quote:Maar de R1150RT vergeet ik niet
Op zaterdag 24 januari 2004 22:20 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Oh en als je werkelijk iets van mij aanneemt:
BMW moet je vergeten.
ennuh... tnx 4 advise... mailtje is gestuurd naar die GPZ600r (om te kijken of ie er nog daadwerkelijk is... je weet maar nooit)
quote:R1150S dan toch..
Op zaterdag 24 januari 2004 22:26 schreef PatrickM het volgende:[..]
Maar de R1150RT vergeet ik niet
Maar waarschijnlijk zal het meer iets richting de Honda Pan of Yam FJR gaan in de toekomst(the need 4 a little bit of speed
)
ennuh... tnx 4 advise... mailtje is gestuurd naar die GPZ600r (om te kijken of ie er nog daadwerkelijk is... je weet maar nooit)
En ja, GPZ'tje is leuk hoor!
quote:Goede actie, laat maar weten als je daar eventueel gaat kijken.
Op zaterdag 24 januari 2004 22:26 schreef PatrickM het volgende:[..]
Maar de R1150RT vergeet ik niet
Maar waarschijnlijk zal het meer iets richting de Honda Pan of Yam FJR gaan in de toekomst(the need 4 a little bit of speed
)
Als je eenmaal wat meer ervaring hebt en nog steeds BMW neigingen vertoond dan moeten we hier even in vergadering of je dan toestemming voor deze enigzins toelaatbare BMW krijgt. (en anders een ban
)
![]()
Deze kan je zo in de winkel kopen op kenteken..
quote:Ik laat het je weten als ik ga kijken... ennuh... tja... BMW... ik vind een aantal modelen gewoon mooi (maar er zitten ook zeker spuuglelijke tussen zoals oa de KT1200LT
Op zaterdag 24 januari 2004 22:33 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Goede actie, laat maar weten als je daar eventueel gaat kijken.
Het is maar 10 kilometer hier vandaan, dus ik kan op verzoek meekijken.Als je eenmaal wat meer ervaring hebt en nog steeds BMW neigingen vertoond dan moeten we hier even in vergadering of je dan toestemming voor deze enigzins toelaatbare BMW krijgt. (en anders een ban
)
[afbeelding]
Deze kan je zo in de winkel kopen op kenteken..
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 22:41 schreef PatrickM het volgende:[..]
Trouwens, het was toch inderdaad die gozer van MF die ik zag rijden op zn R1
Was waarschijnlijk een voorrangskwestie geweest, hij reed zo'n 40km/h en klapte op de raamstijl van de auto met zijn borstbeen, nek breekt en auorta scheurt, einde verhaal.
Zeer typisch, want EXACT 20 jaar geleden overleed zijn vader ook aan een ongeval. k Ken mensen die met 230 onderuit gaan en gewoon weer opstaan...en dan zoiets.
Toch best eng, de motor (MV Agusta F4) had totaal geen schade.. alleen een spiegeltje krom geloof ik. Dat zoiets kan....
quote:Spiegeltjes was eraf
Op zaterdag 24 januari 2004 23:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog even over die 23 jarige jongen uit Dordrecht, die verongelukte..Was waarschijnlijk een voorrangskwestie geweest, hij reed zo'n 40km/h en klapte op de raamstijl van de auto met zijn borstbeen, nek breekt en auorta scheurt, einde verhaal.
Zeer typisch, want EXACT 20 jaar geleden overleed zijn vader ook aan een ongeval. k Ken mensen die met 230 onderuit gaan en gewoon weer opstaan...en dan zoiets.
Toch best eng, de motor (MV Agusta F4) had totaal geen schade.. alleen een spiegeltje krom geloof ik. Dat zoiets kan....
Maar idd een triest verhaal!
en dezelfde kennis is net als jullie vol lof over de RGV...
quote:ben trouwens benieuwd naar die prijs.
Op donderdag 22 januari 2004 22:44 schreef Gerako het volgende:
Iemand op zoek naar een RGV???
Deze staat bij ons in het dorp te koop.Dus niet meer in Emmeloord, dat is nog van de vorige advertentie, 2 jaar terug ongeveer.
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 25-01-2004 01:06]
quote:ja maar looks
Op zaterdag 24 januari 2004 20:39 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
OPM: 1.450,00 Kawasaki GPZ600R,net kleppen gesteld e.d.
patrick: 1 woord voor jou: YZF!!!!
bmw ![]()
slapen jullie al? of het antwoord is ja, of jullie zijn ergens anders. hoe dan ook, hier is niemand. ik ben ook weg, later!
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 25-01-2004 01:18]
quote:is dat je droommotor? over smaakt valt niet te twisten dat is maar weer duidelijk! mijn droommotor is hier denk ik wel bekend
Op zondag 25 januari 2004 09:41 schreef PatrickM het volgende:
Eerst ff sparen, Honda zien te verkopen, en dan een iets sportievere machine voor rond de 1500 euri op de kop zien te tikken. En dan door sparen voor mijn echte droommotor
quote:
Op zondag 25 januari 2004 09:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
is dat je droommotor?
alleen jammer dat ie pas begint bij de 16590 euro ![]()
en er dus voorlooooooooooooooooooooooooopig niet inzit
en wat gaan we doen vandaag? PRECIES
![]()
en nee leren komt vanavond wel
quote:oei, daar ben ik ook bang voor...dat gaat mij ook gebeuren.
Op zondag 25 januari 2004 09:55 schreef Makster het volgende:en nee leren komt vanavond wel
quote:Ach ja, het is gewoon TE goed weer op dit moment
Op zondag 25 januari 2004 10:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
oei, daar ben ik ook bang voor...dat gaat mij ook gebeuren.
Als die sjakie van een Rietvaerder nou is uit zijn nest komt zit ik misschien nog voor 12 uur op de motor
quote:want
Op zondag 25 januari 2004 10:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben wakker hoor![]()
Oe... wat krijg ik ineens medelijden met PatrickM als ik naar buiten kijk
quote:Dat had ik ook al gepost ..
Op zondag 25 januari 2004 01:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gave pics, rietvaerder!! thx again
helaas heb ik maar 1 beeldscherm. had je nog zin om erbij te zijn als ik naar nijkerk ga? een kennis hier zegt dat die FZRs niet als naked de fabriek uitgaan en dat dit waarschijnlijk een schademotor is.
quote:ja dat realiseerde ik me nadat ik het al had gepost, en toen hier niemand was dacht ik, het heeft geen nut tegen mezelf te praten hier. maar je zei ook dat dat niet zoveel hoeft uit te maken, ik ben erg benieuwd.
Op zondag 25 januari 2004 10:39 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Dat had ik ook al gepost ..
motormeet deeltje 10.
De anderen namen volgens mij aan dat je dat zelf (al) wel wist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |