abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 januari 2004 @ 21:36:57 #1
45664 salvation
Punk's Not Dead!
pi_16554256
Ik kwam ergens een link tegen op internet naar http://www.ertan.nl. Daar staat onder andere dit op:
quote:
Murat, ik hou van je!
Je kon mijn broertje zijn. Wat jij deed is niet jouw schuld jongen, het is de schuld van deze verrotte maatschappij waarin wij helaas in leven. De geniepige streken van de zogenaamde tolerante Nederlanders ken ik als geen ander broeder. Ze halen je het bloed van onder je nagel vandaan en wel op een zeer achterbakse manier. Wie krijgt uiteindelijk toch de schuld, ja onze cultuur, die zou niet deugen, terwijl het hun cultuur is die tot op het bot verrot is.

Ook al zijn we hier geboren en getogen toch worden wij anders behandeld. Zo werd mijn steunbetuiging aan jou op twee discussiefora van de publieke omroep zonder pardon verwijderd. Als een Nederlander zijn mening geeft dan valt dat onder de vrijheid van meningsuiting, maar als een moslim dat doet dan wordt hij gecensureerd of hij krijgt de vraag voorgeschoteld waarom hij niet, als het hem hier toch niet bevalt, terugkeert naar zijn eigen land. Nederland is blijkbaar niet ons land.

Gekleineerd, onderdrukt en geestelijk mishandeld worden, jij bent niet de enige Murat. Jij zag geen andere uitweg voor jouw opgekropte haatgevoelens dan een kogel door het hoofd van je leraar te jagen. Wat moet je anders wanneer deze maatschappij je geen andere uitweg biedt? Je laten kleineren, onderdrukken en geestelijk mishandelen? Iemand met een beetje eergevoel laat dat niet toe.

Geloof mij, er lopen een heleboel moslimjongeren rond zoals jij met enorme opgekropte haatgevoelens jegens alles wat ook maar met Nederlanders van doen heeft. Ik vrees dan ook dat het hier niet bij zal blijven. Sterker nog, het zal alleen maar verergeren, helemaal wanneer jongeren zoals jij zich pas veilig kunnen voelen in deze maatschappij met een wapen op zak.

Hou je sterk Murat en wend je tot Allah. Ik als Turkse moslimbroeder houd van je en vind je een ware held, want je kwam op voor jezelf.

Na wat zoeken op dit forum bleek dat hij hier ook wel eens komt maar dat ie al gebanned is. Wat vinden de mensen nou van zo'n site. Is dit gewoon aandachttrekkerij? Of zou hij dit ook nog menen? Dit is toch te ziek voor woorden
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 21:38:57 #2
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_16554297
Dit zijn de redenen voor een burgeroorlog! Dit komt er echt nog een keer van.

Toch denk ik echt dat hij het meent...

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathan23 op 24-01-2004 21:41]

The Sun shall be turned into Darkness and the Moon into Blood before the great and terrible Day of thy Judgement come. Joel 2:31
pi_16554305
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:38 schreef Leviathan23 het volgende:
Dit zijn redenen voor een burgeroorlog! Dit komt er echt nog een keer van.
Ik hoop het.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 21:41:13 #4
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_16554338
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:38 schreef Leviathan23 het volgende:
Dit zijn redenen voor een burgeroorlog! Dit komt er echt nog een keer van.
Mowhoa dat gaat ook weer voor. Liever al die frusti gastjes massaal in tuchtscholen enzo.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_16554339
Elke zondag, wanneer de christenen een rustdag hebben, een satirische kijk op de Nederlandse samenleving door een moslim.

Beetje rare satire. Tis eerder een disclaimer om maar alles te kunnen zeggen.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_16554350
quote:
Geloof mij, er lopen een heleboel moslimjongeren rond zoals jij met enorme opgekropte haatgevoelens jegens alles wat ook maar met Nederlanders van doen heeft

goh

Ik weet t niet, volgens mij menen ze t gewoon echt hoor. Dat is geen
aandachttrekkerij. Ik heb persoonlijk ook verschillende x'en problemen
met die lui gehad en allemaal vast en zeker wel mijn schuld zijn.

pi_16554353
Ik hoop dat die persoon een verschrikkelijke ziekte krijgt.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 21:42:11 #8
80234 TilburgPosse
Lord of the Board
pi_16554356
"Hou je sterk Murat en wend je tot Allah. Ik als Turkse moslimbroeder houd van je en vind je een ware held, want je kwam op voor jezelf."

Ongelofelijk. Wordt het geloof dan toch als middel gebruikt?
Zieke geesten. Dat zijn het.
Mag ik die gozer nou ook neerschieten omdat IK me nu onveilig voel? Want dat zegt ie, uiteindelijk.

YES, THIS IS A GUN. AND NO, I AM NOT HAPPY TO SEE YOU
pi_16554357
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:39 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik hoop het.

Ik ook, kunnen we eindelijk die xenofobe oproerkraaiers weer hun holen inschoppen en de driekleur gebruiken waar die werkelijk voor staat.
pi_16554367
Tis een voorbeeld-eeeeeeuwh.... minder autochtone jongere .

Hard bezig om de vooroordelen te bevestigen. Ontzettend jammer, van dat soort figuren krijg ik echt de kriebels. Het zijn de lui die het eerst goed verzieken voor hun "groep" binnen de maatschappij, om vervolgens het hartst te roepen dat "die vuile blanken maar smerige rascisten zijn"...

Brrrr.... waarom verneuk je het voor jezelf en je omgeving? Dat vraag ik me dan af.

pi_16554374
Die integratie is nog niet helemaal gelukt geloof ik. Zo te lezen.
pi_16554377
Overigens is die Ertan een nogal gefrustreerd figuur die alles behalve serieus te nemen is.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 21:43:33 #13
21920 Lief_Adje
Love is in the air
pi_16554388
Ik citeer een reactie waar ik me wel in kan vinden:
quote:
Buitengewoon knap stukje. Ik bewonder je vaardigheden met betrekking tot het compleet ombuigen en hardhandig verkrachten van de realiteit. Als je het zelf gelooft, is het nog knapper. Ik heb pure bewondering voor je geestelijke vermogen om vanuit een dergelijk paradigma te schrijven. Zulk een domheid komt zelden voor. Wellicht zal ik de mensheid een plezier doen als ik je bij deze aanraad een vork aan je hand vast te binden en deze op het lichtnet aan te sluiten.
een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
pi_16554393
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:42 schreef blieblie het volgende:

Hard bezig om de vooroordelen te bevestigen. Ontzettend jammer, van dat soort figuren krijg ik echt de kriebels. Het zijn de lui die het eerst goed verzieken voor hun "groep" binnen de maatschappij, om vervolgens het hartst te roepen dat "die vuile blanken maar smerige rascisten zijn"...

Brrrr.... waarom verneuk je het voor jezelf en je omgeving? Dat vraag ik me dan af.

Jij ziet die lui van Stormfront ook als "de" nederlander
pi_16554401
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:43 schreef Lief_Adje het volgende:
Ik citeer een reactie waar ik me wel in kan vinden:
[..]
amen
pi_16554405
Topic nr. zoveel .
-
pi_16554423
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Topic nr. zoveel .
nummer 3 minimaal
Free people own guns! Slaves do not!
pi_16554426
quote:
ErTaN
Het is een Breezah! .
pi_16554433
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:43 schreef gelly het volgende:

[..]

Jij ziet die lui van Stormfront ook als "de" nederlander

Ik zie de lui van stormfront als zieke lui die hier net zoals die mongool named "Ertan" niet thuis horen in het openbaar.

Maar wat wil je hier mee zeggen?

zaterdag 24 januari 2004 @ 21:46:05 #20
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_16554435
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Topic nr. zoveel .
Ja zo gefrustreerd zijn wij!! Wij maken er topics over terwijl andere nou ja we hebben het op het nieuws gezien....
The Sun shall be turned into Darkness and the Moon into Blood before the great and terrible Day of thy Judgement come. Joel 2:31
  zaterdag 24 januari 2004 @ 21:46:21 #21
45664 salvation
Punk's Not Dead!
pi_16554439
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:42 schreef blieblie het volgende:

agree!
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 21:46:58 #22
80615 greedkillingz
ik haat iedereen
pi_16554454
als ze het hier in nederland zo moeilijk hebben , dan rotten ze toch lekker op of zo
-- Toen pissen plassen werd , Is het GEZEIK begonnen --
-- Therapy has taught me______ that nothing is my fault --
-- Bleeding inside a bubble of pain --
pi_16554478
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:45 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ik zie de lui van stormfront als zieke lui die hier net zoals die mongool named "Ertan" niet thuis horen in het openbaar.

Maar wat wil je hier mee zeggen?

Nou, je had het over dat zo'n gast als Ertan "de hele groep" een slechte naam geeft. Toch zie je die lui van Stormfront wel als een aparte groepering, en niet als onderdeel van "jouw groep". Toch ?
  zaterdag 24 januari 2004 @ 21:49:30 #24
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_16554532
Ook over homo's is niet al te prettig bezig, wat een gek zeg
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_16554545
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:46 schreef Leviathan23 het volgende:

[..]

Ja zo gefrustreerd zijn wij!! Wij maken er topics over terwijl andere nou ja we hebben het op het nieuws gezien....

Ik bedoel over deze site, smartass. .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')