Sharon zit bij Krystle, Maickel, Marlies, Maud en Ron...
Frank zal denk ik echt te slecht blijken, Marlies te alto. Ik hoop echt dat Sharon wel door gaat...
JK vind ik echt een toffe gozer,
vorige week zei hij over zo'n nummer: Dat is echt een nummer van gevoel, en als je het met gevoel zingt, komt het altijd goed.
Nu zei hij: Ja ik heb me een beetje ingelezen en ik wist wat Robbie Williams wilde zeggen en ik heb het gewoon een beetje in mijn eigen woorden gezonden
echt geweldig die jongen!
Ik denk dat hij uit Workshop II samen met Nick en Robin doorgaat!
Drie is lastig met Alice, Boris, Elisaar, Fardoe, Irma en Tialda...
Irma is echt goed, Alice heeft veel fans, Boris gaat zeker door. Elisaar is mooi, Fardoe heeft een goede stem, Tialda heeft ook wel veel aanhang inmiddels, gok ik. Ik gok op Boris, Irma en Elisaar...of Alice. Hmmmm.
quote:jaaa waarom zitten alle leuke in ronde 3
Op zondag 25 januari 2004 11:55 schreef TAmaru het volgende:
Drie is lastig met Alice, Boris, Elisaar, Fardoe, Irma en Tialda...
Irma is echt goed, Alice heeft veel fans, Boris gaat zeker door. Elisaar is mooi, Fardoe heeft een goede stem, Tialda heeft ook wel veel aanhang inmiddels, gok ik. Ik gok op Boris, Irma en Elisaar...of Alice.
Tialda mag niet door van mij die is arrogant geworden.
quote:Helemaal mee eens
Op zondag 25 januari 2004 11:55 schreef TAmaru het volgende:
...
die paul mag oprotter, met zn vieze mat. hij zingt echt vals!
quote:Denk het niet, er zijn geloof ik maar 9 liveshows.
Op zondag 25 januari 2004 14:08 schreef TAmaru het volgende:
Of gaan er soms vier door per workshop? In Amerika en Engeland zaten er 12 mensen in de finale in de tweede editie!
quote:Ja daar ook, ze hadden het geloof ik zo gedaan dat er in de eerste twee shows twee afvielen ofzo?
Op zondag 25 januari 2004 14:14 schreef BVO het volgende:[..]
Denk het niet, er zijn geloof ik maar 9 liveshows.
Trouwens, marketing-wise zou het beter zijn dat de jury hun favorieten opstelt en dat ze de negen besten in workshop I stoppen, de negen daaronder in workshop II en de negen slechtsten in workshop drie. Dan spreken ze bijvoorbeeld af dat er van I 5 doorgaan, van II 3 en van II 1. Bij I moet je dan hard SMSen omdat daar de favorieten inzitten, en omdat die dan extra te maken krijgen met andere favorieten, bij III wordt er dan uiteindelijk ook nog hard voor de losers geSMSt, omdat er maar eentje doorgaat!
Edit: oh wacht het is ook weer niet eerlijk als er maar 5 van de negen besten door kunnen gaan
[Dit bericht is gewijzigd door TAmaru op 25-01-2004 14:19]
Ik vind het ook stom dat er in 3 zo veel goeie zitten, maar wat jullie nou precies zien in Boris (zo mooi vind ik hem niet zingen) en Elisaar (vreemd wijf)...
Ik ben trouwens helemaal fan van Fardoe! En Tialda mag ook door van mij, ik heb net op internet haar workshop van vorig jaar gekeken, was echt goed!
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:23 schreef Toeps het volgende:
Komen die workshops nou volgende week al? Of kwam er nou eerst nog zo'n gare ronde tussendoor?Ik vind het ook stom dat er in 3 zo veel goeie zitten, maar wat jullie nou precies zien in Boris (zo mooi vind ik hem niet zingen) en Elisaar (vreemd wijf)...
Ik ben trouwens helemaal fan van Fardoe! En Tialda mag ook door van mij, ik heb net op internet haar workshop van vorig jaar gekeken, was echt goed!
quote:Geen idee, maar wat ik wel kwijt wil: ik vond het vorig jaar erg donker en saai, dat vond ik jammer. Het leek wel een leeg hok daar. Ik begrijp dat het niet de bedoeling is dat er publiek bij is, maar dat is er in het theater ook niet echt dus...
Op maandag 26 januari 2004 12:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet eigenlijk iemand waar dit jaar de Workshops worden opgenomen?
Vorig jaar was het in Amsterdam, hoor dat het dit jaar in Rotterdam zou zijn????
Als ze niet door is (waar ik bang voor ben), kan ze dan alsnog die janksmoel van een Meike vervangen? Ik snap de keuze van de jury echt niet (alweer ja!) Wat doen Korstian (wtf!), Hedwig, Meike(!!), Robin (die jongen kan gewoon NIET zingen, en zo knap is ie nog ook weer niet), Martin (spreek net zo lekker Engels als Jamai en zong tijdens de solo-ronde gewoon vals!) in GODSnaam in de workshopronde?!?!?!
Mijn favorieten zijn Boris, Fardoe, Sharon en Daniel. De laatste zal wel niet winnen, want hij is veels te onopvallend. Jammer, hij heeft wel een goeie stem. Fardoe heeft naast een aparte stem een heel lief smoeltje en Boris is wat mij betreft Idol 2004. Ik begrijp dat Alice een favoriet is, maar ook haar vind ik niet zo bijzonder. Schorre stem die regelmatig tegen het valse aanzit.
[Dit bericht is gewijzigd door Day op 26-01-2004 13:26]
quote:Sorry, dubble
Op maandag 26 januari 2004 13:21 schreef Day het volgende:
Okay, ik heb net de workshopkandidaten bekeken, maar kan iemand me zeggen of het meisje met witte bloes en rode hoed (ronde A thousand miles) er door is? Ik kan die meiden allemaal niet uit elkaar houden, sorry.Als ze niet door is (waar ik bang voor ben), kan ze dan alsnog die janksmoel van een Meike vervangen? Ik snap de keuze van de jury echt niet (alweer ja!) Wat doen Korstian (wtf!), Hedwig, Meike(!!), Robin (die jongen kan gewoon NIET zingen, en zo knap is ie nog ook weer niet), Martin (spreek net zo lekker Engels als Jamai en zong tijdens de solo-ronde gewoon vals!) in GODSnaam in de workshopronde?!?!?!
Mijn favorieten zijn Boris, Fardoe, Sharon en Daniel. De laatste zal wel niet winnen, want hij is veels te onopvallend. Jammer, hij heeft wel een goeie stem. Fardoe heeft naast een aparte stem een heel lief smoeltje en Boris is wat mij betreft Idol 2004. Ik begrijp dat Alice een favoriet is, maar ook haar vind ik niet zo bijzonder. Schorre stem die regelmatig tegen het valse aanzit.
[Dit bericht is gewijzigd door Day op 26-01-2004 13:27]
quote:Ik denk dat je het over Irma hebt, en ja die is door, ze zit helaas in Workshop 3 bij Boris, Tialda, Alice en Fardoe.
Op maandag 26 januari 2004 13:21 schreef Day het volgende:
Okay, ik heb net de workshopkandidaten bekeken, maar kan iemand me zeggen of het meisje met witte bloes en rode hoed (ronde A thousand miles) er door is? Ik kan die meiden allemaal niet uit elkaar houden, sorry.Als ze niet door is (waar ik bang voor ben), kan ze dan alsnog die janksmoel van een Meike vervangen? Ik snap de keuze van de jury echt niet (alweer ja!) Wat doen Korstian (wtf!), Hedwig, Meike(!!), Robin (die jongen kan gewoon NIET zingen, en zo knap is ie nog ook weer niet), Martin (spreek net zo lekker Engels als Jamai en zong tijdens de solo-ronde gewoon vals!) in GODSnaam in de workshopronde?!?!?!
Mijn favorieten zijn Boris, Fardoe, Sharon en Daniel. De laatste zal wel niet winnen, want hij is veels te onopvallend. Jammer, hij heeft wel een goeie stem. Fardoe heeft naast een aparte stem een heel lief smoeltje en Boris is wat mij bedrijf Idol 2004. Ik begrijp dat Alice een favoriet is, maar ook haar vind ik niet zo bijzonder. Schorre stem wat regelmatig tegen het valse aanzit.
Kostian is echt , Hedwig, tsja, ziet er niet uit, Meike kan absoluut niet zingen (trut-face), Robin (wel goeie stem vind ik maar geen stembehéérsing), Martijn (droevig).
Alice is mooi maar haar vind ik ook niet zo goed helaas. Boris en Sharon zijn mijn favorieten bij resp. de mannen en vrouwen.
ik vond Boris helemaal niet goed zingen zaterdag....het viel me echt zwaar tegen....
quote:Het was inderdaad minder dat de vorige afleveringen. Ik denk dat het lied hem ook gewoon niet zo lag. Maar als je het algemeen bekijkt, is hij gewoon de beste van alle kandidaten
Op maandag 26 januari 2004 13:32 schreef Juweel het volgende:
Volgens mij krijg ik nu heel Fok over me heen, maarreik vond Boris helemaal niet goed zingen zaterdag....het viel me echt zwaar tegen....
Stemprocedure Workshops gewijzigd
'Idols': Publiek kiest winnaar wildcard
in aparte liveshow
Afgelopen zaterdag is duidelijk geworden welke 27 potentiële popidolen door mogen naar de workshops, de volgende ronde van het populaire RTL 4-programma 'Idols'. Hierin wordt vanaf zaterdag 31 januari drie weken lang gestreden om de tien felbegeerde plaatsen in de vierde en laatste ronde: de grote live-shows. Belangrijkste wijziging ten opzichte van de eerste editie van 'Idols', is de wijze waarop dit jaar de wildcard voor de finaleronde wordt weggeven. In de huidige reeks vindt er na afloop van de workshops een aparte wildcardshow plaats waarin het publiek, en niet zoals vorig jaar de jury, bepaalt welke kandidaat zich in de rebound mag vervoegen bij de negen reeds geplaatste finalisten. Na afloop van de wildcardshow, waaraan zes in eerste instantie afgevallen deelnemers meedoen, kunnen kijkers via sms en telefoon bepalen welke kandidaat de wildcard in de wacht sleept en zich daarmee alsnog plaatst voor finaleronde. De show wordt op zaterdag 21 februari live uitgezonden bij RTL 4.
Wat in de huidige reeks ook verandert, is de stemprocedure van de workshops. Zo kiest het Nederlandse kijkerspubliek per telefoon en sms wekelijks twee kandidaten die automatisch doorgaan naar de liveshows, terwijl de jury, ongeacht het stemresultaat, wekelijks één deelnemer aanwijst voor de finaleronde. Afgezien van deze drie deelnemers, plaatsen zich verder wekelijks twee kandidaten voor eerder genoemde wildcardshow. Dit zijn altijd de twee kandidaten die van degenen die niet direct door zijn naar de liveshows, de meeste stemmen van de kijkers hebben gekregen. Ook zal er vanaf de workshops wekelijks een notaris bij de shows aanwezig zijn.
Tijdens de workshopronde zingen de kandidaten een lied naar keuze en krijgen ze voorafgaande aan hun optredens workshops van een bekende Nederlandse artiest. In 'Idols, De Uitslag' zal nog dezelfde avond bekend worden gemaakt welke drie kandidaten direct doorgaan naar de liveshows, en welke twee deelnemers doorgaan naar de wildcardshow.
Uitzendingen:
Workshops: op zaterdag 31 januari, 7 februari en 14 februari 2004, tussen 21.00 uur en 22.00 uur bij RTL 4.
Idols, De Uitslag: tussen 23.00 uur tot 23.20 uur bij RTL 4.
Wildcardshow: op zaterdag 21 februari 2004, tussen 21.00 uur en 22.00 uur
bij RTL 4.
Idols, De Uitslag: tussen 23.00 uur tot 23.20 uur bij RTL 4.
quote:Vergis ik me, of gaf deze jongen zangles? Dan zou je je stem toch wel moeten beheersen en dat doet hij absoluut niet. Maar ik vind zijn stem zowiezo onder de maat. Wat mij betreft krijgt hij, net als Alice, veels te veel credit. Al moet ik dan wel toegeven dat ik dan nog liever naar Alice luister. Persoonlijk vind ik Ron dan veel beter zingen (ziet er ook beter uit), ook al hoort hij ook niet bij mijn favorieten.
Op maandag 26 januari 2004 13:25 schreef TAmaru het volgende:[..]
Ik denk dat je het over Irma hebt, en ja die is door, ze zit helaas in Workshop 3 bij Boris, Tialda, Alice en Fardoe.
Kostian is echt
, Hedwig, tsja, ziet er niet uit, Meike kan absoluut niet zingen (trut-face), Robin (wel goeie stem vind ik maar geen stembehéérsing) , Martijn (droevig).
Alice is mooi maar haar vind ik ook niet zo goed helaas. Boris en Sharon zijn mijn favorieten bij resp. de mannen en vrouwen.
quote:Dat kan ik nog niet beoordelen...
Op maandag 26 januari 2004 13:46 schreef TAmaru het volgende:
Wat vinden jullie van deze "lichting"? Beter of slechter dan de vorige??
Maar laat ik het zo zeggen: er zitten positieve verrassingen tussen .
quote:Mee eens.
Op maandag 26 januari 2004 13:32 schreef Juweel het volgende:
Volgens mij krijg ik nu heel Fok over me heen, maarreik vond Boris helemaal niet goed zingen zaterdag....het viel me echt zwaar tegen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |