quote:Tja .. het lijkt er idd wel op dat die zottekoppen geen genoeg kunnen krijgen van "een bloemetjesgordijn" .....
Op zaterdag 24 januari 2004 20:56 schreef Avani het volgende:[..]
Is voor eerste carnaval wel best denk ik zo, is het de traditie om dagen achter elkaar door te gaan dan?
Kennelijk komt het omdat ik vanmezelf al geinig genoeg ben het hele jaar door !! .. Vandaar dat ik al die neppers waarschijnlijk niet begrijp.
Ineens kan het wel!
Nogmaals : snap jij dat?
quote:Nee, maar je hoeft het denk ook niet te snappen.Ik heb het eigenlijk ook al gezellig genoeg het hele jaar, maar gewoon voor 1 avond een carnavalfeestje lijkt me wel leuk
Op zaterdag 24 januari 2004 20:59 schreef Pearly het volgende:[..]
Tja .. het lijkt er idd wel op dat die zottekoppen geen genoeg kunnen krijgen van "een bloemetjesgordijn" .....
Ik snap het hele feest eigenlijk niet 'zo .... Je moet vasten en iedereen zuipt zich klem op "k heb 2 hele grote bloemkolen" ....
Snap jij dat dan????Kennelijk komt het omdat ik vanmezelf al geinig genoeg ben het hele jaar door !! .. Vandaar dat ik al die neppers waarschijnlijk niet begrijp.
Ineens kan het wel!
Nogmaals : snap jij dat?
En de sfeer is gewoon leuk (meestal dan..), je leert veel mensen (lees:vrouwen) kennen
quote:Hmm.. oke, nou ja, ben benieuwd
Op zaterdag 24 januari 2004 21:06 schreef Pearly het volgende:
Is waar!
Je moet een keer geproefd hebben
(daarna wil je nooit meer ) ...![]()
Zeker als vrouw zijnde valt het soms niet mee .....
quote:Nerd doet het hier goed. Dat was ik 3 jaar lang als verkleed. Vorig jaar ging een vriend van mij als "relaxte neger" Dikke afro op, helemaal bruin gesminkt, ik herkende hem niet!
Op zaterdag 24 januari 2004 21:07 schreef Lexie het volgende:
Ik wil wel eens als stoere rapneger gaan, met een panty op mijn hoofd. En nog een dagje als nerd
.
al is dat wel kut met zo'n hoepel om je heen de kroeg door (komt wel voor trouwens).
En zuipen op 'ik heb 2 bloemkolen' vind ik ook totaal geen sfeer hebben, oftwel kom maar naar limburg!
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 20:56 schreef Avani het volgende:[..]
Is voor eerste carnaval wel best denk ik zo, is het de traditie om dagen achter elkaar door te gaan dan?
quote:sorry hoor
Op zaterdag 24 januari 2004 22:52 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |