abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16547808
Ik ben tamelijk sentimenteel in die dingen, zie zo'n ketting/armband/ring niet alleen maar als een stuk metaal. Die dingen hebben voor mij zeker een bepaalde 'gevoelswaarde'. Om die reden heb ik de sieraden (en ook kaarten e.d.) die ik van mijn exen heb gekregen altijd bewaard. In een doos die ik eigenlijk nooit meer opende, maar wegdoen wilde ik ook niet.

Nou vond ik bij het opruimen een schitterende ring terug die ik inmiddels alweer bijna zes jaar geleden van een ex heb gekregen. Heb hem nooit meer gedragen, want tja, het is de ring die onze liefde symboliseerde en blabla. En die liefde is er al jaren niet meer, heb ik ook echt allang afgesloten. Dus die ring niet meer gedragen ook. Maar nu kwam het in me op dat het eigenlijk doodzonde is dat dat ding in die doos zit. Hij is namelijk echt heel erg mooi! Als ik nuchter en praktisch denk is het niet meer dan logisch dat zo'n mooie ring gedragen wordt. Als ik sentimenteel denk vind ik het niet echt kunnen. Ik neig momenteel naar het praktische en nuchtere. Ik weet ook dat de betreffende ex het ook prima zou vinden als ik die ring draag, omdat ie nu eenmaal erg mooi is. Maar als ik hem dan omdoe, vind ik het toch ergens in mijn achterhoofd "niet kunnen". Is dat overdreven sentimenteel?

Wat hebben jullie gedaan met toch wel mooie & waardevolle sieraden die eigenlijk hoorden bij een vorige relatie? Toch maar in een la liggen? Weggegeven zodat een ander er plezier van heeft? Of gewoon zelf blijven dragen? Ben wel benieuwd of anderen daar heel nuchter in zijn of juist belachelijk emotioneel.

pi_16547840
ik kreeg zoiets nooit,.. daarom hebben we nu geen reletaie meer
pi_16547876
Nee, voor mij is dat dan meuk, en het beste plekje daarvoor is de vuilcontainer .
pi_16547888
symboliseerd die ring niet juist de mooie tijd die je hebt gehad met de ex-vriend?

juist daarom denk ik dat je hem wel zou moeten dragen

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  zaterdag 24 januari 2004 @ 17:16:01 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_16547916
Hm ik draag de ring, armband en horloge nog gewoon hoor, die ik van m'n ex heb gekregen. Waarom niet? Die dingen droeg ik al dagelijks en ik zie geen reden om dat ineens niet meer te doen eigenlijk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Moderator zaterdag 24 januari 2004 @ 17:18:48 #6
18653 crew  D.
pi_16547982
Dragen, nooit, vind ik niet kunnen
Maar weggooien doe ik ook niet
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 januari 2004 @ 17:19:34 #7
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_16548002
Ja, zou sommige dingen gewoon houden en als ze mooi zijn blijven dragen. Echter ken ik een meisje wat haar verlovingsring van haar vorige relatie (met naam erin gegraveerd) gewoon draagt terwijl ze inmiddels allang weer een andere vriend heeft. Dat vind ik dan wel wer te ver gaan.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 17:21:07 #8
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_16548058
nee dat verpand je om vervolgens van dat geld daarvan iets moois te kopen voor je huidige vriend/vriendin

duh

"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_16548161
Gaat u vooral door, leuk om te zien dat de meningen inderdaad nogal uiteenlopen.

Ik denk dat ik zelf zal doorslaan naar het praktische, waarom zou ik hem niet dragen, ik heb nu eenmaal geen andere mooie sieraden en daar voorlopig ook geen geld voor. Ik heb geen nieuwe vriend die er aanstoot aan zou kunnen nemen of mij van andere sieraden zou kunnen voorzien. Het zal er dus wel op uitdraaien dat ik het ding gewoon weer ga dragen. Maar ik vind het wel leuk om te lezen hoe verschillend men erover denkt. Zal vanavond ook in de kroeg eens de meningen peilen.

pi_16548223
Ik draag geen juwelen meer van ex-en.
Sommige heb ik weggeven, sommige liggen nog in juwelenkistje.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Moderator zaterdag 24 januari 2004 @ 17:28:28 #11
18653 crew  D.
pi_16548234
Juist omdat die ring een symbool is en niet 'gewoon' een sieraad
vind ik dat het niet kan. Die ring stond voor mijn liefde voor haar,
als ik m nu nog zou dragen betekent dat voor mij dat ik deze liefde nog draag.
pi_16548290
Moeilijk.

Aan de ene kant kan ik je nuchtere en praktische instelling helemaal volgen. Want idd, het is maar metaal, en je ziet er niet aan af dat het van een ex is. Bovendien als je nu niemand hebt die daar aanstoot aan kan nemen...

Aan de andere kant, ja het is een gevoelskwestie. Ja ik leg een emotionele waarde aan sieraden. Dus een mooie ketting, ooit van een ex gehad, is niet alleen een mooie ketting maar staat ook meteen voor " de tijd met...".

Ik zou het gewoon gaan dragen, kijken wat ik ervan vind en als het me toch tegen staat... Nou dan niet

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 24 januari 2004 @ 17:36:05 #13
19105 Noayla_
Love me tender
pi_16548402
Ik draag mijn trouwring nog steeds terwijl ik gescheiden ben.

In het begin omdat ik er emotioneel nog heel erg mee verbonden was. En nu omdat het gewoon een erg mooie ring is (die er bovendien niet uitziet als de archetypische trouwring). Het "trouwgevoel" heb ik er niet meer bij evenals mijn ex-man die 'm ook nog draagt.

Overigens; als ik mijn ex een lul zou vinden zou ik 'm uiteraard hebben afgedaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 24-01-2004 17:41]

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_16548563
Nee, zo bezinkt de herinnering niet zoals het hoort. Liever kom ik de sieraden tegen na een jaar en kan ik warme herinneringen ophalen.
Als ik ze draag, blijven de herinneringen me "lastig" vallen. En dat gaat irriteren, en zo bezinkt het niet zoals het hoort.
pi_16548926
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Echter ken ik een meisje wat haar verlovingsring van haar vorige relatie (met naam erin gegraveerd) gewoon draagt terwijl ze inmiddels allang weer een andere vriend heeft. Dat vind ik dan wel wer te ver gaan.
Een ex van mij, en mijn allerliefste hebben dat ook gedaan. Ook met de naam van hun ex erin gegraveerd. Ik heb me beide keren proberen te vermannen, maar uiteindelijk tóch verteld dat ik er een heel naar gevoel bij had.

Ik heb zelf ook dozen vol met oude liefdesbrieven, foto's, frutsels, haarlokken en sieraden. Ik kijk er nooit meer naar. Maar wegdoen? Nooit! Het hoort bij me. Die mannen hebben zo'n essentieel deel van mjin leven uitgemaakt, dat het als verloochening zou voelen als ik dat allemaal weg zou gooien.

quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:25 schreef thaleia het volgende:
Zal vanavond ook in de kroeg eens de meningen peilen.
Waarom? Gewoon dragen, en ervaren hoe het voelt.
Als het je telkens aan je ex herinnert lijkt het me duidelijk.
Als je het gewoon als een pracht van een ring kunt zien bof je!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_16549720
Het is nu twee maanden gedaan (zij maakte het uit) en ik draag nog steeds de ring die ik kreeg.
Na twee weken gescheiden leven stelde ik haar ook die vraag, en zij droeg nog steeds het horloge, 2 ringen en armband. ALleen de oorringen had ze niet meer gedragen omdat ze deze dan altijd in de spiegel zag Nu moet je me toch even uitleggen. Voor de spiegel sta je 2 a 3 keer per dag, je handen zie je voortdurend. Maar goed, begrijpe wie begrijpen kan.
Ik draag de ring nog steeds omdat ik nog altijd enorm veel van 'r hou |:{ Jammer genoeg ...
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  zaterdag 24 januari 2004 @ 18:44:40 #17
80564 missymouse
Lieve muisje :)
pi_16549842
Ik heb al mijn sieraden van mijn exen in een doos gedaan.

Heel soms draag ik 1 ring van een ex van mij nog wel eens als ik hem heel erg mis. Maar dat is laatste tijd echt veel en veel minder geworden en draag ik weer de siraden die ik voor ik mijn ex leerde kennen.
En die hebben ook enorme waarde voor mij.

UIteraad zal ik als ik weer een nieuwe vriend hebben zijn ring dragen (of wat ik ook mag krijgen van hem) en als het dan weer uit gaat gaat die in een doos met mijn herrineringen anders gaat het nooit over. en dat is alleen maar lastig voor je nieuwe vriend.

Beetje tegenstrijdige verhaal.. dat weet ik maar die ene ex is dan ook echt speciaal voor mij. Wel hebben we ieder nu onze eigen leven.

pi_16549949
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:58 schreef Moonah het volgende:
Waarom? Gewoon dragen, en ervaren hoe het voelt.
Als het je telkens aan je ex herinnert lijkt het me duidelijk.
Als je het gewoon als een pracht van een ring kunt zien bof je!
Ik kan het zeker gewoon als een pracht van een ring zien. Ik heb alleen nog verdriet om mijn laatste ex, degenen van ver daarvoor horen echt bij het verleden. In dat opzicht geen enkel bezwaar om die ring te dragen dus. Maar ik blijk wel vaker niet echt door te hebben 'hoe het hoort', ik zocht met dit topic denk ik toch iets van bevestiging dat het echt wel kan en echt niet zo heel raar is. Ik doe mijn pronkstuk vanavond wel om
pi_16549950
Er ligt nog ergens een kettinkje in een hoek van mijn kamer, samen met ander (jeugd)sentiment.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 18:56:54 #20
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_16550134
Ik draag na een tijdje weer de vriendschapsring die ik toen samen met me ex heb gekocht, gewoon omdat ik het zonde vind om zo'n dure ring te laten liggen of weggooien.

Ik moet alleen haar naam er nog ff laten uithalen .

The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  zaterdag 24 januari 2004 @ 20:03:18 #21
82201 Radioboy
als muziek in de oren!
pi_16552023
Ik snap goed wat je bedoelt! Maar ik heb uiteindelijk toch besloten om alle dingen die ik heb gehad in een bakje te doen..zitten veel mooie maar ook veel nare herinneringen aan vast dus beter niet dragen! Ik heb een ring gehad, een ketting en een armband die ik dus daar in bewaar.. Het zijn mooie sieraden maar ja..ze waren juist waardevol door de situatie waarin ik ze kreeg en de persoon..nu zijn het slechts herinneringen
Elmar aka Radioboy
pi_16552110
Aan een armband hecht ik niet zoveel waarde, maar een ring wel...Beetje vreemd.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 22:20:46 #23
75046 LuVyA
I Love.....
pi_16555337
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 18:56 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Ik draag na een tijdje weer de vriendschapsring die ik toen samen met me ex heb gekocht, gewoon omdat ik het zonde vind om zo'n dure ring te laten liggen of weggooien.

Ik moet alleen haar naam er nog ff laten uithalen .

Ik heb ook nog een vriendschaps ring die ik samen met mijn ex gekocht heb gelukkig geen naam in .
Bijna al mijn sieraden heb ik van mijn en draag ze nog gewoon omdat ik ze mooi vind en niet omdat ik ze gekregen heb van mijn ex

Unknown_Drunk never want 2 lose YOU!!!
  zaterdag 24 januari 2004 @ 22:23:11 #24
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_16555398
Mijn ex kan de ketting welke ik toendertijd aan haar heb gegeven niet meer dragen. 5 dagen nadat ik hem had gegeven maakte ze het uit en heb ik de ketting terug geclaimt. Opzouten zeg maar.
pi_16557183
ik bewaar, maar draag ze niet.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_16557324
ik draag het nog, iedere dag, doe het nooit af.

althans van 1 ex, andere ex heeft alles terug gekregen.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Official ESF Kreviewer zondag 25 januari 2004 @ 12:34:20 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_16564571
Ik heb nog wel ergens een oxiderende witgouden ring liggen. Bewaar em wel, maar doe em niet om.
pi_16564727
Ik draag nog steeds een ketting en armband van mn ex..
pi_16564901
Ik heb de armband met haar naam erin nog wel, maar draag hem nooit.

Zit in een doosje met foto's, haar huissleutel en andere spulletjes die ik ooit eens had gekregen. Ze moet het nog steeds eens op komen halen.

pi_16564966
Een ring is een ring, gewoon omdoen als het leuk is!

En anders verpatsen of zo..

pi_16566667
Wat uit liefde gegeven is, mag met liefde gedragen worden. Ook als de relatie verleden tijd is. .
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  zondag 25 januari 2004 @ 14:18:29 #32
22540 MysteryWoman
I'm watching you...
pi_16566820
gewoon dragen, maar jezelf afvragen of je het doet omdat je het mooi vindt of dat je het doet omdat ej terug wil nara het 'gevoel' van de relatie.
Als het hgaat om de sentimentele waarde vind ik het niet kunnen als je een nieuwe vriend hebt, anders gewoon doen.
pi_16566977
Ik hoef niks terug van mijn ex, het zijn dingen die ik gegeven heb om een reden. En ik hoop dat ze er ook nog steeds van geniet, als ze ze zou laten wegrotten, zou ik het zonde vinden en zou ik liever zien dat ze ze weer weg gaf aan iemand die het wel wil gebruiken.

Daarnaast, denk ik ook dat een sierraad zijn echte waarde haalt uit de emotie die erin zit dus ik begrijp dat het zwaar kan zijn om zoiets te dragen.

Mmmh, weet niet of ik duidelijk ben, misschien eens boek gaan lezen, hoe verwoord ik mijn gedachtes

pi_16567051
Het ligt er ook aan of er een nieuw iemand in je leven is en wat die daar van vindt.

Mijn vriend had een horloge met de naam van z'n ex erin gegraveerd. Voor hem was het gewoon een gebruiksvoorwerp waar toevallig ook een naam in stond, maar ik was stiekem heel blij toen het ding stukging

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_16567117
quote:
Op zondag 25 januari 2004 14:12 schreef RaisinGirl het volgende:
Wat uit liefde gegeven is, mag met liefde gedragen worden. Ook als de relatie verleden tijd is. .
Hier ben ik het helemaal mee eens.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 januari 2004 @ 14:43:31 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_16567384
Mijn ex belde mij. Of ze die ring met briljant welke ze van me gekregen had ergens tegen veel geld kon inruilen....
pi_16567606
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:11 schreef thaleia het volgende:
Ik ben tamelijk sentimenteel in die dingen, zie zo'n ketting/armband/ring niet alleen maar als een stuk metaal. Die dingen hebben voor mij zeker een bepaalde 'gevoelswaarde'. Om die reden heb ik de sieraden (en ook kaarten e.d.) die ik van mijn exen heb gekregen altijd bewaard. In een doos die ik eigenlijk nooit meer opende, maar wegdoen wilde ik ook niet.

Nou vond ik bij het opruimen een schitterende ring terug die ik inmiddels alweer bijna zes jaar geleden van een ex heb gekregen. Heb hem nooit meer gedragen, want tja, het is de ring die onze liefde symboliseerde en blabla. En die liefde is er al jaren niet meer, heb ik ook echt allang afgesloten. Dus die ring niet meer gedragen ook. Maar nu kwam het in me op dat het eigenlijk doodzonde is dat dat ding in die doos zit. Hij is namelijk echt heel erg mooi! Als ik nuchter en praktisch denk is het niet meer dan logisch dat zo'n mooie ring gedragen wordt. Als ik sentimenteel denk vind ik het niet echt kunnen. Ik neig momenteel naar het praktische en nuchtere. Ik weet ook dat de betreffende ex het ook prima zou vinden als ik die ring draag, omdat ie nu eenmaal erg mooi is. Maar als ik hem dan omdoe, vind ik het toch ergens in mijn achterhoofd "niet kunnen". Is dat overdreven sentimenteel?

Wat hebben jullie gedaan met toch wel mooie & waardevolle sieraden die eigenlijk hoorden bij een vorige relatie? Toch maar in een la liggen? Weggegeven zodat een ander er plezier van heeft? Of gewoon zelf blijven dragen? Ben wel benieuwd of anderen daar heel nuchter in zijn of juist belachelijk emotioneel.

Ik heb de ring die ik van me ex heb gehad gewoon verpatst
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_16567820
Ik draag ze wel, ze horen bij mij en vind ze nog steeds mooi. Heb ook een goeie verstandhouding met mn ex, zie het dus meer als een symbool van vriendschap...
pi_16568103
Ik draag ook de ring en armbandjes nog die ik van mijn ex heb gekregen. Heb alleen het plaatje met de namen van hem en de jongens wat ik aan een kettinkje had af gedaan. Ondanks dat we een goed contact hebben hoef ik zijn naam niet meer bij me te dragen

Wat ik wel grappig vind is dat hij van de ketting die hij van mij heeft gekregen een stuk af heeft laten halen en een armbandje voor zijn vriendin heeft laten maken. Zou het zelf niet hoeven, iets van wat door mijn lovers ex is gegeven Dat hij sieraden die hij van haar heeft gekregen blijft dragen is verder geen probleem.

FOK!fossiel zondag 25 januari 2004 @ 15:27:25 #40
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_16568503
quote:
Op zondag 25 januari 2004 14:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn ex belde mij. Of ze die ring met briljant welke ze van me gekregen had ergens tegen veel geld kon inruilen....
Ook lekker dan .

Sieraden die ik heb gekregen van mijn ex doe ik niet om. Ik heb een ring gekregen wat ik best een mooie ring vind voor mijzelf. Maar die heb ik gekregen omdat we zo en zo lang een relatie hadden. Zou ik er toch een raar gevoel bij hebben als ik hem wel om doe. Weggooien doe ik zeker niet, ligt bij de rest van de 'spulletjes' .

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_16568525
Ik draag nog wel steeds mijn 60cm gouden koningsschakel
  zondag 25 januari 2004 @ 15:29:29 #42
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_16568558
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:14 schreef Skinkie het volgende:
symboliseerd die ring niet juist de mooie tijd die je hebt gehad met de ex-vriend?

juist daarom denk ik dat je hem wel zou moeten dragen

inderdaad
een ketting met een naamhangertje is wel in een doosje verdwenen.. ring heb ik nooit gehad maar zou ik wel gewoon blijven dragen
armbandje is kwijtgeraakt op het strand, anders had ik die ook nog wel gewoon om
pi_16570063
quote:
Op zondag 25 januari 2004 14:43 schreef Swetsenegger het volgende:
ze belde tenminste nog om het je te vragen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_16570734
Ik draag nog steeds de ring van mn 1e vriendj
pi_16570942
Ik draag nog een zilveren ring die ik van mn ex - vriendin heb gekregen, maar dat is meer om de reden dat het noodzakelijk was om het uit te maken; ze vertrok naar Canada.... Ik hecht er heel veel waarde aan, het is niet echt officieel een verlovingsring geweest, dr naam staat dr ook niet in, maar ik zag het wel als een vorm van verbintenis.... Zij heeft trouwens beloofd al dr sieraden te bewaren die ze van me heeft gekregen (horloge, armbandjes, oorbelletjes en 2 ringen), maar daar twijfel ik eigenlijk wel aan.... Foto's en brieven die heb ik nog wel, maar heb ik ergens gestopt waar ik zelf niet zo makkelijk bij kan en dat wil ik eventjes zo houden....

Mijn 2de ex-vriendin draagt nog een paar oorbelletjes van me en ze heeft nog een armband van me. Van haar heb ik geen sieraden.....

pi_16570961
quote:
Op zondag 25 januari 2004 15:00 schreef MysteriousLady het volgende:
Ik draag ze wel, ze horen bij mij en vind ze nog steeds mooi. Heb ook een goeie verstandhouding met mn ex, zie het dus meer als een symbool van vriendschap...
Als het tussen mij en mn vriendin ooit uitgaat hoop ik dat ze het zelfde zal zeggen
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_16572059
Sorry maar ik vind dat als het uitgaat omdat ze geen gevoelens meer heeft voor je, ze toch wel een tijdje de juwelen mag opbergen.
Je moet toch harteloos zijn om verder te genieten van de cadeautjes die je ex met liefde gaf. Er waren gevoelens aan verbonden, heb daar even respect voor.
Ik kan wel begrijpen dat je na een tijd wel kan genieten van het mooie ervan zonder nog rekening met de voormalig gevoelens
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_16578008
Ik hoor dit wel vaker, blijkbaar is het nogal een issue, dat 'sieraden dragen van je ex'. Ik persoonlijk vind het wel kunnen, zo heb ik ook ook geregeld nog een armband om van mijn ex.Sommigen vinden dat misschien raar, die vinden dat je alle schepen achter je moet verbranden. Die armband van mijn ex vind ik gewoon heel erg mooi en ik ben mijn ex ook dankbaar voor alle goede herinneringen, ik vergeet mijn ex nooit.Door zijn armband te dragen, voelt het alsof hij ergens nog steeds bij mij is, ergens in mijn hart woont. Misschien lijkt het alsof ik ergens nog wat met hem wil, maar niets is minder waar dan dat. Door 'zijn' armband te dragen bewijs ik hem, en mijzelf, een dienst. Deze armband identificeert hem , dat ik hem nooit zal vergeten.Precies zoals ik hem altijd heb beloofd. Ik zal zijn geschenk dragen,zodat herinneringen nooit verloren gaan.Je kunt zeggen dat die in jouw hoofd zitten en dat is ook waar, maar door die armband te dragen, is zijn aanwezigheid zo dicht bij mij,dat ik hem in mijn hart kan voelen.En dan voelt het alsof ik mijn belofte nakom:-)
  zondag 25 januari 2004 @ 23:49:44 #49
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_16582659
En stel je geeft je vriendin een ketting als uiting van je liefde, volgens mij wordt je er dan niet vrolijk van als ze dan de ketting van dr ex ook nog es blijft dragen. Ja schat bedankt voor de ketting maar als je het niet erg vind blijf ik de ketting van mn ex (symbool van de liefde tussen mij en mijn ex) ook dragen.
  maandag 26 januari 2004 @ 00:03:16 #50
82588 zodikak
broer van...
pi_16583067
Lekker boeiend. Je kunt ze altijd nog als verjaardagscadeau weggeven.
Welke letter staat verkeerd?
  maandag 26 januari 2004 @ 11:10:53 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16590032
quote:
Op zondag 25 januari 2004 14:12 schreef RaisinGirl het volgende:
Hele mooie zin dit.

Het is bij ons nog niet zo lang uit en ik draag nog steeds de ring die ik van hem voor mijn verjaardag heb gekregen. Het is geen super bijzondere ring en ook geen 'ring' ring. Gewoon een mooie zilveren ring.
Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen dus niet als symbool van onze liefde op een 'verjaardag van onze relatie'. Ik zal de ring ook zeker blijven dragen tot hij versleten is.
En ik ben zelfs van plan zijn naam erin te laten graveren.
Juist omdat het over is, en omdat we nog steeds op een hele bijzondere manier met elkaar omgaan.

Die vriendschap is me gewoon zoveel waard, en hij trouwens ook.
Hij is een van de mooiste mensen die ik ken.

maandag 26 januari 2004 @ 15:53:50 #52
70743 Miss_Nexhil
*Something new has begun*
pi_16598562
Eén kettinkje heb ik nog een tijdje omgehad .... toen in een blikje gedaan omdat ik het toch wilde bewaren. Wilde ja .... ligt nu op de bodem van de waddenzee.
pi_16650076
hej wat toevallig... de ringen van mijn ex liggen dar ook
pi_16650465
Ik doe ze af op het moment dat ik afscheid heb genomen van de relatie, niet direct als het uit is dus. Dan bewaar ik ze en sommige draag ik nu wel eens.

Ik heb bijvoorbeeld een kettinkje van mijn eerste vriendje, dat hij van zijn krantenwijk bij elkaar gesprokkeld had. Ik vind het hangertje eigenlijk niet zo mooi, maar het idee erachter wel

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')