nieuwe vrienden zoeken als ex-junk-zijnde en dan nog eens stoppen met de drugs, dat is echt wel een hoge drempel.
Op zaterdag 7 februari 2004 01:39 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Ze hadden gewoon nooit aan die drugs moeten gaan! En als ze er aan zijn, moeten ze er maar snel mee kappen.
Maar van die smerige gasten die niks (willen) doen krijgen niks van mij.
Nu ik het andere kant van het verhaal hoor schaam ik me wel een beetje voor hoe ik me tegenover bedelaars opstel.
Ik heb 'm toen m'n lunchpaket gegeven, want hij had ook al een dag al niet gegeten.
quote:2 per week is nou niet overdonderend veel hoor
Op zaterdag 7 februari 2004 01:45 schreef Inspiration het volgende:
Het is zeker irritant. En komt ook steeds vaker voor volgens mij ja. Sinds januari opeens minstens 2 bedelaars per week tegen rond Rotterdam. Vooral als ze doorzeuren kan het flink irritant zijn.
quote:Dat is inderdaad erg slim...
Op zaterdag 14 februari 2004 23:54 schreef ChrisJX het volgende:
In Wenen is er een bekende gozer die ipv geld altijd om een slaapplaats vraagt. Heb gehoord dat het nogal effectief is. Meestal krijgtie wat geld zodat mensen van het gezeur af zijn, toch sociaal zijn geweest, maar geen vieze kerel in hun huis hebben. Ofzo...
quote:WOW. Alex en Hugo heersen! Leven ze nog ? Ik heb ze nog meegesleurd naar de Turkse Pizza tent tegenover Rdam CS
Op zaterdag 24 januari 2004 23:55 schreef Karzeuler het volgende:
De laatste tijd wordt ik steeds vaker lastig gevallen door van die zeurende bedelaars in de trein. Je weet wel, van die klaplopers die niet tevreden zijn met hun 700 euro uitkering p/m en niet zo helder zijn om dan bij een uitzendburo binnen te stappen en daarom maar treinreizgers gaan lastig vallen. Vooral in de omgeving Rotterdam wemelt het van de bedelaars op de trein.
De enige 'bedelaars' die ik nog kan waarderen zijn Alex en Hugo. dat zijn twee junks die nog wat doen voor hun geld. Ze rammen wat op een aftands gitaartje en vragen dan aan de 'luisteraars' in de trein om de buma en sena rechten. Elke keer als ik ze weer tegenkom heeft Alex weer een accoordje erbij geleerd, en Hugo slenterd er mopperend achteraan.
Alex is altijd vrolijk, terwijl Hugo altijd chagerijnig is. Samen is het een heel grappig duo.
Maar op hun na, vind ik al die andere bedelaars maar lastig. Ze zeuren zo.Wat vinden jullie/
steeds een verhaal van 5 minuten oid
gelukkig kan ik mijn walkman iets harder zetten
quote:Ja, ze verdienen een fanclub
Op zondag 15 februari 2004 11:40 schreef Riedel1 het volgende:[..]
WOW. Alex en Hugo heersen! Leven ze nog ? Ik heb ze nog meegesleurd naar de Turkse Pizza tent tegenover Rdam CS
wie wil er meedoen aan de Alex en Hugo fanclub?
quote:Ik geloof niet dat we jouw tekst verkeerd moeten gaan interpreteren
Op zaterdag 14 februari 2004 23:45 schreef Monidique het volgende:
Bedelaars in de trein, olé olé!
In de trein tussen Utrecht en Amsterdam heb ik er ook vaak last van. Meestal iemand die midden in de coupee een heel verhaal gaat houden over dat hij niet steelt en dat ook niet wil gaan doen dus of je daarom wat geld wil geven. Laatst begon hij weer, zat er iemand verderop in de coupee die kapte hem af: "Neeeeeee laat maar! Niet weer dat hele verhaal". Zegtie bedelaar: "He?" Die passagier weer: "Echt ik hoef het niet weer te horen!" Die bedelaar: "Okee dan niet". Liep die weg. Die passagier: "Ja sorry anders gaat hij weer dat hele verhaal houden en dat voor die paar stuivers.. bespaart hem weer wat moeite!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |