quote:Na wat zoeken op dit forum bleek dat hij hier ook wel eens komt maar dat ie al gebanned is. Wat vinden de mensen nou van zo'n site. Is dit gewoon aandachttrekkerij? Of zou hij dit ook nog menen? Dit is toch te ziek voor woorden
Murat, ik hou van je!
Je kon mijn broertje zijn. Wat jij deed is niet jouw schuld jongen, het is de schuld van deze verrotte maatschappij waarin wij helaas in leven. De geniepige streken van de zogenaamde tolerante Nederlanders ken ik als geen ander broeder. Ze halen je het bloed van onder je nagel vandaan en wel op een zeer achterbakse manier. Wie krijgt uiteindelijk toch de schuld, ja onze cultuur, die zou niet deugen, terwijl het hun cultuur is die tot op het bot verrot is.Ook al zijn we hier geboren en getogen toch worden wij anders behandeld. Zo werd mijn steunbetuiging aan jou op twee discussiefora van de publieke omroep zonder pardon verwijderd. Als een Nederlander zijn mening geeft dan valt dat onder de vrijheid van meningsuiting, maar als een moslim dat doet dan wordt hij gecensureerd of hij krijgt de vraag voorgeschoteld waarom hij niet, als het hem hier toch niet bevalt, terugkeert naar zijn eigen land. Nederland is blijkbaar niet ons land.
Gekleineerd, onderdrukt en geestelijk mishandeld worden, jij bent niet de enige Murat. Jij zag geen andere uitweg voor jouw opgekropte haatgevoelens dan een kogel door het hoofd van je leraar te jagen. Wat moet je anders wanneer deze maatschappij je geen andere uitweg biedt? Je laten kleineren, onderdrukken en geestelijk mishandelen? Iemand met een beetje eergevoel laat dat niet toe.
Geloof mij, er lopen een heleboel moslimjongeren rond zoals jij met enorme opgekropte haatgevoelens jegens alles wat ook maar met Nederlanders van doen heeft. Ik vrees dan ook dat het hier niet bij zal blijven. Sterker nog, het zal alleen maar verergeren, helemaal wanneer jongeren zoals jij zich pas veilig kunnen voelen in deze maatschappij met een wapen op zak.
Hou je sterk Murat en wend je tot Allah. Ik als Turkse moslimbroeder houd van je en vind je een ware held, want je kwam op voor jezelf.
Toch denk ik echt dat hij het meent...
[Dit bericht is gewijzigd door Leviathan23 op 24-01-2004 21:41]
quote:Ik hoop het.
Op zaterdag 24 januari 2004 21:38 schreef Leviathan23 het volgende:
Dit zijn redenen voor een burgeroorlog! Dit komt er echt nog een keer van.
quote:Mowhoa dat gaat ook weer voor. Liever al die frusti gastjes massaal in tuchtscholen enzo.
Op zaterdag 24 januari 2004 21:38 schreef Leviathan23 het volgende:
Dit zijn redenen voor een burgeroorlog! Dit komt er echt nog een keer van.
Beetje rare satire. Tis eerder een disclaimer om maar alles te kunnen zeggen.
quote:
Geloof mij, er lopen een heleboel moslimjongeren rond zoals jij met enorme opgekropte haatgevoelens jegens alles wat ook maar met Nederlanders van doen heeft
goh
Ik weet t niet, volgens mij menen ze t gewoon echt hoor. Dat is geen
aandachttrekkerij. Ik heb persoonlijk ook verschillende x'en problemen
met die lui gehad en allemaal vast en zeker wel mijn schuld zijn.
Ongelofelijk. Wordt het geloof dan toch als middel gebruikt?
Zieke geesten. Dat zijn het.
Mag ik die gozer nou ook neerschieten omdat IK me nu onveilig voel? Want dat zegt ie, uiteindelijk.
quote:Ik ook, kunnen we eindelijk die xenofobe oproerkraaiers weer hun holen inschoppen en de driekleur gebruiken waar die werkelijk voor staat.
Op zaterdag 24 januari 2004 21:39 schreef Conflict het volgende:[..]
Ik hoop het.
Hard bezig om de vooroordelen te bevestigen. Ontzettend jammer, van dat soort figuren krijg ik echt de kriebels. Het zijn de lui die het eerst goed verzieken voor hun "groep" binnen de maatschappij, om vervolgens het hartst te roepen dat "die vuile blanken maar smerige rascisten zijn"...
Brrrr.... waarom verneuk je het voor jezelf en je omgeving? Dat vraag ik me dan af.
quote:
Buitengewoon knap stukje. Ik bewonder je vaardigheden met betrekking tot het compleet ombuigen en hardhandig verkrachten van de realiteit. Als je het zelf gelooft, is het nog knapper. Ik heb pure bewondering voor je geestelijke vermogen om vanuit een dergelijk paradigma te schrijven. Zulk een domheid komt zelden voor. Wellicht zal ik de mensheid een plezier doen als ik je bij deze aanraad een vork aan je hand vast te binden en deze op het lichtnet aan te sluiten.
quote:Jij ziet die lui van Stormfront ook als "de" nederlander
Op zaterdag 24 januari 2004 21:42 schreef blieblie het volgende:
Tis een voorbeeld-eeeeeeuwh.... minder autochtone jongere.
Hard bezig om de vooroordelen te bevestigen. Ontzettend jammer, van dat soort figuren krijg ik echt de kriebels. Het zijn de lui die het eerst goed verzieken voor hun "groep" binnen de maatschappij, om vervolgens het hartst te roepen dat "die vuile blanken maar smerige rascisten zijn"...
Brrrr.... waarom verneuk je het voor jezelf en je omgeving? Dat vraag ik me dan af.
quote:amen
Op zaterdag 24 januari 2004 21:43 schreef Lief_Adje het volgende:
Ik citeer een reactie waar ik me wel in kan vinden:
[..]
quote:nummer 3 minimaal
Op zaterdag 24 januari 2004 21:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Topic nr. zoveel.
quote:Ik zie de lui van stormfront als zieke lui die hier net zoals die mongool named "Ertan" niet thuis horen in het openbaar.
Op zaterdag 24 januari 2004 21:43 schreef gelly het volgende:[..]
Jij ziet die lui van Stormfront ook als "de" nederlander
Maar wat wil je hier mee zeggen?
quote:Ja zo gefrustreerd zijn wij!! Wij maken er topics over terwijl andere nou ja we hebben het op het nieuws gezien....
Op zaterdag 24 januari 2004 21:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Topic nr. zoveel.
quote:agree!
Op zaterdag 24 januari 2004 21:42 schreef blieblie het volgende:
Tis een voorbeeld-eeeeeeuwh.... minder autochtone jongere.
quote:Nou, je had het over dat zo'n gast als Ertan "de hele groep" een slechte naam geeft. Toch zie je die lui van Stormfront wel als een aparte groepering, en niet als onderdeel van "jouw groep". Toch ?
Op zaterdag 24 januari 2004 21:45 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik zie de lui van stormfront als zieke lui die hier net zoals die mongool named "Ertan" niet thuis horen in het openbaar.
Maar wat wil je hier mee zeggen?
quote:Ik bedoel over deze site, smartass.
Op zaterdag 24 januari 2004 21:46 schreef Leviathan23 het volgende:[..]
Ja zo gefrustreerd zijn wij!! Wij maken er topics over terwijl andere nou ja we hebben het op het nieuws gezien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |