Ik heb hem gisteren laten zetten bij Dare 2 Wear in Amsterdam, 50 euro. Maar ik heb hem 2 jaar geleden ook al laten zetten en toen was ik 40 euro kwijt... verschilt dus wel eensquote:Op zondag 16 mei 2004 17:19 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:28 schreef Scandalous het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met lippiercings? Ikwil namelijk weten of er altijd zo'n balletje aan vast zit, of of je ook gewoon een klein,simpel ringetje kunt nemen....
Ja, watquote:Op zondag 16 mei 2004 18:28 schreef Auticia het volgende:
[..].
Ik kan me er alleen maar bij aan sluiten. Het is niet zo maar het prikken van een gaatje. Helemaal bij de tong moet het goed gebeuren. Niet door aders e.d.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:20 schreef WaSTeiL het volgende:
Als je het toch over besparen op piercings hebt..
Wij komen zeer regelmatig bij een piercer uit Utrecht en die liet ons foto's zien van een jongen die een tongpiercing had laten zetten bij een piercer uit Amersfoort. Die bleek daar niet zo duur.
Na 3 dagen bleef zijn tong nog steeds bloeden en zat er een soort knobbel op.. Wilde ze hem bij de betreffende piercingsshop gewoon totaal niet helpen ook niet tussentijds. Dus is hij naar de zaak in Utrecht gestapt. Daar bleken ze hem ook niet te kunnen helpen, maar het was wel duidelijk dat hij totaal verkeerd gezet was. Ze hebben foto's van die gozer gemaakt en hem daarna doorverwezen naar de Eerste Hulp.
Aangekomen op de eerste hulp hebben ze m.b.v. een KNO-arts en een plastisch chirurg de boel hersteld, maar dat heeft heel wat moeite gekost.
Besparen op een piercing is dus geen verstandige keuze. Ik zit nu op opdracht in Gouda en daar zit zelfs een zaakje wat uitverkoop heeft met piercings..
Dat is dus wel het laatste waar ik heen ga.
De zaak waar wij komen betaal je 70 euro voor een tongpiercing, maar dan kan je langs komen wanneer je wilt of denkt dat je dat nodig hebt om een ander (korter of langer) staafje te halen of de grote van je balletje aan te passen, maar ook als je vragen hebt. Super service.. Dan maar iets meer, maar wel stukken beter!!
Wij zijn echt helemaal tevreden over 1 piercer en we weten ook precies wat we aan hem hebben. In deeltje 1 is zijn naam ook vaak positief naar voren gekomen.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:25 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik kan me er alleen maar bij aan sluiten. Het is niet zo maar het prikken van een gaatje. Helemaal bij de tong moet het goed gebeuren. Niet door aders e.d.
Ik zeg ook niet dat alleen de dure goed zijn, maar het is wel handig om voor elke piercing even grondig rond te kijken en adviezen in te winnen. Ook goedkope kunnen goed zijn, maar in de afgelopen die jaar is er wel veel wildgroei geweest aan piercingsshops en er zitten wel degelijk slechte zaken bij..quote:Op maandag 17 mei 2004 17:29 schreef glossy het volgende:
ik heb totaal geen klachten over mijn piercer (miss piercing te denhelder) waar ik me tongpiercing zo een 3 jaar geleden heb laten prikken ik betaalde toen 85 gulden dus dat viel wel mee en hij heeft het heel netjes gedaan vind ik ben er erg tevreden mee
Er bestaan retainers. Dit zijn plastic staafjes die gebruikt kunnen worden. Deze vallen dan niet zoveel op, maar je zal hem altijd wel iets zien..quote:Op maandag 17 mei 2004 17:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik zoek een goede manier om een lippiercing te verbergen.
Mijn moeder vind het verder prima dat ik er eentje neem, maar ze kijkt me nooit meer aan en zal altijd onpasselijk worden als ze naar me kijkt (ja en bedankt he mam) en ik vind het thuis wonen wel prima. Dus ik zou graag willen weten of en hoe dat (tot op welke hoogte?) kan?
Ik snap dat je na een jaar een piercing dragen hem wel een tijdje uit kan hebben, maar ja..
wat betekend het eigenlijk als je over piercen droomt? :\
Hmmja daar zat ik ookal aan te denken, maar dat leek me idd niet geheel onzichtbaar. Plus dat plastic me niet echt "gezond" lijkt tijdens de genezing.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:50 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Er bestaan retainers. Dit zijn plastic staafjes die gebruikt kunnen worden. Deze vallen dan niet zoveel op, maar je zal hem altijd wel iets zien..
Tijdens genezingsperiode zal je deze ook zeker niet mogen gebruiken ben ik bang. Dan zal je moeder helaas was onpasselijke momenten hebben...quote:Op maandag 17 mei 2004 17:56 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hmmja daar zat ik ookal aan te denken, maar dat leek me idd niet geheel onzichtbaar. Plus dat plastic me niet echt "gezond" lijkt tijdens de genezing.
Maar ik dacht; vraag het even, misschien zie ik iets over het hoofd![]()
Kan me niet zo heel veel schelen hoe mijn moeder zich voelt wat betreft die piercing, maar ik ben nogal van het bewaren van de lieve vredequote:Op maandag 17 mei 2004 17:58 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Tijdens genezingsperiode zal je deze ook zeker niet mogen gebruiken ben ik bang. Dan zal je moeder helaas was onpasselijke momenten hebben...![]()
Het is jammer dat de retainer van mijn vriendin kapot is anders had ik kunnen vragen of ze hem even in had kunnen doen, maar dat gaat dus niet.. ff zoeken en kijken wat we kunnen vinden.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:09 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Kan me niet zo heel veel schelen hoe mijn moeder zich voelt wat betreft die piercing, maar ik ben nogal van het bewaren van de lieve vrede![]()
En die retainers zijn echt butt-ugly om te zienHeb je ook foto's kunnen vinden van mensen die ze dragen?
Wat een vergelijkingquote:Op maandag 17 mei 2004 18:16 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Goed vorbeeld: heb jij ooit wel eens een mooi huidkleurig lingerie setje gezien? Ik niet, maar je ziet er niets van onder je kleding..
[afbeelding]
Ik heb voor de labret (lip) 60 euro betaald.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:26 schreef Nuek het volgende:
Prijzen verschillen inderdaad nog al eens per shop. Ik heb er geen moeite mee om 10 euro extra te betalen als ik weet dat het goed gebeurt.
cookiesquote:Op maandag 17 mei 2004 23:42 schreef Buttercup het volgende:
Ik heb voor de labret (lip) 60 euro betaald.
Maar na een maand ook terug voor controle en staafjes wissel zo vaak je wilt.
Ook krijg je een unicura zeepje erbij.
Een labret wordt vanwege de zachte huid binnenin van binnen uit gezet en mag dus wel door een vakkundig iemand gedaan worden. Het is door de als het ware verkeerdom pierce wijze moeilijk precies recht te zetten. Ik ken wel gevallen waar het de eerste keer voor 30 euro slecht was gedaan. Hij kwam voor scheef uit. Het staafje scheef en het balletje niet mooi in het midden. De verzorging was ook slecht uitgelegt. 2 maanden later heeft die persoon in een nette shop er voor 50 1 laten zetten. Dingen als piercings (tattoo's helemaal die zijn echt permanent) vind ik dat je best wat aan mag uitgeven. Je wilt wel kwaliteit en dat alles netjes steriel gebeurd etc.
Ik betaal liever ook meer als ik daardoor meer kwaliteit krijg. De eerste keer dat ik een labretpiercing nam (2 jaar geleden) liet ik het bij een kennis van een vriend doen, voor 40 euro. Hij is toen scheef gezet, en te laag waardoor mijn tandvlees kapot ging.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:42 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Ik heb voor de labret (lip) 60 euro betaald.
Maar na een maand ook terug voor controle en staafjes wissel zo vaak je wilt.
Ook krijg je een unicura zeepje erbij.
Een labret wordt vanwege de zachte huid binnenin van binnen uit gezet en mag dus wel door een vakkundig iemand gedaan worden. Het is door de als het ware verkeerdom pierce wijze moeilijk precies recht te zetten. Ik ken wel gevallen waar het de eerste keer voor 30 euro slecht was gedaan. Hij kwam voor scheef uit. Het staafje scheef en het balletje niet mooi in het midden. De verzorging was ook slecht uitgelegt. 2 maanden later heeft die persoon in een nette shop er voor 50 1 laten zetten. Dingen als piercings (tattoo's helemaal die zijn echt permanent) vind ik dat je best wat aan mag uitgeven. Je wilt wel kwaliteit en dat alles netjes steriel gebeurd etc.
Maar je stretched nu met een dikker ringetje en niet met het standaard stretchapparaatje?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:23 schreef MANI het volgende:
kent iemand dit....ik heb al een paar jaar mijn neus (tussen)schot gepierced, nooit problemen mee gehad, maar nu heb ik een pin in gedaan, best mooi, maar net wat groter (lees dikker) en zwaarder dan mijn vorige. Dat waren kleine ringetjes en dit is een staafje van 5 cm. Mijn neus wordt nu dus lichtelijk opgerekt, en ik heb er eigenlijk best veel last van. Rekken doet bij mij eigenlijk nooit veel pijn, heb een 12mm gaatje in mijn oor en heb op andere plekken ook gerekt. Wat te doen....volhouden wordt beter of uithalen en terug naar de ringetjes???
Nee doe ik inderdaad niet met de tusk (die past nl niet in mijn neus), maar ik denk dat het in dit geval duidelijk meer te maken heeft met het gewicht van de pin dan de dikte. Maar ik ga strax wel even bij mijn piercster langs, is ook een goede vriendin, en kent mijn meeste stretch uitspattingen wel.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:12 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Maar je stretched nu met een dikker ringetje en niet met het standaard stretchapparaatje?
I.g.v. twijfel even langs je piercer gaan.. kan je dat niet vanwege drukte ofzo dan zou ik even teruggaan naar het ringetje..
Pompom... Haiquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:35 schreef MANI het volgende:
[..]
Maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat hij er nog maar 5 dagen inzit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |