Gaan we weer.............................
quote:Dat lijkt me toch een probleem van die spanjaarden eigenlijk.
Op donderdag 05 juli 2001 14:13 schreef Jeromar het volgende:
PASPOORTPANIEK ONDER MAROKKANEN
Marokkanen zorgen voor grote chaos op het Amsterdamse stadhuis en de deelraadskantoren door massaal paspoorten en identificatiekaarten voor hun kinderen aan te vragen, aldus De Telegraaf.
De enorme toeloop leidde gisteren tot wachttijden van meer dan anderhalf uur op de afdelingen burgerzaken. Oorzaak van de drukte is de weigering van de Spaanse grenspolitie, die extra alert is op kindersmokkel, Marokkanen met kinderen die naar Nederland terugreizen door te laten.
Nederlandse paspoorten bevatten geen foto's van bijgeschreven kinderen, hierdoor is controle onmogelijk.
![]()
![]()
Gaan we weer.............................
Een beetje rare situatie is het wel.
quote:Ik wilde het net zeggen...
Op donderdag 05 juli 2001 14:13 schreef Jeromar het volgende:![]()
![]()
Gaan we weer..........................
V.
Ik zie dus het probleem niet. Ik stond vroeger ook bij mijn moeder in het paspoort.
quote:Ik weet niet uit welk hol jij komt, maar zelfs bij de grotere Marokkaanse gezinnen is de gemiddelde grootte geen 10 kinderen.
Op donderdag 05 juli 2001 14:19 schreef Noghri het volgende:
da's nou es rot voor die marokkanen, kost ze dit wel veel geld....gem 100 piek per kind, shit da's 1000 piek per gezin! mooi inkomen voor de staat..
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 14:19 schreef Noghri het volgende:
da's nou es rot voor die marokkanen, kost ze dit wel veel geld....gem 100 piek per kind, shit da's 1000 piek per gezin! mooi inkomen voor de staat..
quote:Blij dat je me eraan herindert waar ik ook al weer ben
Op donderdag 05 juli 2001 14:19 schreef MrBig het volgende:
Ow ja, dat het dan druk is op stadhuizen is dan helaas, maar jammer. Troost je. Op kantoor zitten is ook niet alles met dit weer
En ach het is een Spaanse regel blijkbaar, kunnen we hier verder weinig aan doen, behalve allemaal een eigen paspoort.
quote:Hoe krijg 'm weer terug daarin?
Op donderdag 05 juli 2001 14:21 schreef MrBig het volgende:[..]
Ik weet niet uit welk hol jij komt
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 14:23 schreef Mysterious_Mystery het volgende:
Ik zat vanochtend in de bus en daar zaten een paar Marrokanen in met hun paspoort in hun hand, en nu weet ik dus waarom want ik vond het al zo gek.
quote:Ja raar he ???? Marokkanen met een paspoort in hun hand
Ik zat vanochtend in de bus en daar zaten een paar Marrokanen in met hun paspoort in hun hand, en nu weet ik dus waarom want ik vond het al zo gek.
quote:Ow, mogen Nederlanders niet met hun paspoort in de hand in jouw bus zitten?
quote:ja hoor, van mij wel, als ze maar betalen..
Op donderdag 05 juli 2001 14:27 schreef MrBig het volgende:[..]
Ow, mogen Nederlanders niet met hun paspoort in de hand in jouw bus zitten?
quote:Trommel eens op je borst...
Op donderdag 05 juli 2001 14:26 schreef Jeromar het volgende:
Ja raar he ???? Marokkanen met een paspoort in hun hand![]()
![]()
quote:Okee, soms heb je je momenten..al zijn ze schaars
Op donderdag 05 juli 2001 14:29 schreef links234 het volgende:
't zijn in ieder geval geen illegalen.
quote:Van mij mogen ze best in "mijn" bus zitten met een paspoort in hun hand maar het viel zo op omdat ze dat normaal nooit zitten en nu ineens een stuk of 5.
Op donderdag 05 juli 2001 14:27 schreef MrBig het volgende:[..]
Ow, mogen Nederlanders niet met hun paspoort in de hand in jouw bus zitten?
quote:LOL
Op donderdag 05 juli 2001 14:26 schreef Jeromar het volgende:[..]
Ja raar he ???? Marokkanen met een paspoort in hun hand
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |