quote:Goed zo, als 50 jaar aan de opium. Als ze niet verslaafd was was ze vast veel ouder geworden.
Hoogbejaarde drugsdealer krijgt 149 jaar celUitgegeven: 5-7-2001 7:28
HANOI - Een 91-jarige Vietnamese vrouw is veroordeeld tot 149 jaar cel wegens de handel in opium en andere drugs. Ze werd al acht keer veroordeeld, maar de uitvoering van de straf werd steeds wegens haar leeftijd opgeschort.
Volgens verscheidene Aziatische kranten willen de Vietnamese autoriteiten nu dat ze toch echt achter slot en grendel verdwijnt. De vrouw is al vijftig jaarverslaafd aan opium
Maar ik ben benieuwd: Als ze nou moet stoppen in de nor, en ze gaat daar dood, is dat dan niet het bewijs dat verplicht afkicken niet gaat werken?
quote:Nee 91 jaar is peanuts natuurlijk he
Op donderdag 05 juli 2001 10:59 schreef links234 het volgende:
www.nu.nl
[..]Goed zo, als 50 jaar aan de opium. Als ze niet verslaafd was was ze vast veel ouder geworden.
Maar ik ben benieuwd: Als ze nou moet stoppen in de nor, en ze gaat daar dood, is dat dan niet het bewijs dat verplicht afkicken niet gaat werken?
Gebruik opium en je leeft langer!!
quote:In dat geval komt ze op haar 240e vrij. Mooi toch?
Op donderdag 05 juli 2001 13:02 schreef HipShake het volgende:
Het schijnt dat mensen die opium roken over het algemeen vrij oud worden ja. Het vertraagt de lichaamsfuncties. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft..?
quote:Hoezo ze is toch afgekicked? En definitief ook, ze zal niet meer terugvallen.
Op donderdag 05 juli 2001 10:59 schreef links234 het volgende:
www.nu.nl
Gelukkig dat wij dat mooie stukje cultuurgoed hebben weten te koesteren.
quote:Laat ik het dan even uitleggen, wanneer die Vietnamese omaatjes gewoon zoals het hoort lekker zouden zitten te breien, zouden dit soort dingen niet gebeuren, dat spreekt toch voor zich Vivi.
Op donderdag 05 juli 2001 14:48 schreef Vivi het volgende:Ik vind Cosmaatjes opmerkingen steeds vager worden..
Kijk het is toch wel bekend zolangzamerhand dat juist door het breien de Nederlandse omaatjes tegenwoordig nog slechts zelden op het slechte pad geraken.
quote:jaja..ik snapte um wel, vond het alleen een beetje vergezocht grapje..
Op donderdag 05 juli 2001 14:53 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Laat ik het dan even uitleggen, wanneer die Vietnamese omaatjes gewoon zoals het hoort lekker zouden zitten te breien, zouden dit soort dingen niet gebeuren, dat spreekt toch voor zich Vivi.
Kijk het is toch wel bekend zolangzamerhand dat juist door het breien de Nederlandse omaatjes tegenwoordig nog slechts zelden op het slechte pad geraken.
Beste Vivi, bij deze krijg je een standje omdat je breien als een grap ziet, weet goed dat je nog altijd in de minderheid bent vanwege de vergrijzing, en ga dit soort dingen maar liever niet in het openbaar roepen, want voor je het weet krijg ik hier een 91-jarige drugskoerier aan de deur, die wel een bakkie lust en vervolgens allemaal verhalen uit de oude doos vertelt.
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 15:04 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Het was helemaal geen grapje.Beste Vivi, bij deze krijg je een standje omdat je breien als een grap ziet, weet goed dat je nog altijd in de minderheid bent vanwege de vergrijzing, en ga dit soort dingen maar liever niet in het openbaar roepen, want voor je het weet krijg ik hier een 91-jarige drugskoerier aan de deur, die wel een bakkie lust en vervolgens allemaal verhalen uit de oude doos vertelt.
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 15:06 schreef Koekepan het volgende:
Ach wat, breien is opium voor het volk, zei Lenin al eens.
quote:Inderdaad, je ziet tegenwoordig steeds vaker dat jongeren in de koffie-shops met een breiwerkje in de handen zitten, maar wanneer ze gaan doorslaan en mij op straat wol gaan opdringen zal ook daar paal en perk aan gesteld moeten worden.
Op donderdag 05 juli 2001 15:06 schreef Koekepan het volgende:
Ach wat, breien is opium voor het volk, zei Lenin al eens.
Dat lijkt me tamelijk respectloos.
Er zijn weliswaar veel boeren die denken dat hun geslachtte schapen nog de nodige wol zullen produceren, maar dat zijn Vietnamese boeren, begrijp je wel?
Ps: heb jij toevallig nog dat patroon uit de laatste "Knippie" ??
quote:Ja vast wel.
Op donderdag 05 juli 2001 15:40 schreef links234 het volgende:
Veel geblaat en weinig wol dit topic, het is een serieuze zaak hoor.
Vieze brei-junks.
Er wordt overigens van alle kanten geadviseerd om de huiskat niet met een bolletje wol in de tuin te laten spelen, dat zou junks aantrekken en zou als uitlokking kunnen worden bestempeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |