en uitteraard de bijbehorende kabels om de hele zooi aan te sluiten behoorlijke lengtes ga niet de kabels uit de klit halen om op te meten
en ook hierover meer info op het inet te vinden
Een picje ervan:
Ok en nu de vraagprijs
voor de RCI 100 euro wordt liever niet verzonden, omdat de hele doos met kabels een behoorlijk gewichtje hebben ander komt er inieder geval de verzendkosten bij. en uitteraard over elkaar heen bieden is een optie
[Dit bericht is gewijzigd door tazmanian op 24-01-2004 21:37]
quote:Inkoop als in ex btw als je er meerdere tegelijk aanschaft
Op zaterdag 24 januari 2004 17:05 schreef HellRaver het volgende:
Ik bied 25 euro voor die sitecom...... aangezien ik ze nieuw inkoop voor 50
nee is me te weinig
quote:Meer dan 25 euro
Op zaterdag 24 januari 2004 18:59 schreef HellRaver het volgende:
Humz neuhj hoor gewoon bij Informatique (Dealer Prijzen)Maaruh wat wou je er dan voor hebben?
btw de plaatjes doen het niet omdat Xs4all er weer eens uitligt met hun smurfer
quote:Ik zie dat ze op marktplaats en zo voor 35 staan dus dat vind ik wel een mooi prijsje
Op zaterdag 24 januari 2004 19:31 schreef HellRaver het volgende:
30?
uitteraard exx verzendkosten
edit informatique rekent 76 dus
maaruh 30 is meer dan 25 en je zei dat je er meer dan 25 voor wou dus jij hebt je zin
quote:35 is ook meer dan 25
Op zaterdag 24 januari 2004 19:51 schreef HellRaver het volgende:
76 voor de particulier ja![]()
maaruh 30 is meer dan 25 en je zei dat je er meer dan 25 voor wou dus jij hebt je zin
taz is zelf ook wederverkoper geweest met eigen compuzaak
Maar goed 30 euri en een Windows 98SE bootfloppy is mijn laatste bod
quote:ex verzendkosten dan en de floppy mag je houden
Op zaterdag 24 januari 2004 20:02 schreef HellRaver het volgende:
En als verkoper weet je ook wel dat die dingen vandaag gekocht morgen minder dan de helft kosten![]()
Maar goed 30 euri en een Windows 98SE bootfloppy is mijn laatste bod
Waar ergens zit je in Rotterdam? Of zit je toevallig weleens richting Dordrecht?
quote:das wel heeeeeel af en tioe dat ik die kant uitkom maar dan meer in zwijndrecht
Op zaterdag 24 januari 2004 20:11 schreef HellRaver het volgende:
Das erg videel van U![]()
Waar ergens zit je in Rotterdam? Of zit je toevallig weleens richting Dordrecht?
mail anders even voor de afhandeling
KVM switch 8 poorts
heel graag
quote:Zo jij bent nog niet helemaal wakker aan je zinsopbouw te zien
Op zondag 25 januari 2004 10:28 schreef Magneet het volgende:
done, hoe gaat deze om met videokaarten? geeft hij signaal dat er een monitor aanhangt of niet, oftewel kan ook aan ander kanaal geselecteerd staan dan die die je opstart?
Volgens mij is de max res 1024X768 en kun je gewoon naar een kanaal gaan ook al staat daar de betreffende pc (nog) niet aan.
Je kan alleen niet naar kanalen waar geen pc op aangesloten is.
enige nadeel wat ik niet voor elkaar kreeg is de scroll functie maar dat kan aan mijn logitech muis gelegen hebben (die is met zo's usb stekkertje naar ps2 namelijk)
quote:tis al een wat oudere he! maar een switch om 8 pc's /servers aam te sluiten koop je tegenwoordig niet zomaar
Op zondag 25 januari 2004 10:48 schreef Magneet het volgende:
dat ken ik heeft mijn andere switch idd ook dat probleem, ik denk er nog ff over na .
quote:wet ik
Op zondag 25 januari 2004 10:53 schreef tazmanian het volgende:[..]
tis al een wat oudere he! maar een switch om 8 pc's /servers aam te sluiten koop je tegenwoordig niet zomaar
quote:weet je bedoel je
Op zondag 25 januari 2004 11:11 schreef Magneet het volgende:[..]
weet ik
late respons op je post
quote:Informatique als groothandel
Op zaterdag 24 januari 2004 18:59 schreef HellRaver het volgende:
Humz neuhj hoor gewoon bij Informatique (Dealer Prijzen)Maaruh wat wou je er dan voor hebben?
quote:Heb jij ergens groothandel gehoort? (Iets met klok en klepel was het geloof ik) Als je even snel een component nodig hebt is het sneller dan een doos bij een leverancier te bestellen)
Op maandag 26 januari 2004 00:59 schreef matboy het volgende:[..]
Informatique als groothandel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |