quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:09 schreef Summoner het volgende:
Ach, so what als ze een beetje Björk probeerde te imiteren... haar plaatje is leuk.
zo wat als er 2 mensen zijn die een beetje wat op elkaar lijken. als we daar moeite mee hebben slaat de hele top40 ook nergens op.
quote:Om welke reden?
Op zaterdag 24 januari 2004 14:21 schreef EgoTrippin het volgende:
Bloem wordt heel boos als je haar vergelijkt met Bjork.
Omdat ze op dezelfde manier zingt? Omdat ze bijna dezelfde stijl van songs heeft? Omdat ze er hetzelfde probeert uit te zien? Waarom toch?
quote:Mij kan het in ieder geval niet schelen... al lijkt ze op Sepultura, ik vind het leuke muziek
Op zondag 25 januari 2004 21:51 schreef Summoner het volgende:
Al kan het tegenwoordig niemand meer iets schelen, lijkt me.
quote:Ik bedoelde dat ze al een hele tijd niets meer van zich heeft laten horen, en dat er daardoor niet veel meer over haar gepraat wordt. Voordat ik dit topic zag, had ik er ook al een hele tijd niet meer naar geluisterd. Lekker cdtje.
Op zondag 25 januari 2004 22:17 schreef warpozio het volgende:
Mij kan het in ieder geval niet schelen... al lijkt ze op Sepultura, ik vind het leuke muziek
quote:Geweldig is dat inderdaad
Op zondag 25 januari 2004 23:40 schreef timbob het volgende:
toch mooi hoe je dan opeens je oude verstofte cd's weer terugvind
iemand hoeft alleen ff een topicje te openen
Bloem twee keer live gezien, een keer solo (vlak na het uitbrengen van Zink) en een keer als dubbele act met de Dollybirds. Prima muziek en het intieme paste er perfect bij. Probeer Björk nog maar eens te zien in een keldertje waar je maximaal 50 man in kwijt kan .
quote:Ik bedoel dan 9 op de 10 kommentaren hier zijn: "Bloem lijkt of Bjork"
Op zondag 25 januari 2004 22:25 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik bedoelde dat ze al een hele tijd niets meer van zich heeft laten horen, en dat er daardoor niet veel meer over haar gepraat wordt. Voordat ik dit topic zag, had ik er ook al een hele tijd niet meer naar geluisterd. Lekker cdtje.
quote:Nee. Volgens mij woont ze in Engeland nu..
Op zondag 25 januari 2004 19:18 schreef warpozio het volgende:
maar treed ze eigenlijk nog op?
quote:Nee, ze zit op de Kunstacademie in Rotterdam. En woont dus niet in Engeland.
Op zondag 25 januari 2004 19:59 schreef timbob het volgende:[..]
precies.. dat vraag ik me ook af.. doet ze nog wat?
of is ze huisvrouw geworden...
quote:Ze woont, werkt en leeft in londen.
Op maandag 26 januari 2004 08:44 schreef OutKast het volgende:[..]
Nee, ze zit op de Kunstacademie in Rotterdam. En woont dus niet in Engeland.
quote:Oeh, dan is ze gestopt met de Kunstacademie of is ze daar op stage?
Op maandag 26 januari 2004 08:49 schreef eRixx het volgende:[..]
Ze woont, werkt en leeft in londen.
Laatst zag ik haar, als ik het goed heb, nog wel in Rotterdam, of niet?
BTW, ken je haar persoonlijk?
quote:Dat zou best kunnen, maar 'laatst' is wel erg optimistisch volgens mij
Op maandag 26 januari 2004 08:50 schreef OutKast het volgende:[..]
Oeh, dan is ze gestopt met de Kunstacademie of is ze daar op stage?
Laatst zag ik haar, als ik het goed heb, nog wel in Rotterdam, of niet?
BTW, ken je haar persoonlijk?
Ja, ik ken haar persoonlijk, vandaar dat ik het echt zeker weet.
quote:Grappig, want ik zat dus ook op de Academie en ze zat in hetzelfde jaar als mij, wat dus inhoud dat ze nu in haar laatste jaar zou moeten zitten. Ik ook, alleen ik ben er een jaar geleden mee gestopt, vandaar dat ik niet meer zeker weet of ze er nog zit.
Op maandag 26 januari 2004 08:52 schreef eRixx het volgende:[..]
Dat zou best kunnen, maar 'laatst' is wel erg optimistisch volgens mij
Ja, ik ken haar persoonlijk, vandaar dat ik het echt zeker weet.
quote:Ze is voor 'stage' naar londen gegaan en dat beviel dusdanig dat ze besloten heeft daar te blijven
Op maandag 26 januari 2004 08:56 schreef OutKast het volgende:[..]
Grappig, want ik zat dus ook op de Academie en ze zat in hetzelfde jaar als mij, wat dus inhoud dat ze nu in haar laatste jaar zou moeten zitten. Ik ook, alleen ik ben er een jaar geleden mee gestopt, vandaar dat ik niet meer zeker weet of ze er nog zit.
Dan heb ik je trouwens vast wel een keer of wat gezien in het verleden... Grappig
[Dit bericht is gewijzigd door eRixx op 26-01-2004 09:00]
quote:Eens
Op zaterdag 24 januari 2004 15:59 schreef Noayla_ het volgende:
Ik heb haar 2 keer live zien optreden en ook ik zat wel degelijk naar een Björk-kloon te kijken hoor. Mw. de Ligny kan daar boos om worden maar ze deed zo haar best een introvert weirdo elvenmeisje te spelen dat de vergelijking gewoon opgaat.De manier waarop ze haar stem gebruikt, de uithaaltjes, het schrille geluid, de manier van kijken; ik vond haar een poseur eerlijk gezegd.
Björk heeft ooit dit wiel uitgevonden en Bloem is er ook mee gaan fietsen. Ze klonk op zich wel grappig, voor een na-aperd.
Aanstellerig wicht.
quote:Oh, dus ze maakt de academie niet af??? Maakt trouwens ook niet uit, want je hebt er niet zoveel aan.....
Op maandag 26 januari 2004 08:59 schreef eRixx het volgende:[..]
Ze is voor 'stage' naar londen gegaan en dat beviel dusdanig dat ze besloten heeft daar te blijven
Dan heb ik je trouwens vast wel een keer of wat gezien in het verleden... Grappig
Ik weet niet of je mij gezien hebt, ik zat in hetzelfde jaar, maar deed een hele andere richting (grafisch) en heb alleen met college bij haar gezeten met nog 100 andere mensen....ik ken haar dus niet persoonlijk.
Zou ze eerder een cd gemaakt hebben dan bjork, dan zou de vergelijking andersom zijn geweest. Ieder zijn mening. Maar het is geen aperte bjork imitatie
quote:Ik weet niet precies wat ze met de academie geregeld heeft daarover
Op maandag 26 januari 2004 09:02 schreef OutKast het volgende:[..]
Oh, dus ze maakt de academie niet af??? Maakt trouwens ook niet uit, want je hebt er niet zoveel aan.....
Ik weet niet of je mij gezien hebt, ik zat in hetzelfde jaar, maar deed een hele andere richting (grafisch) en heb alleen met college bij haar gezeten met nog 100 andere mensen....ik ken haar dus niet persoonlijk.
Ah.. dan is de kans wat kleiner inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |