quote:Dan is het goed
Op donderdag 12 februari 2004 16:04 schreef Twiggy het volgende:[..]
Egwel. Ik houd je op de hoogte van de ontwikkelingen.

Er moesten er eigenlijk 3 in, maar de industrial is ook nog niet genezen en dan mocht het niet van de piercer. Teveel wonden, dan geneest het te traag en heb ik kans ziek te worden ... helaas dus maar 1 piercing erbij, maar hij voelt wel fijn
quote:Jawel.. hier ben ik dan!
Op dinsdag 10 februari 2004 18:08 schreef DaCybrSrfr het volgende:
helemaal niemand?
Inky Tattoo & Piercing Studio Spike
Hagelstraat 4 038-4290266
Tattoo en Piercing Studio Gerrit
Rembrandtlaan 119 038-4545819
Tattooing & Piercing Psychedelic Ink
Steenstraat 24 038-4265625
Heb met alledrie de studio's ervaring maar voel mezelf toch het prettigst in de nieuwe studio van Spike en Inky..
quote:Ja hun nieuwe shop is erg mooi en qua adviezen geven zijn ze ook erg goed!
Op zondag 15 februari 2004 22:08 schreef Ils het volgende:
Spike is dus wel een fijne shop? ga ik daar ook maar eens een kijkje nemen( wilde eigenlijk in Assen gaan, maar ok)
quote:Hmmzz heb daar al 2 van.. en niet via USA maar gewoon via piercingwinkel in amsterdam
Op maandag 16 februari 2004 13:45 schreef NeoDweezil het volgende:
ik heb vandaag wat leuks binnengekregen uit de usa een piercing met een knocker (dus nog een ring op het balletje) hier een foto
quote:vast niet voor $1.90
Op maandag 16 februari 2004 13:51 schreef SebasC het volgende:[..]
Hmmzz heb daar al 2 van.. en niet via USA maar gewoon via piercingwinkel in amsterdam
en dit komt een dezer dagen ook nog
quote:Heheh neej okay
Op maandag 16 februari 2004 14:13 schreef NeoDweezil het volgende:[..]
vast niet voor $1.90
quote:allemaal?
Op maandag 16 februari 2004 14:13 schreef NeoDweezil het volgende:[..]
vast niet voor $1.90
quote:Hmm zit dat niet ontiegelijk irritant?
ik heb vandaag wat leuks binnengekregen uit de usa een piercing met een knocker (dus nog een ring op het balletje) hier een foto
quote:Waarom niet allebei heb ik ook gedaan kon niet kiezen :-P Binnenkort ga ik nog meer uitbreiden
Op maandag 16 februari 2004 18:51 schreef Minotarumon het volgende:
ik heb zelf een wenkbrauw piercing, sinds 30 december.....Alleen ik heb het gevoel dat ik er meer wil, miss een in mijn tong of lip
ben er nog niet uit
quote:Cewl
quote:Dat lijkt me toch meer liggen aan je gehele uitstraling dan alleen wat piercings.
Op maandag 16 februari 2004 22:45 schreef Ixnay het volgende:
Ja, ik twijfel er ook best over.Vinden jullie het niet een beetje asociaal/kamp-achtig uitzien?
quote:ehmmm ik krijg 20 van dit soort piercings toegezonden, verschillende lengtes maar zelfde schroefdraden dus makkelijk verwisselbaar, en als et bevalt dan koop ik meer want ik heb al mensen die ze willen kopen
Op maandag 16 februari 2004 18:17 schreef Riann het volgende:[..]
allemaal?
quote:ehmm et zit niet irritant ofzo maar ik heb et niet voor elkaar gekregen om ermee te eten je kan nie makkelijk kauwen, maar je gaat er wel meer me spelen als wanneer je er een balletje in hebt zitten.
Op maandag 16 februari 2004 22:19 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Hmm zit dat niet ontiegelijk irritant?
Maar ehh.. 1,90 voor een sierraad.. en de verzendkosten dan?
de verzendkosten waren voor deze piercing 1.99 duurder als de piercing maar nog steeds goedkoper als een piercing in nederland

oke duidelijk is anders
ennuh moet je meestal een afspraak maken????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |