dan wordt ie echt mooi rood
quote:Ja, er zitten 2 lekkere bij mij in de straat. Daar wordt het inderdaad iets rood/oranjiger. Maar ik heb dan ook geen klei-oven. En tandoori is geen tikka-massala
Op maandag 26 januari 2004 12:50 schreef Oblivion het volgende:[..]
Niet dus... Blijft altijd een beetje rozig...
Wel eens Tandoori Chicken bij een Indiaas restaurant gegeten?
quote:Zegt hier niemand toch
Op maandag 26 januari 2004 13:30 schreef Rudedadude het volgende:
Ja, er zitten 2 lekkere bij mij in de straat. Daar wordt het inderdaad iets rood/oranjiger. Maar ik heb dan ook geen klei-oven. En tandoori is geen tikka-massala
Of wilde je even laten weten dat je er echt wel was geweest?
quote:Patak beter mijn kont niet schoppen.
Op maandag 26 januari 2004 14:22 schreef Verbal het volgende:
Patak's schopt kont.V.
Maar staat een mooie tip hierboven. Met citroensap en kleurstof van de toko krijg je 'm aardig rood.
Gebruiken de patak mensen (ik ook hoor
) ook basterd suiker erdoor heen?
quote:
Op maandag 26 januari 2004 14:16 schreef Oblivion het volgende:[..]
Zegt hier niemand toch
![]()
Of wilde je even laten weten dat je er echt wel was geweest?
quote:Hapje vindaloo sauce?
Op maandag 26 januari 2004 14:26 schreef Rudedadude het volgende:
quote:HEY! That's not funny...
Op maandag 26 januari 2004 14:36 schreef Rudedadude het volgende:
Nee, doe maar Tindaloo
quote:Verkapte doodverwensing!!!
Death By Curry - Harsha Tindaloo
Shoot weer wat geleerd, nog heter...
quote:
Notes This is not some mad creation of a chilli head chef trying to frighten away lager louts, but a very authentic traditional Bangladeshi speciality.
The use of the legendary Naga Jolokia chilli,which the Indian equivalent of the F.D.A. rate at a staggering 885,000
Scovilles,plus the searing Bird chillies makes this the hottest authentic curry I have ever found,and I have been collecting books on the subject for years.
Wat ik verder heerlijk vind zijn de spullen van Patak's en dan het liefste Tikka Massala of Balti, verder heb ik pasgeleden een winkeltje met Engelse etenswaren ontdekt waar ze Sharwood's verkopen, dat is ook heel erg goed.
quote:Ik om dezelfde reden als jullie (vegetariėr)!
Op maandag 26 januari 2004 12:32 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Ik ook. Indiaas is grote favoriet hier in huis. Ook omdat mijn man en ik vegetarier zijn en dan kun je met de indiase keuken echt helemaal los gaan.
Ik zal me ook nog wel 's met wat recepten melden
quote:Ik vind de Korma (uit zo'n zakje, niet uit een pot) erg lekker. Als extraatje voeg ik gepelde tomaten toe. Zeer smakelijk hoor.
Op maandag 26 januari 2004 18:12 schreef Angeles het volgende:
Wat ik verder heerlijk vind zijn de spullen van Patak's en dan het liefste Tikka Massala of Balti, verder heb ik pasgeleden een winkeltje met Engelse etenswaren ontdekt waar ze Sharwood's verkopen, dat is ook heel erg goed.
Hoewel ik Indiaas erg lekker vind, kook ik het eigenlijk nooit (behalve m'n Patak Korma dan). Ik ben meer aan het experimenteren met de Surinaamse keuken.
Maar als ik dit topic lees, dan moet ik maar gauw weer eens Indiaas kokkerellen.
Ja, Lula, maar ze heeft het topic niet meer bezocht...quote:Op maandag 26 januari 2004 12:32 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ook. Indiaas is grote favoriet hier in huis. Ook omdat mijn man en ik vegetarier zijn en dan kun je met de indiase keuken echt helemaal los gaan.
Ik zal me ook nog wel 's met wat recepten melden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |