abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2001 @ 10:59:25 #1
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1147625
www.nu.nl
quote:
Hoogbejaarde drugsdealer krijgt 149 jaar cel

Uitgegeven: 5-7-2001 7:28

HANOI - Een 91-jarige Vietnamese vrouw is veroordeeld tot 149 jaar cel wegens de handel in opium en andere drugs. Ze werd al acht keer veroordeeld, maar de uitvoering van de straf werd steeds wegens haar leeftijd opgeschort.

Volgens verscheidene Aziatische kranten willen de Vietnamese autoriteiten nu dat ze toch echt achter slot en grendel verdwijnt. De vrouw is al vijftig jaarverslaafd aan opium

Goed zo, als 50 jaar aan de opium. Als ze niet verslaafd was was ze vast veel ouder geworden.

Maar ik ben benieuwd: Als ze nou moet stoppen in de nor, en ze gaat daar dood, is dat dan niet het bewijs dat verplicht afkicken niet gaat werken?

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1147644
op die leeftijd sowieso niet. Ouderen in nl mogen bij sommige operaties ook gewoon doorroken, omdat ze anders afkickverschijnselen zouden vertonen die zo heftig zijn dat het niet verantwoord is
  donderdag 5 juli 2001 @ 11:12:44 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1147776
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 10:59 schreef links234 het volgende:
www.nu.nl
[..]

Goed zo, als 50 jaar aan de opium. Als ze niet verslaafd was was ze vast veel ouder geworden.

Maar ik ben benieuwd: Als ze nou moet stoppen in de nor, en ze gaat daar dood, is dat dan niet het bewijs dat verplicht afkicken niet gaat werken?

Nee 91 jaar is peanuts natuurlijk he

Gebruik opium en je leeft langer!!

The truth was in here.
pi_1148371
Ik denk niet dat ze ouder was geworden. Of maakt die opium het ook mogelijk om door de tijd te reizen of zo?
pi_1148429
Het schijnt dat mensen die opium roken over het algemeen vrij oud worden ja. Het vertraagt de lichaamsfuncties. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft..?
Que cera et cetera
pi_1148445
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 13:02 schreef HipShake het volgende:
Het schijnt dat mensen die opium roken over het algemeen vrij oud worden ja. Het vertraagt de lichaamsfuncties. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft..?
In dat geval komt ze op haar 240e vrij. Mooi toch?
Wittgenstein
  donderdag 5 juli 2001 @ 13:07:50 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_1148467
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 10:59 schreef links234 het volgende:
www.nu.nl
Hoezo ze is toch afgekicked? En definitief ook, ze zal niet meer terugvallen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1149035
Het fenomeen "breien" zegt ze zeker niets in Vietnam.

Gelukkig dat wij dat mooie stukje cultuurgoed hebben weten te koesteren.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  donderdag 5 juli 2001 @ 14:48:33 #9
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1149138
Ik vind Cosmaatjes opmerkingen steeds vager worden..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_1149174
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 14:48 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Cosmaatjes opmerkingen steeds vager worden..
Laat ik het dan even uitleggen, wanneer die Vietnamese omaatjes gewoon zoals het hoort lekker zouden zitten te breien, zouden dit soort dingen niet gebeuren, dat spreekt toch voor zich Vivi.

Kijk het is toch wel bekend zolangzamerhand dat juist door het breien de Nederlandse omaatjes tegenwoordig nog slechts zelden op het slechte pad geraken.

donderdag 5 juli 2001 @ 14:58:56 #11
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1149214
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 14:53 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Laat ik het dan even uitleggen, wanneer die Vietnamese omaatjes gewoon zoals het hoort lekker zouden zitten te breien, zouden dit soort dingen niet gebeuren, dat spreekt toch voor zich Vivi.

Kijk het is toch wel bekend zolangzamerhand dat juist door het breien de Nederlandse omaatjes tegenwoordig nog slechts zelden op het slechte pad geraken.

jaja..ik snapte um wel, vond het alleen een beetje vergezocht grapje..
pi_1149221
Hadden ze maar opium, denk ik dan bij mezelf...
Que cera et cetera
pi_1149243
Het was helemaal geen grapje.

Beste Vivi, bij deze krijg je een standje omdat je breien als een grap ziet, weet goed dat je nog altijd in de minderheid bent vanwege de vergrijzing, en ga dit soort dingen maar liever niet in het openbaar roepen, want voor je het weet krijg ik hier een 91-jarige drugskoerier aan de deur, die wel een bakkie lust en vervolgens allemaal verhalen uit de oude doos vertelt.

pi_1149257
Of erger nog, haar oude doos laat zien!
Que cera et cetera
pi_1149263
Ach wat, breien is opium voor het volk, zei Lenin al eens.
Wittgenstein
  donderdag 5 juli 2001 @ 15:08:26 #16
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1149272
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 15:04 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Het was helemaal geen grapje.

Beste Vivi, bij deze krijg je een standje omdat je breien als een grap ziet, weet goed dat je nog altijd in de minderheid bent vanwege de vergrijzing, en ga dit soort dingen maar liever niet in het openbaar roepen, want voor je het weet krijg ik hier een 91-jarige drugskoerier aan de deur, die wel een bakkie lust en vervolgens allemaal verhalen uit de oude doos vertelt.

Oke, ik zal me meteen aanmelden als undercover lid bij breiclubje "1 averrechts" goed??
pi_1149277
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 15:06 schreef Koekepan het volgende:
Que cera et cetera
pi_1149342
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 15:06 schreef Koekepan het volgende:
Inderdaad, je ziet tegenwoordig steeds vaker dat jongeren in de koffie-shops met een breiwerkje in de handen zitten, maar wanneer ze gaan doorslaan en mij op straat wol gaan opdringen zal ook daar paal en perk aan gesteld moeten worden.
pi_1149362
O? En als het nou wol van een ritueel geslacht schaap is?

Dat lijkt me tamelijk respectloos.

Que cera et cetera
pi_1149456
Als er schapen zijn die een wel erg slechte wol-productie hebben dan zijn dat wel geslachtte schapen, ritueel geslacht of niet, dat maakt kwa wol-productie niet veel uit.

Er zijn weliswaar veel boeren die denken dat hun geslachtte schapen nog de nodige wol zullen produceren, maar dat zijn Vietnamese boeren, begrijp je wel?

donderdag 5 juli 2001 @ 15:40:45 #21
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1149485
Veel geblaat en weinig wol dit topic, het is een serieuze zaak hoor.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  donderdag 5 juli 2001 @ 15:42:34 #22
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1149496
Sorry

Ps: heb jij toevallig nog dat patroon uit de laatste "Knippie" ??

pi_1149503
Dat hebben ze me in de koffieshop afhandig gemaakt, gemene junks!
pi_1149505
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 15:40 schreef links234 het volgende:
Veel geblaat en weinig wol dit topic, het is een serieuze zaak hoor.
Ja vast wel.
Que cera et cetera
  donderdag 5 juli 2001 @ 15:51:12 #25
10090 waspman
life is sweet
pi_1149557
hahahaha, die cosma is wel in vorm he
  Trouwste user 2022 donderdag 5 juli 2001 @ 17:40:27 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_1150376
Ik struikel hier in het portiek verdomme over de vieze breinaalden.

Vieze brei-junks.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1150627
Er gaan geruchten dat de regering gratis schone breinaalden gaat verstrekken aan de verslaafden, om dit probleem te voorkomen.

Er wordt overigens van alle kanten geadviseerd om de huiskat niet met een bolletje wol in de tuin te laten spelen, dat zou junks aantrekken en zou als uitlokking kunnen worden bestempeld

pi_1161800
Haha deze vrouw zal vast niet erg lang in de gevangenis hoeven zitten ze is al zo oud en heeft de rest van haar leven lekker kunnen gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')