Morgen even halen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:19 schreef ranja het volgende:
Ik heb 1 album van hem. AMG geeft 'm 1 ster
[..]
Zero Tolerance for Silence
Zal niet meevallen , er zijn niet echt veel winkels die hem op voorraad hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:04 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Morgen even halen.
Dat verschilt van cd tot cd. De ene is inderdaad wat nerveuzer, de andere heel rustig. Mara zoals met alle muziek moet je er van houden.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:10 schreef Foo_niks het volgende:
ADHD gitaar zonder masturbatie vindt ik eindeloos pielen op mm²
Geweldig knap qua techniek maar ik ben er te simpel voor.
Plato heeft hem vaak gewoon in de bakken staan!quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:11 schreef fripper het volgende:
[..]
Zal niet meevallen , er zijn niet echt veel winkels die hem op voorraad hebben.
I can see your house from here!quote:Op woensdag 8 september 2004 12:05 schreef buitenbeentje het volgende:
Dan zou je ook een keer John Scofield moeten luisteren. Die heeft onder andere een aantal keer met PM samengewerkt, maar heeft ook best wel leuke en zeer interessante dingen gedaan.
Ik heb hem nu ook, en ik vind hem zeker niet zo "onluisterbaar" als vaak beweerd wordt. Veel meer dan 1 ster waard !quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:19 schreef ranja het volgende:
Ik heb 1 album van hem. AMG geeft 'm 1 ster
[..]
Zero Tolerance for Silence
En ik ga toch wel! Heil marktplaatsquote:Op maandag 8 februari 2010 21:32 schreef Norrage het volgende:
Nou ok, terwijl ik refresh was het ineens uitverkocht...Dan houdt het opAch het was veel geld, maar ik denk dat ik het het wel waard had gevonden :
In a'dam is het uitverkocht ja, maar in eindhoven dus nog nietquote:Op maandag 8 februari 2010 21:11 schreef Norrage het volgende:
Ooeh, wat een inactief topic...Maar ik moet wel even gaan beslissen nu of ik donderdag 55 euro wil besteden aan zijn Orchestrion tour in het concertgebouw. Het album is echt errug goed dus zou graag willen. Iemand die me definitief kan overhalen?
En sowieso moet deze topic gebumpt, schandalig het gebrek aan jazz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |